طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
4 سال پیش
زمان مطالعه: 17 دقیقه

در انقلاب دیجیتال امروزی گزینه‌های جالب و متعددی برای کاربران به‌وجود آمده است که از جمله آن‌ها می‌توان به  تجارت الکترونیک اشاره کرد. تجارت الکترونیک یکی از گزینه‌های شگفت انگیز در بحث تبلیغات است. تبلیغات در رشد کسب‌وکار هر شخصی، نقش بسزایی دارد. طوری‌ که اهمیت آن در مراودات اقتصادی بسیار مهم و اجتناب ناپذیر است.
تبلیغات و تجارت الکترونیک است که کسب‌وکارهای افراد، سازمان‌ها و برندها را معرفی می‌کند. از این رو اهمیت استفاده و نباز به اینترنت برکسی پوشیده نیست. کسب‌وکاری که در این مقاله سوژه بحث ما است، صرافی و ارز دیجیتال است. با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی از سایت صرافی و ارز دیجیتال ارائه دهیم.

شاید در گذشته خدمات صرافی‌ها به خرید و فروش دلار و دینار و یورو و ... خلاصه میشد ولی چند سالی است که روال کار تغییر کرده است. با ظهور پدیده بلاکچین و بیتکوین، درخواست‌ها در زمینه ارز دیجیتال رو به افزایش رفته و همچنان نمودار این درخواست‌ها سیر صعودی خود را طی می‌کنند. این موضوع دلیلی شد تا بسیاری از صرافی‌ها به سمت طراحی سایت صرافی آنلاین روی بیاورند. در این تغییر، علاوه بر کارهای گذشته یعنی خرید  فروش ارز کشورهای مختلف، خرید و فروش ارز دیجیتال هم اضافه شد.

از طرفی در پویایی دنیای تجارت همواره معاملات و تبادل پول نقش مهمی دارد. حال اگر  این معاملات در سطح بین‌المللی باشد، تبدیل و جابجایی پول از کشوری به کشور دیگر یکی از نیازهای کاروتجارت است. به همین دلیل برای انجام مبادلات و مسافرت‌های خارجی تبادل ارز بسیار رایج شده است.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

طراحی وبسایت صرافی آنلاین

خرید و فروش این ارزها نیاز به جایی دارد که بتوان در آن تمامی اطلاعات به‌روز دنیا در این حوزه را، با مشتریان خود به‌صورت آنلاین در میان گذاشت و در لحظه داد و ستد کرد.

همه این‌ها نیاز به یک طراحی سایت حرفه ای پویا و جامع صرافی دارد تا فعالین در حوزه صرافی بتوانند بدون محدودیت زمان و مکان برای مشتریان خود امکانات ارائه کنند و معاملات و خدمات‌رسانی ایمن و آسانی را در هر زمانی برای همه فراهم آورند.

 

مزایای طراحی سایت صرافی

صرفه‌جویی در هزینه‌ها: بسیاری از هزینه‌های اضافی حذف می‌شوند. مثلا در هزینه‌های جاری فضای فیزیکی مثل اجاره صرفه‌جویی می‌شود.

در دسترس بودن: در هر ساعت از شبانه‌روز که کاربر قصد دریافت خدمات داشته باشد، به سایت دسترسی دارد و می‌تواند به‌صورت آنلاین خدمات خرید و فروش ارز خود را انجام دهد.

افزایش تعداد مشتریان: با طراحی وبسایت صرافی دیجیتال، مکان شما و بالطبع مشتریان محدود به یک منطقه یا شهر خاص نمی‌شود. گستره بازار در درسترس شما کل ایران و چه‌بسا کشورهای دیگر خواهد بود و این به‌معنای افزایش چندین برابری مشتریان شما خواهد بود.

برندسازی: کاربران فضای مجازی و اینترنت هر روز رو‌به افزایش هستند. این موضوع دلیل روشنی ست بر افزایش دایره کاربرانی که قرار است با برند شما آشنا شوند و چنانچه یک تیم حرفه‌ای پشت وب‌سایت شما باشد، این کاربر بازدیدکننده تبدیل به مشتری خواهد شد.

