اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
3 سال پیش
زمان مطالعه: 5 دقیقه

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال برای طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله قصد داریم شما را با این اسکریپت آشنا کنیم و همچنین در مورد نکات و جزئیات امکاناتی که در یک سیستم صرافی آنلاین باید وجود داشته باشد، صحبت کنیم.

امکانات قابل استفاده در اسکریپت صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال

برای سفارش پنل سایت صرافی می‌بایست در ابتدا لیستی از امکاناتی که مد نظر دارید را به صورت یک داکیومنت درآورید و در صورتی که لینک نمونه‌ای دارید، آن را در داکیومنت خود به ثبت برسانید. همچنین لیستی از امکانات مناسب که قابل استفاده در اسکریپت صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال است، توسط برنامه نویس به شما پیشنهاد می‌شود که می‌توانید در مورد وجود یا عدم وجود این امکانات در پنل خود تصمیم گیری کنید و امکانات دلخواه خود را نیز پیشنهاد دهید تا پنلی متناسب با نیاز شما طراحی شود.

1.امکان احراز هویت:

در سایت‌های صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال، امکان احراز هویت از مهم‌ترین فاکتورها است و وجود آن بسیار لازم و ضروری است. احراز هویت در چنین سایت‌هایی به صورت‌های گوناگون انجام می‌شود که احراز هویت موبایل با ارسال کد اعتبارسنجی و پس از آن تکمیل پروفایل، درج اطلاعات و ارائه مدارک هویتی از بهترین آن ها است. بعد از طی تمامی این مراحل بهتر است که حساب کاربری توسط صاحب سایت مورد بررسی قرار گیرد و در صورت معتبر بودن اطلاعات، حساب فعال شود تا پس از آن کاربر بتواند سفارشات خرید و فروش ارز خود را به ثبت برساند.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

اطلاعاتی که از کاربر دریافت می‌شود، می‌بایست به صورت اختیاری باشد اما تکمیل تمامی اطلاعات توسط کاربر می‌تواند مزایای مختلفی برای آن‌ها داشته باشد. برای مثال امکانات سایت صرافی برای کاربرانی که اطلاعات حساب کاربری خود را تنها محدود به برخی اطلاعات شخصی کرده‌اند و تمامی اطلاعات را تکمیل نکرده‌اند، محدود است و می‌توانند روزانه تنها 30 میلیون ریال در طول روز خرید داشته باشند. اما در مقابل کاربرانی که تمامی اطلاعات خود را که شامل آدرس، کد پستی، تلفن و ... است را به صورت کامل تکمیل کرده‌اند، می تواننند حداکثر سقف خرید بیشتری داشته باشند.

2. امکان ورود دو مرحله ای:

برای افزایش امنیت کاربران می‌توان از امکان ورود دو مرحله‌ای استفاده کرد. پیشنهاد می‌شود که برای ورود دو مرحله‌ای از google authenticator استفاده شود که شامل اپلیکیشن بوده و کدی شش رقمی را جهت احراز هویت به کاربر نمایش می‌دهد و کاملاً رایگان است.

3.کیف پول:

کیف پول را می‌توان از جمله دیگر امکانات مهم موجود در اسکریپت صرافی آنلاین ارز دیجیتال دانست. کاربر باید بتواند کیف پول خود را شارژ کند، خرید را از طریق کیف پول انجام دهد و فروش‌های خود را در کیف پول خود حفظ کند. وجود کیف پول سبب می‌شود که کاربران برای هر بار خرید نیازی به درج اطلاعات حساب خود در درگاه بانکی نداشته باشند و تمامی خرید و فروش‌های خود را به سادگی از طریق آن مدیریت کنند. کیف پولی که در سایت‌های صرافی وجود دارد با کیف پول‌های سیستم‌های فروشگاهی متفاوت است.

