چگونه یک فروشگاه اینترنتی ساعت پرفروش داشته باشیم

طراحی سایت فروشگاهی ساعت
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
3 سال پیش
زمان مطالعه: 7 دقیقه

راه اندازی سایت برای فروش اینترنتی ساعت، می‌تواند برای کسب درآمد بالا برای شما بسیار تاثیرگذار باشد. طبق آمارهای اعلام شده دیجی کالا در مورد علاقه مندی کاربران به محصولات مختلف، نزدیک به 3 میلیون و 780 هزار بار کلمه ساعت مچی و حدود یک میلیون و 912 هزار بار کلمه ساعت هوشمند سرچ شده است. این آمار به دست آمده مشخص می‌کند که بازار فروش اینترنتی ساعت بسیار پر رونق است و افراد زیادی تمایل به خرید اینترنتی ساعت مد نظر خود دارند.

با طراحی فروشگاه اینترنتی ساعت به صورت اصولی و با دانستن نکات مربوط به آن می‌توانید درآمد قابل توجهی از آن کسب کنید؛ زیرا امروزه سبک زندگی‌ها بسیار تغییر کرده است و اکثراً افراد تمایل دارند که خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

مزیت طراحی سایت ساعت فروشی

طراحی سایت فروشگاهی ساعت مزایای زیادی دارد که در ادامه می‌توانید با این مزیت‌ها آشنا شوید و سایت آنلاین خود را راه اندازی کنید.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

امکان گسترش کسب و کار:

برای گسترش مغازه و مکان فیزیکی ساعت فروشی خود می‌بایست هزینه زیادی صرف کنید اما با طراحی فروشگاه اینترنتی ساعت بزرگ کردن و گسترش دادن آن، کاری بسیار راحت است و می‌توانید فروشگاه خود را به صورت نامحدود برای کاربرانتان ارتقا دهید و درآمد بیشتری کسب کنید.

امکان راه اندازی سایت بدون نیاز به سرمایه و محصول:

تأمین کالا در سایت فروشگاهی ساعت می‌تواند توسط خود صاحب سایت انجام شود اما نوعی از کسب و کار اینترنتی نیز وجود دارد که شما را بی نیاز از داشتن سرمایه و محصول می‌کند که برای این منظور می‌توانید سایت ساعت فروشی خود را راه اندازی کنید و بستری را فراهم کنید که افراد دیگر بتوانند محصولات خود را در وب سایت شما به فروش برسانند و شما تنها از آن‌ها کارمزد دریافت کنید.

ساعت کار نامحدود:

داشتن سایت‌های اینترنتی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به صورت نامحدود و 24 ساعته فعالیت کنید و کاربران در هر ساعت از شبانه روز که تمایل دارند، خرید ساعت دلخواه خود را از شما انجام دهند. بدون آن که نیازی به مکان فیزیکی داشته باشید و محدود به زمان خاصی باشید، می‌توانید محصولات خود را به سادگی به فروش برسانید و درآمد کسب کنید که این امکان در فضای واقعی وجود ندارد.

جلوگیری از افزایش هزینه ها:

برای آن که فروشگاه فیزیکی ساعت داشته باشید، باید هزینه رهن و اجاره مغازه را بدهید، باید برای جذاب بودن دکور خود هزینه کنید، باید برای فروشگاه خود نیروی کار استخدام کنید و دستمزدی را برای وی در نظر بگیرید، باید هزینه مالیات، برق و ... را پرداخت کنید. اما فروشگاه اینترنتی ساعت دیگر این هزینه‌ها را برای شما ندارد و هزینه بسیار کم‌تری به نسبت داشتن یک مکان فیزیکی دارد. با داشتن سایت ساعت فروشی شما تنها هزینه‌ای را به صورت سالانه برای نگه داری از زیر ساخت‌های خود پرداخت می‌کنید که بدون شک از هزینه نگه داری یک مغازه فیزیکی کم‌تر خواهد بود.

مسیر طراحی فروشگاه اینترنتی ساعت

ساخت و مدیریت سایت ساعت فروشی تخصصی است و شما نباید بدون دانش قبلی وارد این حوزه شوید زیرا امکان دارد با شکست مواجه شوید. مسیر راه اندازی سایت فروشگاهی ساعت را در ادامه برای شما توضیح داده‌ایم. برای پیاده سازی ساعت جهت فروش ساعت راهکارهای زیر وجود دارد که برای این منظور می‌توانید به یک شرکت سازنده وب سایت مراجعه کنید و از آن‌ها بخواهید که سایتی را طبق ویژگی‌های مد نظر شما آماده کنند.

شرکت سازندگان وب سایت چندین راه را به شما پیشنهاد می‌دهند که می‌توانید با توجه به انتظارهایی که از وب سایت خود دارید، یکی از روش‌های پیشنهادی را انتخاب کنید. طراحی سایت فروش ساعت می‌تواند به صورت کدنویسی انجام شود که این روش برای سایت‌هایی مناسب است که امکانات و خصوصیات خاصی مد نظر دارند؛ همچنین امکان طراحی سایت با وردپرس و یا دیگر سیستم‌های مدیریت محتوا نیز وجود دارد و روشی دیگری که وجود دارد، استفاده از فروشگاه سازها است که این روش به نسبت به روش‌های قبلی آسان‌تر بوده و هزینه راه اندازی آن نیز کم‌تر خواهد بود. با انتخاب روش مناسب برای راه اندازی وب سایت خود، میتوانید درآمدزایی از کسب و کار آنلاین خود را شروع کنید.