بالارفتن سرعت ارائه خدمات: برای پشتیبانی مشتریان به یک کامپیوتر، اینترنت و نهایتا یک خط تلفن نیاز داشته باشید. پاسخگویی به مشتری و پشتیبانی خیلی راحت‌تر و سریع‌تر خواهد شد. از طرفی این افزایش سرعت به معنای افزایش رضایت مشتری خواهد بود. مشتری راضی همیشه رونق کسب‌وکار را به‌همراه خواهد داشت. 

افزایش درآمد: تمامی موارد ذکر شد درکنار هم باعث افزایش مشتری و به‌دنبال آن افزایش درآمد شما خواهد شد.

چند نوع طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال داریم؟

به‌طور کلی دو نوع سایت صرافی داریم: 1. اطلاع‌رسانی 2. انجام معاملات آنلاین

  1. در این نوع سایت هدف فقط اطلاع رسانی است. مواردی مانند نحوه ارائه خدمات، اطلاعات تماس و مشاوره آنلاین، قیمت‌های روز و ... را می‌توان در این وب‌سایت‌ها مشاهده کرد.
  2. در این مدل علاوه‌بر بخش‌های اطلاع‌رسانی، امکانات فروشگاهی هم به آن اضافه شده است. به این صورت که انجام انواع معاملات آنلاین از جمله خرید و فروش ارز در این مدل امکان‌پذیر است.

امکانات در طراحی سایت صرافی

سایت صرافی امکانات متعددی دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • یک سایت صرافی ارز دیجیتال این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید خود را کامل معرفی کنید و سوابق و مجوزهای قانونی لازم برای استعلام را ارائه نمایید.
  • آدرس و اطلاعات تماس، شبکه‌های اجتماعی نیز در دسترس کاربران قرار دارد.
  • مشتریان می‌توانند در سایت شما نرخ لحظه‌به‌لحظه انواع ارزهای رایج سکه و طلا را مشاهده کنند.
  • امکان مشاوره آنلاین، برای پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری با هدف افزایش بازدید از سایت و رضایت هرچه بیشتر مشتریان 

طراحی سایت ارز دیجیتال

طراحی سایت ارز دیجیتال

مانند بسیاری از فناوری‌های جدید، قیمت ارز دیجیتال در حال حاضر بسیار متغیر است. سرمایه‌گذاران می‌توانند صرفاً به‌دلیل تغییر در ارزش ارزهایی مانند ریپل، اتریوم و بیت کوین، مبلغ زیادی را در مدت زمان کوتاه برنده یا از دست دهند.

علاوه بر عدم ثبات بازار، خطرات دیگری نیز برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال وجود دارد اما با کمی تفکر می‌توان از این خطرات دور شد. امنیت آنلاین بالا و مقداری تحقیق به افراد کمک می‌کند تا مطمئن شوند که سرمایه‌گذاری آن‌ها بی‌خطر است و طعمه کلاه‌‌بردارن نخواهند شد.

اهمیت طراحی سایت ارز دیجیتال در این بخش مشخص می‌شود. در صورتی که وب‌سایت موردنظر امنیت بالایی داشته باشد و بتواند حس اطمینان را در کاربر به وجود بیاورد، بازدهی مناسبی را با خود به‌همراه خواهد داشت. 

بخش های مختلف سایت صرافی

برای طراحی وب سایت صرافی بخش‌های متفاوتی مورد نیاز است:

  1. نمایش آنلاین قیمت ارز
  2. نمایش نرخ تبدیل ارزهای بین المللی
  3. نمایش آنلاین نرخ سکه و طلا
  4. نمایش نرخ حواله
  5. اخبار
  6. تاریخچه قیمت ارز
  7. مقالات
  8. نمودار تغییر قیمت
  9. تماس با ما
  10. مشاوره
  11. فروش و مبادله ارز و فروش سکه
  12. ثبت نام و ایجاد حساب کاربری
  13. انجام امور ارزی از طریق حساب بانکی

