طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
4 سال پیش
زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این چندین ساله اخیر که تکنولوژی پیشرفت‌های فراوانی کرده است و مردم علاقه زیادی به خدمات غیر حضوری و وب‌سایت‌ها پیدا کرده اند و با توجه به ماشینی شدن زندگی‌ها و سرعت بالای همه خدمات، اغلب کسب‌وکارها نیز به سوی خدمات آنلاین و اینترنت سوق پیدا کرده‌اند.

یکی از این کسب‌وکارها صنعت بیمه و شرکت‌های ارائه بیمه می‌باشند که با اپلیکیشن‌ها و طراحی سایت بیمه ای به دنیای دیجیتال پای نهاده‌اند و با پرداخت کمترین هزینه و ارزانترین روش به تبلیغ کسب‌وکار خود می‌پردازند و با طراحی سایت بیمه ای مخصوص به خود درصدد معرفی هرچه بیشتر و بهینۀ خود اقدام می‌کنند.

تمامی نمایندگان بیمه، خود به تنهایی می‌توانند وب‌سایت بیمه خود را طراحی و راه‌اندازی کنند که با طراحی و دامنه سایت ویژه آن‌ها و با نام و کد نمایندگی شرکت بیمه آن‌ها ثبت می‌شود که به راحتی در موتورهای جستجوگر گوگل به راحتی به نمایش در می‌آید که باعث جذب و بازدید بیشتر کاربران به نمایندگی بیمه ای‌شان خواهد شد.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

سایت بیمه

لزوم طراحی وب سایت بیمه

  • آشنایی کاربران اینترنت با اطلاعات انواع بیمه
  • افزایش رقابت در صنعت بیمه در بین کارگزاران
  • دسترسی آسان به تمامی خدمات بیمه
  • مکانی مناسب برای انواع تبلیغات مثل ایمیل و سئو و بهینه سازی
  • برندینگ کارگزاران بیمه
  • راحتی استفاده کنندگان و مشتریان بیمه
  • قابیلیت دسته‌بندی انواع بیمه‌ها مانند؛ بیمه عمر و بیمه حوادث وبیمه تکمیلی و مسافرتی و غیره
  • کاهش وقت و هزینه کاربران
  • امکان مشاوره آنلاین با کارگزاران صنعت بیمه
  • معرفی دفاتر و شعبات نمایندگی‌های شرکت بیمه
  • فرم درخواست بیمه، دراین فرم متقاضی با ثبت اطلاعات خواسته شده نسبت به درخواست بیمه اقدام می‌کند
  • امکان خرید انواع بیمه و پرداخت تمامی هزینه‌ها
  • تعرفه خدمات و نمایش درصد بیمه‌ای، حق بیمه و خدمات بیمه به صورت جدول
  • سهولت سرچ و جستجو از میان خدمات متنوع بر اساس نام و کد کلید واژه توسط بازدیدکنندگان
  • معرفی سوابق کاری بیمه گزار در پروژه های مختلف بیمه‌ای اجرا شده در شرکت‌ها و ارگان‌ها
  • راهنمایی پرداخت خسارات جهت اطلاع‌رسانی
  • قرار دادن انواع بیمه و پیشنهاد بیمه‌ای در فرم‌هایی در طراحی وب‌سایت
  • امکان دریافت اخبار بیمه به صورت خودکار و نمایش آن در وب‌سایت
  • سیستم ثبت‌نام آسان در وب‌سایت
  • پنل ارسال پیامک‌های انبوه و امکان ارسال ایمیل‌های گروهی برای کاربران وب‌سایت در جهت اطلاع‌رسانی
  • ایجاد صفحات و مقالات تخصصی و فنی درباره مورد بیمه در بخش صفحه مقالات
  • تماس شبانه‌روزی با مشاورین

اصول طراحی وب‌سایت بیمه

یکی از تخصص‌های ما طراحی سایت شرکت بیمه‌ای می‌باشد و می‌توانیم طراحی سایت را کاملا بهینه سازی و طراحی کنیم تا در موتورهای جستجوگر مثل گوگل در صفحه اول مشاهده شود.
در سایت بیمه مانند هر سایت دیگری فاکتورهایی را باید در نظر بگیریم تا طراحی کارآمدی انجام شود. یکی از این فاکتورها استفاده از کدهای بهینه برای طراحی قالب است که تاثیر مستقیمی رو سرعت سایت خواهد گذاشت. همانطور که می‌دانید یکی از المان‌های مهم برای موتور جستجوی گوگل و کاربر، سرعت است. از طرفی در پنل‌های بیمه افراد زیادی از کاربر عادی گرفته تا کارگزار و بازاریاب مشغول به فعالیت هستند و روزانه ترافیک سنگینی به سمت این مدل وب‌سایت‌ها هدایت می‌شود. از همین رو در ودیانا تیم طراحی قالب و برنامه‌نویسی، تسلط کافی برای نوشتن کدهای تمیز دارند که این مهارت باعث افزایش سرعت سایت خواهد شد.