امکانات لازم در سایت فروش ساعت اینترنتی

در سایتی که فروش ساعت انجام می‌شود وجود دسته بندی مناسب از زنانه، بچگانه، مردانه و یا دسته بندی از طریق برند بسیار حائز اهمیت است. انواع ساعت را با توجه به هدف کسب و کار خود دسته بندی کنید و دسترسی راحتی را برای کاربر در وب سایت ایجاد کنید که بتواند سریعاً دسته ساعت مد نظر خود را انتخاب کند.

در مورد ویژگی و خصوصیت هر ساعت اطلاعات لازم را در اختیار بازدیدکننده وب سایت خود قرار دهید و در مورد وزن، جنس، اندازه، کشور سازنده و ... آن صحبت کنید. برای هر ساعت از زوایای مختلف عکس‌های با کیفیت قرار دهید تا کاربر با مشاهده تصاویر ترغیب به خرید شود و از خرید خود اطمینان حاصل نماید. تصاویر را به صورت گالری و یا به صورت اسلایدری قرار دهید.

چالش های مدیریتی پس از طراحی سایت فروشگاهی ساعت

برای مدیریت یک کسب و کار اینترنتی چالش‌های مختلفی پیش روی شما است. اولین چالش دریافت ای نماد و مجوز برای سایت است. تأمین محصول دومین چالش پیش روی شماست اما این موضوع به سادگی قابل حل است و در صورتی که خودتان محصولی برای فروش ندارید، می‌توانید از بستری را فراهم کنید که دیگران کالاهای خود را در وب سایت شما به فروش برسانند و تنها کارمزد آن را به شما پرداخت کنند.

طریقه ارسال محصول نیز جز چالش سوم به حساب می‌آید. برای ارسال کالا به مشتری می‌توانید با شرکت پست قرارداد همکاری بنویسید و از این طریق کالای خریداری شده را به دست کاربرانتان برسانید. آخرین چالش مربوط به نحوه دریافت پول از مشتری است که باید بگوییم که این کار به راحتی توسط درگاه‌های بانکی انجام می‌شود؛ همچنین می‌توانید برای مشتری حق انتخاب بگذارید که در صورت تمایل هزینه را به هنگام تحویل محصول پرداخت نماید.

افزایش درآمد با طراحی فروشگاه اینترنتی ساعت

طریقه افزایش درآمد سایت فروش ساعت

برای آن که فروش خود را بعد از طراحی سایت ساعت فروشی و تأمین کالای آن، افزایش دهید، می‌بایست نکات را در نظر داشته باشید.

اعتماد کاربران را به خود جلب کنید:

اعتماد سازی از جمله مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند فروش اینترنتی شما را به میزان چشمگیری افزایش دهد.

برای جلب اعتماد مشتریان خود باید نمادهای اعتماد و ای نماد را دریافت کنید، در مورد طریقه نوشتن صفحه درباره ما توجه کافی را داشته باشید و آن را به صورتی خلاقانه و جذاب بنویسید زیرا اکثر کاربران پیش از انجام خرید در ابتدا این صفحه را مطالعه می‌کنند که از تاریخچه فعالیت شما مطلع شوند، نظرات مشتریان را چه منفی و چه مثبت در سایت قرار دهید، در صورت امکان از ویدئو مارکتینگ استفاده کنید و سعی کنید مزیت‌های رقابتی خود که شامل ضمانت بدون و قید شرط است را نیز برای مشتریان خود قرار دهید.

کالا را رایگان به دست مشتری برسانید:

ارسال رایگان محصول فروش شما را می‌تواند به میزان چشمگیری افزایش دهد. قرار دادن برخی امکانات مانند تست رایگان، پشتیبانی رایگان، ارسال رایگان و موارد مشابه، اعتماد کاربران را جلب کرده و در نتیجه افزایش فروش و افزایش سود شما را در پی خواهد داشت.

محصولات متنوعی را در سایت قرار ندهید:

به صاحبان تازه کار کسب و کارهای اینترنتی پیشنهاد می‌شود که تنوع زیادی را برای محصولات خود قرار ندهند. در سایت خود دسته بندی‌های مختلفی شامل ساعت زنانه، بچگانه، مردانه و ... قرار دهید تا کاربر با توجه به نیاز خود دسته بندی مد نظر را انتخاب کنید اما در هر دسته بندی تعداد زیادی کالا قرار ندهید زیرا باعث سردرگمی کاربر می‌شوید و امکان کاهش فروش شما وجود دارد.

به نحوه نمایش سایت خود در دستگاه های مختلف توجه کنید:

امروزه تعداد افرادی که با موبایل وارد فضای اینترنت می‌شوند، بسیار زیاد است. بنابراین این نکته را حتماً در نظر داشته باشید و وب سایت خود را برای دستگاه‌های مختلف به طریقی طراحی کنید که نحوه نمایش صحیحی داشته باشد. عدم توجه به این مورد سبب می‌شود که طیف گسترده‌ای از مشتریان خود را از دست بدهید.

مسابقه و تخفیف بگذارید:

برگزاری مسابقات و قرار دادن تخفیف روی ساعت‌های سایت می‌تواند به شناخته شدن برند و افزایش فروش کمک کند زیرا اعتماد کاربر نیز به شما جلب خواهد شد.

سخن پایانی:

طراحی فروشگاه اینترنتی ساعت می‌تواند بهترین روش برای کسب درآمد از فضای اینترنت باشد زیرا افراد زیادی هستند که به دنبال خرید اینترنتی ساعت برای خود هستند. در صورتی که سایت را به صورت اصولی راه اندازی کنید و اعتماد کاربر را به خود جلب کنید، بدون شک فروش قابل توجهی از سایت ساعت فروشی خود خواهید داشت.


در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.