نکات مهم در رابطه با انتخاب بهترین کیف پول تتر

مثل انتخاب کفش مناسب برای کوه‌نوردی و یا کفش مناسب برای پیاده‌روی، برای انتخاب کیف پول هم المان‌های مختلفی بررسی می‌شوند. نمی‌توان به سوال "بهترین کیف پول کدام است؟"، جواب قطعی داد و باید باتوجه به نیاز و تقاضای خود کیف پول مناسبی را انتخاب کنید.
شاید امنیت کیف پول برای شما انقدر مهم باشد که برای این کار حاضر به پرداخت هزینه باشید و یا در نقطه مقابل ، تمایل به استفاده از کیف پول‌های رایگان با بالاترین حد امنیت و امکانات داشته باشید. حتی ممکن است شخصی فقط به دنبال نوسان‌گیری از بازار ارز دیجیتال باشد و امنیت اولویت اول او نبوده و تترهای خود را در صرافی‌های آنلاین نگهداری کند. با تمام این اوصاف یک سری المان‌های اصلی هستند که هنگام انتخاب کیف پول بهتر است به آن‌ها توجه کنید.

  • امکانات امنیتی کیف پول
  • پلتفرمی که کیف پول انتخابی از آن استفاده می‌کند و نحوه ذخیره شدن تترها در کیف پول
  • ابزاری که کیف پول در اختیار شما قرار می‌دهد
  • تعداد کوین و توکن‌های که کیف پول انتخاب پشتیبانی می‌کند
  • لیست انواع کیف پول تتر (USDT) و معرفی بهترین‌ها

بعد از اینکه اطلاعات نسبی راجع به کیف پول خوب برای نگهداری توکن‌های تتر پیدا کردید، آشنایی با بهترین کیف پول‌های تتر خالی از لطف نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین کیف پول‌ها را با هم بررسی کنیم.

کیف پول سخت‌افزاری Ledger Nano S

کیف پول لجر نانو اس از محبوب‌ترین کیف پول‌ها است که در دو سال اخیر بیشتر از 1 میلیون دستگاه در سراسر جهان از آن فروخته شده است. بالاترین امکانات امنیتی برای این کیف پول تعبیه شده است و با استفاده از صفحه نمایشگر OLED آن می‌توانید رهگیری و تایید تراکنش‌ها را انجام دهید.
دستبرد زدن به این کیف پول فقط در یک حالت و آن هم دسترسی فیزیکی سارق به کیف پول امکان‌پذیر است. چون برای تایید تراکنش‌ها، باید دکمه‌های طراحی شده روی آن را فشار بدهید وگرنه تراکنشی انجام نمی‌شود.
نکته دیگر در مورد امنیت کیف پول لجر نانو اس عدم فعالیت در بستر وب به‌واسطه آنلاین نبودن آن است که مانع از هک آن می‌شود. هرچند این کیف پول فقط تترهای ERC20 را ساپورت می‌کند، اما همچنان در صدر جدول پیشنهادات اشخاص برای نگهداری توکن‌های تتر است. در ادامه با مزایای کیف پول لجر نانو اس آشنا می‌شوید.

ذخیره‌سازی سرد و آفلاین: خطری تحت عنوان حملات سایبری این کیف پول را تهدید نمی‌کند چرا که دستگاه آفلاین است و کلیدهای خصوصی شما فقط در دستگاه ذخیره می‌شود.

دسترسی راحت و آسان: اپ انحصاری لجر به منظور دسترسی راحت امکانات یک کیف پول آنلاین را به کاربر می‌دهد، طوری که همه امکانات امنیتی و مزیت‌های کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس را یک‌جا دارد.

نرم‌افزار و سخت‌افزار تخصصی: اگر به هر دلیلی کیف پول شما در دسترس شما نباشد، مثلا آن را گم کنید و یا به سرقت برود، جای نگرانی برای دسترسی دیگران به دارایی شما نیست. کیف پول لجر نانو اس با ترکیب سیستم عامل اختصاصی BOLOS و تراشه امنیتی خود، خیال شما را از بابت عدم دسترسی دیگران به پول‌ها و کلیدهای خصوصی راحت کرده است.

