طراحی سایت تخفیفان یا نت برگ

طراحی سایت تخفیفان
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
4 سال پیش
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اکثر ما ایرانی‌ها با کلمه تخفیف کاملاً آشنا هستیم، و زمانی که به خرید میرویم حتماً باید با فروشنده سر قیمت چونه بزینیم تا تخفیف را بگیریم، در برخی مواقع فروشنده تخفیف میدهد تا بقول خودش هم ما راضی باشیم هم او، ولی امروزه با پدید آمدن و ظهور فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای تخفیف‌ها هم‌شکل جدیدتری به خود گرفته‌اند و فروشگاه‌ها یک روز از هفته یا ماه، یا زمان‌های خاص مانند اعیاد و.. تخفیفانی را برای محصولاتشان قرار می‌دهند.

فروشگاه‌ها معمولا تخفیفات را به‌صورت بروشورهای گسترده اعلام و تبلیغ می‌کنند. که با استقبال عمومی روبرو و مشتری‌های بیشتری به سمت آنها برای دریافت تخفیفات و قیمت کمتر اجناس روانه میکند. 

بدین‌وسیله هم خریداران باقیمت مناسب به کالاهای مورد نیاز خود می‌رسند و هم فروشگاه‌ها با تعداد فروش بالا به سود خوبی می‌رسند.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

ایده طراحی سایت تخفیف گروهی

چه خوب می‌شد که تمامی فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها می‌توانستند مدتی معین و بسته به نیاز مردم، تخفیفی را برای محصولاتشان اعلام می‌کردند تا با این کار هم فروش داشته باشند وهم بتوانند به تبلیغ کار خود بپردازند و شهرتی کسب کنند. شاید این کار دور از ذهن به نظر برسد ولی باید بگوییم که این ایده در حال اجرا می‌باشد.

این موضوع از موفق‌ترین ایده‌ها درزمینه کسب‌وکارهای اینترنتی است که با استقبال زیادی روبرو شده است، و منجر به راه‌اندازی سایت تخفیف گروهی شد.

طراحی سایت تخفیف گروهی

مزایای طراحی وب‌سایت تخفیفان و نت برگ 

ازجمله این سایت‌ها می‌توان سایت تخفیفان و یا سایت نت برگ را نام برد که در ایران با اقبال زیادی روبرو شده است، و باعث درآمدزایی اینترنتی عالی شده است.
وب‌سایتی که بر پایه ابزارهای آنلاین و استفاده مناسب از اینترنت توانسته به‌عنوان یک منبع مناسب برای تخفیفات مختلف تبدیل‌شده است.
اگر کاربری قصد رفتن به مراکز خرید یا رفتن به سینما یا کافی‌شاپ یا غیره دارد قبل از هر کاری بهتر است ی سری به سایت تخفیفان بزند.
در طراحی سایت تخفیفان همه می‌توانند تمامی فروشگاه‌های مدنظر خود را مشاهده کنند و بلیت های تخفیف را تهیه کنند.
بلیت هایی که با پرداخت آنلاین از طریق وب‌سایت برای مشتریان صادر می‌شود که مشتریان تنها کافی است که هنگام مراجعه به آن مرکز کد تخفیف مربوطه را به فروشنده ارائه کنند و حتی دیگر لازم نیست هزینه را مستقیم به فروشنده پرداخت کنند.

