طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

در این ایام که همه در صدد استفاده از اینترنت و گوشی‌های موبایل خود هستند تا خدمات خود را در این مارکتینگ بزرگ ارائه دهند، پزشکان عزیز هم می‌توانند با طراحی سایت پزشکی خود ازاین قافله عقب نمانند، همچنین در صورتی که فروش تجهیزات پزشکی انجام میدهید میتوانید با طراحی سایت فروشگاهی پزشکی و با یک وب‌سایت عالی خود و تجربه و شناسنامه کاری خود را به همه مردم که در اینترنت به‌دنبال یافتن پاسخ‌های خود هستند ارائه دهند.

درخواست مشاوره رایگان آموزش‌های ما را ببینید
معرفی و شناخته‌شدن پزشک

معرفی و شناخته‌شدن پزشک

حضور فعال در چنین بستری برای پاسخگویی به سوال بیمار، یا تولید محتوای خوب و باکیفیت برای نیاز بیمار، تاثیر خوبی در شناخته‌شدن پزشک دارد.
صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها

صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها

با طراحی سایت پزشکی و سئو آن کاربران از هر مکانی سایت شما مراجعه می‌کند، و از طریق نوبت دهی یا ویزیت آنلاین با شما ارتباط برقرار میکند.
افزایش کیفیت خدمات‌رسانی

افزایش کیفیت خدمات‌رسانی

وقتی کاربر امکان مشاوره آنلاین و یا رزرو نوبت داشته باشد، احساس خوبی پیدا میکند و نیازی نیست چند ساعت برای دریافت نوبت و یا رسیدن نوبت صرف کند.
پرسش‌وپاسخ آنلاین

پرسش‌وپاسخ آنلاین

وقتی بیمار سوالی می‌پرسد و جواب مناسبی دریافت می‌کند، میزان توجه و اهمیت پزشک به خود را متوجه می‌شود و احتمال انتخاب و مراجعه به پزشک افزایش می‌یابد.
امکانات در طراحی وب سایت پزشکی

امکانات در طراحی وب سایت پزشکی

خدمات متعددی بسته به نیاز بیمار و پزشک در طراحی سایت پزشکی قابل پیاده‌سازی هستند. برای اینکه فیچر اضافی در سایت طراحی نشود و یا فیچری از قلم نیفتد، بهتر است طی جلسه‌ی با شرکت طراحی سایت تهران، نیازسنجی اولیه انجام شود و تمام فیچرهای موردنیاز لیست شوند.

  • خدمات آنلاین از جمله مشاوره آنلاین، ویزیت آنلاین، پاسخگویی آنلاین به سوالات بیماران
  • امکان رزرو وقت ملاقات با پزشک، بدون مراجعه به مطب 
  • انتشار مقالات و وبلاگ‌های علمی و جذب علاقه‌مندان
  • انتشار تخصص و بیوگرافی و رزومه در معرض دید مخاطبین
  • امکان کسب رتبه در گوگل با استفاده از خدمات سئو
  • انشار نمونه کار و تصاویر و نظرات مثبت بیماران قبلی 
  • نوبت دهی آنلاین و پرداخت آنلاین برای صرفه‌جویی در زمان
  • بخش سوال و جواب و مشاوره آنلاین به بیماران
  • امکان اتصال به اپلیکیشن موبایل و شبکه‌های اجتماعی
  • امکان ثبت نظرات بیماران

سفارش طراحی سایت پزشکی در ودیانا

طراحی سایت پزشکی یکی از اقدامات خوب به منظور ارائه بهتر خدمات پزشکی است. امروز اطلاعات زیادی در زمینه پزشکی و دارویی به‌وجود آمده است و یک پزشک با داشتن سایت امکان اطلاع‌رسانی درست و دقیق خواهد داشت. مسملا اعتماد به سایتی که توسط یک پزشک مدیریت می‌شود نسبت به سایتی که وبلاگ‌محور است و هرزگاهی اطلاعات پزشکی در آن منتشر می‌شود، راحت‌تر و البته منطقی‌تر است.تغییر و تحولاتی که در زندگی روزمره مردم اتفاق افتاده است باعث پیدایش مواردی مانند استرس بالا، تغذیه نامناسب، مشکلات ناشی از آلودگی هوا و .... شده است. این موارد باعث شده تا در علم پزشکی و رسیدگی به بیماران هم تغییر و تحولاتی پیش بیاید. به همین دلیل روش‌های سنتی و ساعت‌ها در منتظر ماندن در نوبت، مناسب وضعیت کنونی نیست و پاسخگوی نیاز بیماران امروزی نیست. استفاده از سایت به عنوان منبع اطلاعات درست و بستری برای نوبت‌دهی و مشاوره با بیماران تحولی در حوزه پزشکی ایجاد کرده است.