کیف پول نرم‌افزاری Atomic

یکی از کیف پول‌های مطرح که در ابتدای ورود و طی مدت کوتاهی، توجه اشخاص زیادی را به خود جلب کرد. تمرکز اصلی کیف پول Atomic روی سه آپشن امنیت، حفظ حریم خصوصی و غیرمتمرکز بودن بنا نهاده شده است.
از مزایای منحصربه‌فرد این کیف پول، پشتیبانی بیش از 30 نوع ارز دیجیتال من‌جمله توکن‌های ERC20 و TRC20 تتر است. در اصل این کیف پول فقط یک نوع تتر یعنی تتر پلتفرم Omni را پشتیبانی نمی‌کند.

در کنار امنیت عالی، امکاناتی از جمله اتمیک سوآپ، قراردادهای هوشمند و پلتفرم‌هایی مانند Changelly و Shapeshift به منظور معاوضه ارزهای دیجیتال با یکدیگر در آن وجود دارد.

از دیگر مزایای خوب کیف پول Atomic می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

امنیت بالا: در کیف پول اتمیک آپشن‌های امنیتی در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن‌ها، سطح بالایی از امنیت را خواهید داشت. کلیدهای شما به‌صورت رمزگذاری شده در کامپیوترتان ذخیره می‌شود و در صورت بروز مشکل و نیاز به بازیابی، عبارت یادآوری در کیف پول اتمیک طراحی شده است.

رابط کاربری جذاب و ساده: رابط کاربری طراحی شده برای این کیف پول کاملا ساده و کاربرپسند است، طوری که هر کاربری با هر سطح دانشی امکان استفاده از آن را خواهد داشت.

اپن‌سورس: وقتی نرم‌افزاری اپن‌سورس است یعنی دولوپرهای زیادی آن را بررسی می‌کنند و طی هر آپدیت جدید بر کیفیت نرم‌افزار افزوده شده و احتمال داشتن کد مخرب به حداقل می‌رسد.

کیف پول دسکتاپ و موبایل Exodus

کیف پول Exodus در سال 2016 محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرد. چرا که تا آن موقع، کیف پول تحت دسکتاپ قابل اعتماد و مطمئن وجود نداشت. رابط کاربری ساده و امنیت بالای این کیف پول باعث شده تا افراد زیادی برای نگهداری توکن‌های ERC20 از کیف پول اکسودوس استفاده کنند و از عملکرد آن راضی باشند. این کیف پول در حال حاضر چیزی حدود 33 توکن ERC20 را پشتیبانی می‌کند و از جمله مزایای خوب آن می‌توان به قابلیت معاوضه ارزهای دیجیتال با همدیگر اشاره کرد.
با این ویژگی شما از نوسانات قیمت مصون خواهید ماند و ضرر نخواهید کرد. قابلیت نصب کیف پول اکسودوس روی سیستم‌عامل ویندوز، مک و لینکوس وجود دارد.

کیف پول موبایل Coinomi

یکی از کیف پول‌های محبوب در موبایل که هم سیستم عامل اندروید و هم سیستم عامل IOS را پشتیبانی می‌کند. با استفاده از Coinomi امکان دریافت و ذخیره 120 ارز دیجیتال را خواهید داشت. ویژگی منحصربه‌فرد این کیف پول، پشتیبانی از هر سه نوع توکن‌های تتر است. در ادامه به دو مزیت رقابتی کیف پول موبایل Coinomi خواهیم پرداخت.

امنیت بالا: شما با یک کیف پول HD روبرو هستید که از عبارت یادآور استفاده می‌کند و همه اطلاعات لازم برای بازیابی کلیدهای خصوصی را در خود جای داده است. علاوه بر این آدرس آی‌پی شما در سرورهای Coinomi رمزنگاری می‌شوند که نتیجه آن ناشناس و غیرقابل ردیابی شدن شما است.