مورد پراهمیت بعدی تولید محتوای وب‌سایت است. برای محتوای سایت خود می‌توانید به عنوان مدیر شرکت، اطلاعات و تجربیات خود را در طراحی سایت قرار داده و بخشی را نیز برای پاسخگویی به سوالات کاربران و مشتریان اختصاص دهید. 

مزایای طراحی سایت بیمه آنلاین چیست؟

  • فرصتی برای معرفی شدن و جذب مشتری بیشتر
  • افزایش اعتبار کار و برندسازی خدمات بیمه‌ای شما
  • مشاوره تخصصی به کاربران سایت
  • خدمات رسانی در تمامی نقاط کشور
  • ارائه خدمات شبانه‌روزی
  • فروش بیشتر و افزایش درآمد

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت بیمه

عواملی که در قیمت سایت بیمه موثر است شامل موارد زیر است :

  • افزایش امنیت وب سایت
  • طراحی فرم‌های مختلف برای محاسبه هوشمند هزینه بیمه
  • اضافه کردن امکانات خاص به وب‌سایت
  • طراحی پنل‌های ارتباطی با مشتریان
  • ظاهر گرافیکی زیبا و جذاب و حرفه‌ای مناسب با فضای بیمه

طراحی سایت مشابه بیمیتو

سایت بیمیتو یکی از وب‌سایت‌های خوب در زمینه ارائه خدمات بیمه است. کاربران در این وب‌سایت امکان انتخاب و مقایسه تمامی بیمه‌ها را دارند. باتوجه به مشغله‌های کاری و محدودیت زمانی که اکثر مردم امروزه درگیر آن‌ها هستند، از سایت‌های بیمه با استراتژی سایت بیمیتو خیلی خوب استقبال شده است. کاربر به راحتی در این پورتال ثبت‌نام می‌کند و بیمه مورد نیازش را از شرکتی بیمه‌ مدنظرش تهیه می‌کنند. بیمه‌نامه کاربر در کمتر از 24 ساعت ثبت می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب بیمیتو مشاوره آنلاین و البته تخصصی با کارشناسان بیمه است. شما به عنوان کاربری که قصد خرید بیمه دارید، باخیال راحت بهترین مشاوره را از کارشناسان این شرکت خواهید گرفت.

این وب‌سایت تمامی بیمه‌های زیرنظر جمهوری اسلامی ایران را در بردارد و هر نوع بیمه‌ای از بیمه شخص ثالث گرفته تا سازمانی را پوشش می‌دهد. اگر نیاز به طراحی سایت بیمه مشابه بیمیتو داشته باشید، ما در ودیانا با تمامی قابلیت‌ها و آپشن‌های گنجانده شده در این پنل آشنایی داریم و متناسب با نیاز شما تمامی آپشن‌ها را پیاده‌سازی خواهیم کرد.

طراحی سایت مشابه بیمه بازار

بیمه بازار نیز مشابه بیمیتو است. شما می‌توانید تمامی بیمه‌ها را از تمامی شرکت‌های بیمه‌ای استعلام بگیرید و قیمت و شرایط و پوشش‌ها را با هم مقایسه کرده و در نهایت بیمه مدنظرتان را آنلاین خرید کنید.
طبق تعهدات این شرکت، بیمه‌نامه شما حداکثر تا 24 ساعت صدور خواهد شد و به آدرسی که در پنلتان سمت شده ارسال می‌شود. بیمه بازار جهت رفاه کاربران خود، در کنار سایت، اپلیکشن خود را نیز راه‌اندازی کرده است.
کاربری ساده و استفاده از سایت یکی از شعارهای اصلی بیمیتو است که طبق فیدبکی که از کاربان خود گرفته است، این شعار محقق شده است.