پنل حرفه‌ای

پنل مدیریت حرفه‌ای و درعین حال ساده

گالری تصاویر حرفه‌ای

امکان آپلود تصاویر مختلف برای ساخت گالری حرفه‌ای

طراحی قالب بهینه

قالب بهینه و سئوبیس براساس استاندارهای سئو

آمارگیر حرفه‌ای

مشاهده دقیق آمار بازدیدکننده‌ها

طراحی سایت نوبت دهی

در سایت نوبت‌دهی، سایت مانند یک بانک اطلاعاتی و یا طراحی سایت آگهی در حوزه پزشکی عمل می‌کند، به این صورت که کاربر وارد سایت می‌شود و تخصص مورد نظر خود را در سایت جستجو می‌کند. لیستی از پزشک‌ها به همراه اطلاعات و رزومه و محل کار هر پزشک (مطب، بیمارستان یا کلینیک) برای کاربر نمایش داده می‌شود و بیمار با مشاهده جزئیات هر پزشک، اقدام به دریافت نوبت به‌صورت آنلاین و یا تلفنی می‌کند.

در طراحی سایت نوبت دهی پزشکی کاربر باید در سایت ثبت‌نام کند و بعد از ثبت‌نام امکان رزرو وقت دارد. پس باید یک پنل کاربری حرفه‌ای طراحی شود. از طرفی پزشکان نیز به پنلی برای معرفی خود نیاز دارند. پس پنلی برای پزشک هم باید طراحی شود تا امکان درج، حذف و ویرایش و آپلود اطلاعات خودش را داشته باشد.

رزرو وقت به سه صورت تلفنی، اینترنتی و غیرحضوری انجام می‌شود. در نتیجه سایت باید برای هر سه مدل رزرو، برنامه‌نویسی شود تا تداخلی در رزرو به‌وجود نیاید و مثلا در یک ساعت مشخص به دو کاربر وقت داده نشود.

مورد بعدی دسته‌بندی تخصص‌ها است. چه در سایت‌های نوبت‌دهی در یک تخصص خاص مانند قلب و عروق و چه در سایت‌هایی که همه تخصص‌ها را پوشش می‌دهند.

طراحی سایت مخصوص پزشکان

طراحی سایت مخصوص پزشکان

طراحی سایت مخصوص پزشکان دقیقا مانند یک طراحی سایت شخصی است. یک پزشک که محل کار او در مطب شخصی‌اش یا بیمارستان و کلینیک است، اقدام به طراحی سایت پزشکی می‌کند. در سایت خودش را معرفی می‌کند. تخصص و بیوگرافی و مدارک تحصیلی و مقاله‌هایی که تالیف کرده است را در صفحه‌ای تحت عنوان درباره من و یا بیوگرافی من منتشر می‌کند.

پزشک‌ها در وب‌سایت شخصی خود می‌توانند ویدئو‌هایی را در زمینه تخصص خود منتشر کند. مثلا ویدئویی از عمل جراحی و یا ویدئو آموزشی درباره معرفی یک بیماری و یا عوارض رعایت نکردن نکات پزشکی و ....

علاوه بر گالری فیلم، گالری تصاویر هم آپشن خوبی برای پزشکان است. مصلا پزشکی که در حوزه جراحی زیبایی فعالیت می‌کند، تصاویری قبل و بعد از عمل از بیماران خود منتشر می‌کند. نکته مهم در استفاده از تصاویر و فیلم بیماران، حفظ حریم خصوصی و اطلاعات کاربران که در صورت عدم رضایت کاربر، نباید اسمی از او برده شود و یا اینکه تصویر او به طور کامل نمایش داده نشود که با ابزارهایی مانن فتوشاپ این مضوع حل می‌شود.

طراحی سایت کلینیک

طراحی سایت کلینیک

کیلینک را می‌توان یک سطح پایین‌تر از بیمارستان دانست. به این معنا که همه امکانات و خدمات سایت بیمارستان در سایت کلینیک پیاده‌سازی می‌شود ولی حجم اطلاعات و بیماران ممکن است کمتر باشد. کیلینک با داشتن سایت، خدمات خود را به کاربر معرفی می‌کند. با داشتن سایت امکان ارائه خدمات آنلاین مانند مشاوره آنلاین به مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید برای کاربران فراهم می‌شود. فقط کافی است تا با سئو و بهینه‌سازی سایت را با کلمات کلیدی مورد نظر به نتایج اولیه گوگل آورد.

طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت بیمارستان

سایت بیمارستان تقریبا جامع‌ترین سایت در حوزه پزشکی است. اولین نیازهای هر وب‌سایتی مانند درباره ما، آدرس، اطلاعات تماس و .... در این وب‌سایت پیاده‌سازی می‌شود. اما در یک سطح بالاتر بخش‌های مختلف بیمارستان، خدمات پزشکی که در بیمارستان ارائه می‌شود، پزشکان و رزومه و تخصص آن‌ها و بخش آموزش وب‌سایت، بیمه‌های طرف قرارداد، ساعات و ایام پذیرش در این وب‌سایت‌ها پیاده‌سازی می‌شود. وقتی کاربر وارد سایت یک بیمارستان می‌شود، تمام اطلاعات بیمارستان با جزئیات و دقیق برای او نمایش داده می‌شود.در سایت بیمارستان امکان نوبت‌دهی آنلاین هم وجود دارد. بخشی برای کاربر طراحی می‌شود و او با اطلاعاتی مانند کدملی اقدام به دریافت نوبت می‌کند. اینکه در این مرحله از نوبت گرفتن، حق ویزیت خود را هم پرداخت کند یا در مراجعه حضوری پرداخت  کند، کاملا به استراتژی بیمارستان بستگی دارد.