سازگاری با صرافی‌های مختلف: کیف پول مذکور با پلتفرم‌های صرافی از جمله Changelly ،Shapeshift ،Binance DEX سازگار است در نتیجه به راحتی می‌توانید کوین‌های خود را معاوضه و یا به صرافی‌های دیگر دریافت و ارسال کنید.

کیف پول تحت وب MyEtherWallet

یک کیف پول تحت وب خوب برای نگهداری توکن‌هایUSDT که از قدیمی‌ترین کیف پول‌های رسمی تحت وب است که بیش از 1000 توکن ERC20  را پشتیانی می‌کند. چنانچه مشکلی پیش آمد می‌توانید با استفاده از عبارت یادآوری این کیف پول، تترهای خود را بازیابی کنید. کیف پول MyEtherWallet امکان تهیه نسخه بک‌آپ را به شما می‌دهد ولی باید در دو گزینه بالا یعنی بک‌آپ و عبارت یادآوری اطمینان حاصل کنید. حواستان باشد که بک‌آپ به درستی گرفته شود و فراموش نکنید که گم‌کردن هر یک از دو مورد بالا مساوی ست با از دست دادن تمام دارایی دیجیتالی شما.
یکی از آپشن‌های خوب این کیف پول که دانستن آن خالی از لطف نیست، سازگاری با کیف پول سخت‌افزاری لجرنانوایکس است. این سازگاری یعنی شما می‌توانید با این کیف پول و همگام‌سازی آن با لجرنانوایکس، همزمان از امنیت کیف پول سخت‌افزاری و در دسترس بودن کیف پول نرم‌افزاری بهره‌مند شوید.

کیف پول تحت وب Guarda

پشتیبانی کیف پول گوآردا شامل حال دو نسخه Omni و ERC20 توکن‌های تتر می‌شود. در ادامه مزایای این کیف پول را مشاهده می‌کنید.

تعداد کوین‌های قابل پشتیبانی: در این کیف پول 40 ارز دیجتیال مختلف پشتیبانی می‌شود و هر شخصی می‌تواند ارز دیجتیال مورد نظرش را در آن پیدا کند. با این کیف پول قابلیت معاوضه کوین‌ها با یکدیگر فراهم شده است و امکان استفاده از افزونه کروم آن هم وجود دارد.

پشتیبانی خوب: با اینکه این اپلیکیشن رایگان است اما تیم پشتیبانی گوآردا فعال و حرفه‌ای عمل می‌کنند و پاسخگوی مشکلات شما هستند. علاوه بر این در سایت کیف پول گوآردا به اکثر سوالات کاربران پاسخ داده شده است و منبع خوبی برای راهنمایی و مشاوره گرفتن است.

پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های مختلف: پشتیبانی خوب این کیف پول از سه نسخه موبایل، دسک‌تاپ و وب به شما این اطمینان را می‌دهد که به راحتی از آن در پلتفرم‌های مختلف استفاده کنید.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت مشابه نوبیتکس

نوبیتکس از سه واژه (نو، بیت کوین و اکسچنج) تشکیل شده است که نام یکی از معروف‌ترین و پر طرفدارترین سایت‌های صرافی در ایران است که خدمات ارز دیجیتال را به علاقه مندان در این حوزه ارائه می‌دهد که اپلیکیشن اندرویدی نیز دارد.

شما می‌توانید به سادگی قیمت ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و تتر و غیره را در سایت صرافی نوبیتکس به صورت شبانه روز مشاهده کنید، بدون آن که محدودیتی از نظر مکان و زمان برای انجام معاملات، خرید و فروش‌های خود داشته باشید. از ویژگی بارز nobitex می‌توان به کسر کارمزد کم در ازای انجام معاملات در آن اشاره کرد که همین ویژگی سبب جذب افراد زیادی به سمت این وب سایت شده است. خصوصیت دیگر نوبیتکس این است که می‌توان به سادگی معاملات ارزهای دیجیتال را به صورت ریالی انجام داد و دیگر مشکلات انجام معامله در سایت‌های صرافی خارجی را نداشت.