ویژگی طراحی سایت تخفیف

  • قابلیت دسته‌بندی و گروه بندی تخفیف‌ها بر اساس نوع محصول و شهر یا منطقه
  • قابلیت تنظیم زمان شروع و پایان تخفیف گروهی
  • قابلیت پرداخت آنلاین و آفلاین
  • سئو بسیار قوی و مطابق با اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر
  • داشتن اپیکیشن مخصوص به خود
  • طراحی سایت زیبا متناسب با فضای تخفیف
  • قابلیت نمایش محصولات مختلف در گروه‌های متفاوت مانند کافی‌شاپ یا هتل یا رستوران یا آموزشی یا تفریحی یا...
    قابلیت معرفی کامل فروشندگان و توضیح جامع در مورد تخفیف کالاهای آنها و طراحی سایت فروشگاهی
  • امکان اسلاید شدن تخفیفات در صفحه نخست
  • پشتیبانی آنلاین
  • قابلیت عضوگیری از بازدیدکنندگان و ارائه اطلاعات کافی و مناسب به آنها
  • امنیت بالا
  • امکان رزو کوپن تخفیف
  • امکان حضور و ثبت‌نام اولیه فروشندگان
  • ارائه بلیت اینترنتی
  • امکان اشتراک گزاری در شبکه‌های اجتماعی
  • استفاده از نقشه یاب جهت راهنمایی مناسب مشتریان برای یافتن آسان فروشگاه
  • امکان پشتیبانی از کاربران
  • امکان برگزاری جشنواره تخفیف آنلاین
  • قالب کاملاً واکنش گرا و انعطاف‌پذیر و طراحی سایت ریسپانسیو
  • سازگار با تبلت و گوشی
  • سازگار با مرورگرهای مختلف

جنگ بازاریابی در طراحی سایت تخفیف چیست؟

جنگ بازاریابی در حقیقت جنگی است که رقبا باهم دشمن هستند و کسی می‌تواند در این جنگ پیروز شود که بتواند مخاطبین بیشتری را جذب کند.

در جنگ بازاریابی رقبا از هر روشی برای پیروزی می‌توانند استفاده کنند، حتی امکان دارد خیلی از این کارها به نظر خیلی‌ها غیراخلاقی و ناپسند بیاید، شاید حتی رقبا به جنگ علنی باهم بپردازند، مثلاً علنی اعلام کنند که از آن سایت خرید نکنید و فقط از ما خرید کنید، یا اینکه ما رتبه اولیم حتماً بهترین در رفع احتیاجات شما هستیم و دیگران این امکان را ندارند.

در جنگ بازاریابی از چه روش‌هایی استفاده می‌شود؟

استفاده از سئو منفی برای رقیب

در این روش رقبا ممکن است از طریق سئوی منفی بخواهند رقیب خود را از نتایج جستجوگر حذف کنند. این کار بیشتر سئو کلاه سیاه محسوب میشود و توصیه نمیشود.

استفاده از تبلیغات مستقیم

در این روش از تبلیغات مستقیمی که مخاطبین و مشتری‌ها را هدف می‌گیرد و سایت خود را به همراه پیشنهادهای جذاب و رد نشدنی به کاربران ارائه می‌کنند در طراحی سایت آگهی یا نیازمندی ودیانا این موارد کاملا لحاظ شده است.

از طریق تبلیغات هدفمند

از طریق تبلیغات هدفمند امکان این را دارند مشتریان و مخاطبین رقیب را قبل از دیدن سایت آنها جذب خود بکنند. مواردی مانند رپورتاژ آگهی میتوانند کاملا موثر باشند.

تبلیغات در گوگل

روش بعدی تبلیغات گوگل است که باعث جذب ترافیک و مشتریان آماده خرید را قبل از رقیب به سمت خود جذب کنند در جنگ بازاریابی از هر طریقی برای اینکه مخاطبین و مشتریان رقبا را به‌دست آورید می‌توانید استفاده کنید.

طراحی سایت نت برگ بهتر است یا طراحی سایت تخفیفان

به‌درستی نمی‌شود به این سؤال پاسخ داد زیرا این دو سایت رقابت بسیار سختی باهم دارند و انتخاب بین این دو قالب برای راه‌اندازی سایت تخفیفی گروهی بسیار مشکل است.
برای داشتن یک وب‌سایت تخفیف مانند تخفیفان موارد گوناگونی را باید در طراحی وب‌سایت خود در نظر گرفت و باید از یک طراح ماهر و باتجربه در این مورد طراحی سایت مشابه تخفیفان بهره ببرید چون زیرا این کار بسی فنی است آنها می‌توانند تمامی این موارد را به‌درستی اعمال کنند تا شما به سایتی مناسب و کارآمد دسترسی پیدا کنید.


موضوع: طراحی وبسایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.