بهترین ادیتور برای طراحی سایت

بهترین ادیتور برای طراحی سایت
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
4 سال پیش
زمان مطالعه: 6 دقیقه

همه ما اشتباه می‌کنیم و این شامل نوشتن کد هم می‌شود. اما این که آیا تازه کار را شروع کرده‌اید یا یک فرد با تجربه زیاد هستید، خطایی در کد شما می‌تواند باعث دردسر واقعی شما شود. همانطور که ما از انواع مختلفی ابزار برای کمک به خودمان در کارهای ساده استفاده می‌کنیم مانند spellcheck برای نوشتن، ادیتور HTML هیچ تفاوتی ندارد. ادیتورهای HTML ویژگی‌های بسیاری در درون خود دارند و ما وقتی به لیست بهترین ادیتور برای طراحی سایت نگاه می‌کنیم، متوجه این موارد خواهیم شد.

ادیتور HTML چیست؟

به طور کلی، از یک ادیتور HTML برای نوشتن استراکچر وبسایت استفاده می‌شود. در حالی که هر ادیتور متن می‌تواند این کار را انجام دهد، به این معنی نیست که شما باید این کار را بدون هیچ کمکی انجام دهید. قابلیت‌های اضافه شده، بررسی خطا و همه چیز درباره ادیتور بصری، چیزی است که می‌تواند زندگی شما را به میزان قابل توجهی آسان کند. اصول اساسی ادیتورهای HTML یکسان است؛ آنها به شما کمک می‌کنند تا با برجسته کردن سینتکس‌ها کد بنویسید، عناصر و ساختارهای متداول HTML و همچنین autocompletion را وارد کنید.

متن با استفاده از ادیتور  طراحی سایت حرفه ای HTML می‌تواند به زبان‌های دیگر مانند CSS ، XML یا JavaScript ترجمه شود. اما همانطور که می‌دانیم، همه چیز به طور برابر ایجاد نمی‌شود. استفاده از بعضی ادیتورها ممکن است آسان‌تر باشد در حالی که برخی از کاربران قابلیت بیشتری نسبت به بقیه دارند. سئو و بهینه سازی سایت

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

لیست بهترین ادیتورهای HTML برای سال 2020

از آنجا که بحث کردیم که یک ادیتور HTML چیست و چه زمانی باید از آن استفاده کنیم، در نهایت می‌توانیم خود را درگیر ادیتورهای واقعی کنیم و بهترین ادیتور طراحی سایت را انتخاب کنیم. همه ما سلیقه‌های مختلفی داریم و وقتی نوبت به انتخاب پلتفرم کاری برای ما می‌رسد، جایی که زمان زیادی را در آن صرف خواهیم کرد، مهم است که موردی را انتخاب کنیم که مناسب ما باشد. همه ادیتورها ویژگی‌های اساسی یکسانی دارند. با این حال، برخی از آن‌ها نمایش بصری بیشتر، بسته‌های اضافی بیشتر برای نصب و .... نسبت به بقیه ارائه می‌کنند.

فهرست بهترین ادیتورهای HTML بر اساس محبوبیت، ویژگی‌ها و طراحی:

1. Atom

Atom یک ادیتور طراحی سایت اختصاصی است که در سال 2014 وارد بازار شد و از آن زمان به بعد شتاب فوق العاده‌ای به دست آورد. Atom یک ادیتور کد اپن سورس است و توسط تیم GitHub ساخته شده است. Atom از یک مجوز نرم‌افزار رایگان برای بسته خود استفاده می‌کند و توسط انجمن GitHub نگهداری می‌شود. هدف از این کار ارائه یک احساس ویژه به ادیتور است در حالی که آن را کاملاً آزاد نگه می‌دارد. و همچنین انعطاف پذیری برای شخصی سازی خود نرم‌افزار.

ویژگی‌های کلیدی

  • Atom با 81 بسته داخلی ساخته شده است و شما می‌توانید 8700 بسته قابل نصب نیز اضافه کنید. همچنین می‌توانید بسته خود را توسعه دهید.
  • کل ویرایشگر Atom یک برنامه آزاد و اپن سورس است و در GitHub در دسترس است.
  • Atom از Teletype پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید با سایر توسعه دهندگان به صورت بلادرنگ همکاری کنید، این یک ویژگی مهم است.
  • چندین صفحه را پشتیبانی می‌کند. Atom می‌تواند رابط را به بسیاری از پنجره‌ها تقسیم کند تا بتوانید کد را با هم مقایسه کنید و بنویسید.
  • autocompletion هوشمند. Atom به شما کمک می‌کند تا کد خود را سریع و هوشمندانه بنویسید.

2. ++Notepad

++Notepad یک ادیتور رایگان است که برای دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ساخته شده است. کاربران لینوکس همچنین می‌توانند از آن به طریق Wine استفاده کنند. این ادیتور به صورت نرم‌افزار رایگان توزیع می‌شود و منبع آن نیز در GitHub موجود است. مانند سایر پروژه‌های جامعه، پلاگین شخص ثالث نیز پشتیبانی می‌شوند.