برای انجام طراحی سایت مشابه نوبیتکس با کارشناسان ودیانا تماس حاصل فرمایید تا بهترین سایت صرافی با ویژگی‌های مشابه این وب سایت مانند امکان خرید و فروش آنلاین ارز ریالی، نمایش تعداد مشتریان، نمایش تعداد معاملات و ... را از آن خود کنید.

طراحی سایت مشابه والکس

اگر علاقه مند به انجام معاملات مانند فرایند کارگزاری‌های بورس هستید، سایت صرافی والکس بهترین انتخاب است. wallex یک پلتفرم امنیتی است که برای معاملات و خرید و فروش ارزهای دیجیتال و امکان انجام معاملات مستقیم توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف راه اندازی شده است.

وب سایت والکس احراز هویت بسیار دقیق و حرفه‌ای را برای کاربران خود انجام می‌دهد تا امکان هک شدن حساب و انجام کلاهبرداری ها را به صفر برساند؛ همچنین دارایی‌ها به صورت سخت افزاری ذخیره می‌شوند که امنیت بالایی را به وجود می‌آورد و این کار باعث جلوگیری از سرقت ارزهای دیجیتال می‌شود. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به امکان انجام معاملات بر پایه ریال و کم بودن کارمزد سایت اشاره کرد.

طراحی سایت مشابه والکس یکی از تخصص‌های ودیانا است، برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید تا سایتی با امکانات حرفه‌ای مانند رابط کاربری مناسب، شبیه ساز بازار، ماشین حساب، امکان معامله به صورت ریالی، داشتن ابزارهای تحلیلی و چارت فنی و ... داشته باشید.

طراحی سایت مشابه رمزینکس

سایت صرافی رمزینکس پلتفرمی قدرتمند برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال است که افراد زیادی برای خرید و فروش و انجام معاملات خود در آن ثبت نام کرده‌اند تا معاملات را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام دهند.

این وب سایت که توسط تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف توسعه یافته است، طراحی اپلیکیشن اندروید نیز برای آن انجام شده است و انجام معاملات را بسیار راحت‌تر کرده است. میزان کارمزد در سایت ramzinex با توجه به میزان سفارش کاربران بین 0.3 تا 0.12 است که از دیگر سایت‌های صرافی بسیار کم‌تر است.

در صورت تمایل به انجام طراحی سایت مشابه رمزینکس، کافیست با تیم مجرب ودیانا تماس بگیرید و راهنمایی و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. در وب سایت طراحی شده شما امکاناتی مانند کیف پول رایگان، لیست قیمت ارزها، بخش اخبار و مقالات و ... وجود خواهد داشت.

طراحی سایت مشابه بایننس

سایت صرافی بایننس یکی از معتبرترین پلتفرم‌های خارجی برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال است که به دلیل خدمات منحصر به فردی که ارائه می‌دهد، افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است و به عنوان بهترین واسط بین خریدار و فروشنده به کار خود ادامه می‌دهد. در این وب سایت برای خرید و فروش بیت کوین، می‌توانید بدون احراز هویت نیز معاملات خود را انجام دهید اما روزانه تنها 2 بیت کوین را می‌توانید خرید و فروش کنید.

سایت بایننس ویژگی‌های مختلفی از جمله وجود صندوق دارایی امن برای کاربران با نام binance SAFU را در نظر گرفته است که در این صندوق در صورت هک شدن، 10 درصد از کل هزینه‌های مبادلاتی دریافت شده، قرار می‌گیرد. ویژگی دیگر آن این است که دارای ارز دیجیتال مخصوص به خود با نام BNB Binance Coin است که برای کاربران خود امکان صرفه جویی در هزینه‌های معاملاتی را فراهم کرده است.

تیم ودیانا می‌تواند طراحی سایت مشابه بایننس را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهد، کافیست با ما تماس بگیرید تا سایتی با امکاناتی مانند خرید و فروش آنلاین و انجام معاملات راحت، وجود پروفایل کاربری با امکان مدیریت کردن آن و ... داشته باشید.