تیم فنی ودیانا باتوجه به تخصصی که در زمینه طراحی سایت مشابه بیمه بازار دارد، امکان پیاده‌سازی تمام فیچرهای این سایت را دارد. چنانچه نیاز به مشاوره در این زمینه دارید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

انواع بیمه

بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی برای افرادی که مرتب به سفر می‌روند، پیشنهاد خوبی است. در مسافرت ممکن است به هردلیل اعم از تغییرات آب‌وهوایی، تغییر رژیم غذایی و فراموش کردن یا به سرقت برده شدن باکس حاوی داروهایتان و  ... دچار مشکل شوید. حتی یک دندان درد کوچک ممکن است مسافرت شما را تحت تاثیر قرارداده و منجر به تجربه ناخوشایند شود. در چنین مواردی بیمه مسافرتی کمک حال شما خواهد بود.
به طور کلی می‌توان گفت در بیمه مسافرتی، بیمه‌نامه شامل پوشش صدمات بدنی و بیماری شخص بیمه‌شده که بعد از شروع سفر برای او پیش آمده و یا هر اتفاق و عارضه‌ای که مبتلا شدن به آن درست بعد از شروع سفر وی بوده است را شامل می‌شود.

بیمه آتش‌سوزی

جلوگیری از حوادثی مانند سیل زلزله و آتش‌سوزی منزل همیشه امکان‌پذیر نیست.  این بیمه‌نامه خسارت‌های مالی که به دلیل مواردی مانند آتش‌سوزی و انفجار پیش می‌آید را جبران پشتیبانی می‌کند. با استفاده از بیمه آتش‌سوزی می‌توانید خسارت مالی وارد شده به منزل خود را دریافت کرده و اقدام به بازسازی و تعمیر منزل خود کنید.

بیمه عمر و بازنشستگی

بیمه عمر که یکی از زیرشاخه‌های بیمه اشخاص است را می‌توان روش‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت است. فرد بیمه‌گذار با انتخاب پوشش‌های مدنظر و پرداخت حق بیمه، اقدام به خرید بیمه عمر می‌کند. شرکت‌های بیمه‌ای عوامل مختلفی از جمله سن، جنسیت، شغل و حرفه و تاریخچه سلامتی خانوداه را برای تعیین حق بیمه متناسب برای شما در نظر می‌گیرند.

بیمه خودرو

خودرو وسیله‌ای است که در چند دهه گذشته افراد زیادی از آن استفاده می‌کند. حوادثی مانند تصادف، سرقت و ... برای خودرو اتفاق می‌افتند که خساراتی را به همراه خواهد داشت. به همین منظور بیمه خودرو برای جبران خسارت به‌وجود آمده است. باتوجه به اینکه این بیمه برای جبران خسارت‌ به وسیله نقلیه و اشخاص ثالث است، پس به سه دسته شامل بدنه، شخص ثالث و حوادث راننده تقسیم شده است.

طراحی اپلیکیشن بیمه

همانطور که می‌دانید، استفاده از تلفن همراه بسیار افزایش پیدا کرده است. خیلی از کسب‌وکارها برای ارائه خدمات بهتر به کاربر و جلب رضایت بیشتر آن‌ها، اقدام به طراحی اپلیکشن کرده‌اند. وب‌سایت‌های بیمه‌ای نیز جزو این دسته از بیزنس‌ها هستند. باتوجه به اینکه ما در ودیانا برای طراحی اپلیکیشن بیمه المان‌های تجربه کاربری را طبق استاندارهای روز دنیا در نظر می‌گیریم، استفاده از اپلیکیشن برای کاربران بسیار راحت بوده و محدودیتی بابت خرید آنلاین بیمه تعریف نمی‌شود. در کنار طراحی سایت بیمه، طراحی اپلیکیشن بیمه هم فاکتوری خوب و کارآمدی است تا در هر مکان و زمانی در دسترس کاربران خود باشید.

نقش کارگزاری بیمه در طراحی سایت بیمه

باتوجه به اینکه شرکت‌ها و بیمه‌های مختلفی در این حرفه مشغول به فعالیت هستند و هر شرکت تعرفه‌ها و آپشن‌ها و پوشش‌های خاص خودش را دارد، انتخاب برای کاربران کمی دشوار و گمراه‌کننده خواهد بود. به همین دلیل کارگزاری بیمه وارد عمل شده و به افراد مشاوره‌های لازم جهت انتخاب خدمات مناسب را می‌هد. با مراجعه به کارگزاری و اعلام هزنیه موردنظر خود و همچنین نوع بیمه مدنظرتان، کارگزار بهترین بیمه را به شما پیشنهاد می‌دهد. موارد دیگری مانند تمدید بیمه‌نامه مشتری، دریافت حق بیمه به صورت قسطی نیز برعهده کارگزار بیمه است. توجه داشته باشید در طراحی سایت بیمه تمامی این موارد به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن انجام‌پذیر خواهد بود. آیتم‌هایی مانند چت آنلاین و پنل تیکت مشاوره و ارتباط با مشتری را راحت‌تر می‌کند.


موضوع: طراحی وبسایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.