ویژگی‌های کلیدی

  • رابط ++Notepad ساده، سبک و سریع است.
  • این برنامه از محیط برنامه نویسی چند زبانه پشتیبانی می‌کند، از ActionScript و CSS گرفته تا visual basic.
  • سازگاری 100٪ با ویندوز، اگرچه سیستم‌عامل‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شوند (بدون نرم افزار اضافی.)

3. Sublime Text

Sublime یکی دیگر از ادیتور های عالی رایگان است. این نرم‌افزار که توسط یک شرکت مستقر در سیدنی ساخته شده است، در رده Freemium قرار دارد. Freemium به این معنی است که شما می‌توانید به صورت رایگان از Sublime استفاده کنید، اما برای استفاده از ویژگی‌های کامل مجبور به خرید مجوز هستید.

Sublime پشتیبانی زیادی را برای اطمینان از بروزرسانی برنامه ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند پلاگین‌های ساخته شده توسط جامعه را اضافه کنند یا برای خودشان را بسازند. ما فکر می‌کنیم استفاده از نسخه رایگان Sublime بیش از حد مناسب است. با این حال اگر احساس می‌کنید به ویژگی‌های بیشتری احتیاج دارید، می‌توانید مجوز را در مرحله بعدی دریافت کنید.

ویژگی‌های کلیدی

  • Sublime از Python API پشتیبانی می‌کند که به پلاگین این امکان را می‌دهد که عملکرد پیش‌فرض خود را گسترش دهد.
  • ویرایش همزمان. می‌توانید همزمان در بسیاری از مناطق انتخاب شده تغییراتی ایجاد کنید.
  • کراس پلت فرم. Sublime در ویندوز، سیستم‌عامل X و Linux موجود است. توسعه دهندگان برای استفاده از Sublime در رایانه‌هایی که در اختیار دارند، فقط به یک مجوز احتیاج دارند.

4. Adobe Dreamweaver CC

Adobe Dreamweaver CC ابداع و مدیریت شده توسط غول فناوری Adobe Inc، ابزاری ممتاز، قدرتمند و چند منظوره است. همچنین به توسعه Backend و Frontend کمک می‌کند. به عنوان یک نرم‌افزار منبع بسته، Dreamweaver برای کار در اکوسیستم Adobe طراحی شده ‌است. همچنین Adobe پشتیبانی و پلاگین‌ها را فراهم می‌کند و ویژگی‌هایی دارد که اطمینان حاصل می‌کند شما همیشه به طور یکپارچه کد را اجرا می‌کنید. Dreamweaver یکی از ادیتورهایی است که از دو روش متنی و WYSIWYG پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما انتخاب می‌کنید که آیا می‌خواهید با یک نمایش بصری زنده کدگذاری کنید یا به روش کلاسیک پیش بروید. از این ویرایشگر میتوانید برای طراحی سایت فروشگاهی و یا حتی طراحی سایت آموزشگاهی استفاده کنید.

ویژگی‌های کلیدی

  • Dreamweaver به شما امکان می‌دهد کد را به هر زبان اصلی برنامه نویسی بنویسید.
  • پشتیبانی از حالت‌های ویرایشگر متنی و WYSIWYG.
  • کاملاً با اکوسیستم نرم افزار Adobe یکپارچه شده است.
  • عملکرد عالی و پشتیبانی Adobe Inc

5. Visual Studio Code

این ابزار ادیتور HTML بدون کد با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های قابل تنظیم آماده است. بخاطر autocomplete و پاسخ‌هاي سینتکسی هوشمند به خود افتخار مي‌كند. Visual Studio Code یک برنامه چند زبانه و چند پلتفرمی است. محیط توسعه آن با HTML، پایتون و دیگر زبان‌های برنامه‌نویسی محبوب کار می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی

  • IntelliSense به شما امکان می‌دهد فراتر از برجسته سازی سینتکسی و autocomplete آن باشید. این برنامه بر اساس کارکردها و ماژول‌های شما تکمیل هوشمند را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • سفارشی‌سازی و ویژگی‌ها. می‌توانید پلاگین‌ها را برای اضافه کردن زبان‌ها، تم‌ها، دیباگ کردن و .... نصب کنید.
  • مدیر پروژه این دسترسی را به شما می‌دهد که بین چندین پروژه به راحتی جابجا شوید.

نتیجه

اکنون دریافت کمک برای نوشتن سریع‌تر و کارآمدتر کردن کد، بیش از هر زمان دیگری ضروری است. معتقدیم ادیتور HTML می‌تواند بهترین دوست هر کسی باشد، فرقی هم ندارد این که آیا شما به تازگی برنامه نویسی را شروع کرده‌اید یا یک فرد با تجربه زیاد هستید. جدا از ویژگی‌ها، انتخاب بهترین ادیتور HTML مناسب برای شما ممکن است سخت باشد. ما شما را تشویق می‌کنیم که ادیتورهای مختلف را آزمایش کنید و یکی از آنها را انتخاب کنید که متناسب با سبک و سیاق کار شما باشد. همچنین توجه داشته باشیم که اگر به پشتیبانی 24/7 و مدیریت کد برای یک طراحی سایت شرکتی عظیم احتیاج نداشته باشید، احتمالاً یک ادیتور رایگان خوب خواهید بود.


موضوع: طراحی وبسایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.