خدمات منحصربه‌فرد ودیانا در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

هاست حرفه‌ای: هاست یکی از آیتم‌های مهم برای هر سایتی محسوب می‌شود و تاثیر مستقیم در رتبه و کسب‌وکار شما دارد. تیم هاستینگ ما باتوجه به سطح تجارت شما پیشنهاد مناسب برای تهیه هاست و سرور را به شما خواهد داد.

پشتیبانی: ما همیشه و هر لحظه در دسترس شما هستیم. به هر دلیلی سهوی و یا عمدی، مشکلی برای وب‌سایت شما پیش آمد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌را حل خواهیم کرد.

طراحی کاربرپسند: ظاهر سایت از اولین چیزهایی است که کاربر با آن ارتباط برقرار می‌کند. باتوجه به فضای رقابتی سنگینی که امروزه در سطح اینترنت حاکم است، طراحی نقش مهمی در ماندن کاربر در سایت ایفا می‌کند. به همین دلیل طراحی ریسپانسیو، جذاب و در عین حال ساده که کاربر به‌راحتی به بخش‌های مختلف دسترسی داشته و بتواند با آن‌ها کار کند را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

برنامه‌نویسی بهینه: مطئنا هدف شما از طراحی سایت ارز دیجیتال، رونق کسب‌وکارتان است. برای این‌کار باید سایت خود را سئو و بهینه‌سازی کنید که بخشی از این سئو مربوط به کدهای سایت شما می‌شود. بیش از یک دهه تجربه در زمینه برنامه‌نویسی باعث شده است تا به بهترین و بهینه‌ترین کدها برای برنامه‌نویسی برسیم.

روند طراحی سایت صرافی در ودیانا

طراحی سایت صرافی

مرحله 1: جلسه مشاوره رایگان جهت تجزیه‌وتحلیل بیزنس شما:

برای اینکه به نتیجه مطلوب برسید باید تمام جزئیات وب‌سایت شما آنالیز شود. در قبال هزینه و زمانی که صرف طراحی می‌شود، رسیدن به نتیجه در زمان مشخص، کم‌ترین توقع است. ما در این جلسه که بین کارشناس فنی ما و شما برگزار خواهد شد، نیازسنجی‌های اولیه را انجام خواهیم داد.

  • اینکه چه امکاناتی مدنظر شما است
  • طبق نظر و پشنهاد کارشناس به چه امکاناتی نیاز دارید
  • پیاده‌سازی پروژه چقدر زمان می‌برد
  • ارتباط  بین  بخش‌های مختلف  باید  به چه  صورت  پیاده‌سازی  شود

و از این قسم موارد در این جلسه بررسی می‌شود.

مرحله 2: طراحی دیزاین گرافیکی

در این مرحله با استفاده از المان‌های روانشناسی و باتوجه به ترکیب رنگ برند شما، طرح گرافیکی اولیه زده می‌شود و تمامی بخش‌های موردنیاز سایت باتوجه به استاندارهای روز طراحی تجربه کاربری، طراحی می‌شود.

مرحله 3: برنامه‌نویسی وب‌سایت

تیم فرانت‌اند و بک‌اند ودیانا شروع به کدنویسی کرده و سایت را طراحی می‌کنند. طراحی در این بخش کاملا مطابق با دانش روز برنامه‌نویسی و استاندارهای UX/UI پیش خواهد رفت.

مرحله 4:  تحویل سایت، آموزش پنل مدیریت، پشتیبانی

بعد از اتمام کار، سایت به همراه آموزش پنل مدیریت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سپس وارد فاز پشتیبانی سایت خواهیم شد. در پشتیبانی موارد آموزشی هنگام کار با سایت و موارد فنی پیگیری خواهند شد. 

برای سفارش طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و همچنین دیگر خدمات شرکت طراحی سایت ودیانا، از جمله طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی با کارشناسان ودیانا تماس بگیرید.


موضوع: طراحی وبسایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


1 دیدگاه

درود نمونه کار صرافی ارز دیجیتال که طراحی کردین رو لطفا ارسال کنید

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.