چه اطلاعاتی باید در طراحی سایت پزشکی باشد؟

چه اطلاعاتی باید در طراحی سایت پزشکی باشد؟

صرف‌نظر از موقعیت خاصی که در بخش پزشکی دارید، روش طراحی وب‌سایت شما باید تضمین کند که به‌راحتی می‌توانید آنچه را که انجام می‌دهید هایلایت کنید و اطلاعات صحیح را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید. شما لزوماً نیازی به انتخاب یک طراحی که در مورد انواع بازاریابی و مارکتینگ مثل بازاریابی شبکه های اجتماعی صحبت کند، ندارید. افرادی که وب‌سایت شما را می‌بینند، احتمالاً قبلاً قصد خرید، قرار ملاقات یا پیدا کردن چیزی را داشته‌اند. به همین ترتیب شاید محتاطانه باشد یک طراحی را انتخاب کنید که بتوانید به‌راحتی اطلاعات و مسیر را از طریق وب‌سایت خود ارائه دهید.

برای وب‌سایت پزشکی، به چه نوع طراحی نیاز دارم؟

برای وب‌سایت پزشکی، به چه نوع طراحی نیاز دارم؟

این بستگی تخصص شما در صنعت پزشکی دارد. به عنوان مثال، اگر شما لوازم پزشکی میفروشید، در درجه ی اول وب سایت شما باید یک پلتفرم تجارت الکترونیک و سپس یک وب سایت پزشکی باشد.
به این فکر کنید که کاربران از وب‌سایت شما چه چیزی دریافت خواهند کرد. آیا می‌خواهید آنها به‌صورت آنلاین نوبت بگیرند؟ اگر این هدف اصلی وب‌سایت شما باشد، یک طراحی را انتخاب کنید که مخاطبان بتوانند این کار را به راحتی انجام دهند. در مقابل، وقتی لوازم پزشکی می‌فروشید، به دنبال این هستید که مخاطبان یک خرید آنلاین آسان و لذت‌بخش داشته باشند.
امکانات وب سایت‌های بهداشتی

امکانات وب سایت‌های بهداشتی

پیچیدگی، محدودیت‌های نظارتی، ماهیت محافظه کارانه صنعت مراقبت‌های بهداشتی و تنوع واقعاً حیرت انگیز در نیازها و قابلیت‌های سازمان‌ها و بیماران، باعث شده  که مراقبت‌های بهداشتی به آرامی دستخوش تغییرات دیجیتالی شود. با این حال، این چالش‌های بسیار مشابه، بهداشت و درمان را به یکی از صنایعی تبدیل کرده که از فرایندهای دیجیتالی بیشترین بهره را می‌برد و هیچ جایی بهتر از وب سایت‌ها نیست.

تجربه کاربری برای یک سایت پزشکی ضروری است.

این آسان است که فراموش کنیم اکثر بیماران، فقط مدت زمان کوتاهی بیمار هستند. بقیه زمان، آنها مردم عادی هستند که از برنامه‌هایی مانند فیس‌بوک، وب سایت‌هایی مانند آمازون و از کتاب‌ها استفاده می‌کنند و غذا را با گوشی‌های هوشمند خود سفارش می‌دهند. این شرکت‌ها سال‌هاست که تجربیات کاربر به نحو عالی پوشش می‌دهند. چه آن را دوست داشته باشیم یا نه، استانداردی است که مجبور به رعایت آن هستیم. به همین دلیل است که UX مثبت برای موسسات بهداشتی بسیار مهم است: در این مرحله، از همه نقاط تماس دیجیتال ما انتظار می‌رود، و مردم تمایلی به مصالحه در UX ندارند. آنها یا از خدمات به طور کامل اجتناب می‌کنند و یا کسب و کار خود را در جای دیگر راه اندازی می‌کنند.
طیف گسترده‌ای از محتوا برای بیماران و سایر کاربران نهایی بهداشت را ایجاد کنید. موج خودکفایی که از طریق صنایع دیگر جابجا شده است، به مراقبت‌های بهداشتی رسیده است. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که بیمار محوری در حال افزایش است، جایی که خودکفایی و مشارکت بیمار یک جزء کلیدی برای سیستم کلی مراقبت‌های بهداشتی است و وب سایت شما لبه تیز این تحول است به همین دلیل ایجاد محتوا مخصوص بیماران ضروری است. در حال حاضر تقاضا وجود دارد. مردم می‌خواهند از یک منبع معتبر که به آن اعتماد دارند،بیشتر در مورد مراقبت‌های بهداشتی بدانند.  با آگاهی بیشتر مصرف کننده، هزینه کلی مراقبت های بهداشتی کاهش می یابد. با هزینه های رو به رشد، کاهش هزینه هایی که مراقبت را کاهش نمی دهند ضروری است.
 

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

021-28429275 sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.