ویژگی کیف پول‌های صرافی بدین صورت است که برای واریز به کیف پول تنها می‌توانید از کارت‌های بانکی تأیید شده استفاده کنید و برداشت نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که کاربر در ابتدا درخواست برداشت خود را به ثبت برساند و منتظر تأیید مدیر سیستم بماند تا پس از تأیید وی بتواند برداشت را انجام دهد. برای استفاده امن از کیف پول‌ها می‌بایست کارت خود را ثبت کنید تا به تأیید مدیر سایت برسد؛ انجام این کار یکی از سیاست‌های امنیتی بین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است.

4.خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال:

تمامی ارزهایی که قصد خرید و فروش آن‌ها را دارید، مشخص نمایید. اکثر ارزهای دیجیتالی به صورت اتوماتیک خرید و فروش می‌شوند اما ارزهایی که رمزپایه هستند مانند بیت کوین، تتر، ریپل و ... فقط خرید به صورت اتوماتیک به انجام می‌شود و فروش به صورت اتوماتیک قابل انجام نیست و کاربر باید در ابتدا ارز را انتقال دهد و بعد از انتقال txid را درج کند تا پس از بررسی شما و اطمینان از صحت تراکنش مبلغ را برای وی واریز کنید.

در صورتی که قصد درخواست طراحی سایت صرافی را دارید، در ابتدا حساب‌های ارزی خود را ایجاد و وریفای کنید تا سرعت انجام پروژه افزایش پیدا کند. یک پنل سایت صرافی می‌تواند امکانات مختلف و گوناگونی به صورت عمومی و اختصاصی داشته باشد که مشاهده سفارشات با جزئیات دقیق، امکان ثبت تیکت، امکان ویرایش اطلاعات، امکان مشاهده گزارش‌ها به صورت نمودار و ... از جمله امکانات عمومی به حساب می‌آیند.

اسکریپت سایت کریپتو کارنسی و رمز ارز

اسکریپت سایت کریپتو کارنسی

کریپتوکارنسی یک پول اینترنتی است که امنیت آن توسط رمزنگاری تأمین شده است و به صورت کلی از دو کلمه کریپتو به معنی رمزنگاری و کارنسی به معنی ارز یا پول دیجیتال تشکیل شده است که از جمله اولین و معروف‌ترین آن بیت کوین است. اسکریپت سایت کریپتو کارنسی به کاربران امکان خرید و فروش آنی ارز دیجیتال را می‌دهد که ارز دیجیتال یک واحد پولی یا واسطه تبادل بر پایه اینترنت است. همچنین امکان خرید و فروش آنی ووچرها یعنی پرفکت مانی و پی اس کالا به صورت حرفه‌ای و لحظه‌ای را امکان پذیر می‌کند.

به صورت کلی با اسکریپت کریپتوکارنسی می‌توانید کلیه عملیات خرید و فروش را به صورت آنی و اتوماتیک انجام دهید، از تمام ارزها پیشتیبانی کنید، قیمت‌های لحظه‌ای و آنی را به نمایش بگذارید، به دلیل امنیت بالایی که دارد می‌توانید با خیالی آسوده دارایی‌های خود را در کیف پول ذخیره کنید و همچنین به دلیل آن که معاملات به صورت اتوماتیک انجام می‌شوند امنیت به بالاترین میزان خود می‌رسد.

اسکریپت صرافی رمز ارز

رمزارز که به آن رمز پول و ارز رمز پایه نیز گفته می‌شود نوعی پول دیجیتال است که در آن از الگوریتم‌های رمز گذاری شده برای تولید واحد پول و تأیید اصالت نقل و انتقال پول استفاده شده است. با اسکریپت صرافی رمز ارز می‌توانید این ویژگی را در سایت خود داشته باشید تا کاربران خرید و فروش آنی رمز ارزها را انجام دهند، بدون آن که دستکاری در بازار صرافی وجود داشته باشد.

سخن پایانی:

اسکریپت صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال امکان طراحی سایت صرافی را با رعایت بالاترین سطح امنیتی و به صورت لحظه‌ای می‌دهد که توسط آن می‌توانید بهترین سایت ایمن و قابل اطمینان را در این زمینه داشته باشید.


در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.