طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت دندانپزشکی
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
3 سال پیش
زمان مطالعه: 5 دقیقه

این روزها ردپای فناوری را در همه جا می‌بینیم. امروزه دیگر مردم برای اطلاع از اینکه به کدام کلینیک یا مرکز درمانی مراجعه کنند یا روزهای کاری مطب پزشک چه روزهایی است، نیاز به تماس تلفنی ندارند زیرا تمامی پزشکان و کلینیک‌های درمانی دارای سایت هستند. دندانپزشکان نیز با سفارش طراحی سایت دندانپزشکی نحوه‌ی اطلاع رسانی به بیماران را آسان کرده‌اند. در حال حاضر وجود یک وب سایت برای هر شغلی یک ضرورت محسوب می‌‌شود. سایتی که نمونه‌های کاری شما، برنامه کاری، سابقه تحصیلی و کاری خود را در آن ثبت کنید یک معرفی حرفه‌ای برای شما خواهد بود. در این مقاله قصد داریم در رابطه با طراحی سایت دندانپزشکی صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

ساخت سایت دندانپزشکی

ساخت سایت دانپزشکی

قطعا شما هم متوجه افزایش تعداد پزشکان در تمامی حوزه‌های پزشکی شده‌اید. در گذشته تعداد پزشکان کم بود اما این روزها تعداد مطب‌ها و کلینیک‌های پزشکی بسیار زیاد است و مردم دیگر حق انتخاب دارند. ایجاد شدن فرصت انتخاب پزشک برای مردم نیاز به معرفی پزشکان را نیز افزایش می‌دهد. شما به عنوان یک دندانپزشک که دارای مطب هستید یا مدیر یک کلینیک دندانپزشکی باید مجموعه خود را به بیماران معرفی کنید. طراحی سایت پزشکی یک راه مناسب برای معرفی شماست. حال که با لزوم طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی یا مطب داندانپزشکی آشنا شدید بهتر است به این نکته بپردازیم که وب سایت دندانپزشکی شامل چه بخش‌هایی است؟

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

بخش‌های مختلف در طراحی سایت دندانپزشکی

بخش های مختلف سایت دندانپزشکی

اگر هیچ اطلاعاتی در زمینه وب سایت دندانپزشکی ندارید نگران نباشید تیم طراحی سایت ودیانا از صفر تا صد همراه شماست. طراحی وبسایت دندانپزشکی می‌تواند چندین هدف از قبیل معرفی پزشک، نوبت دهی، اطلاع رسانی برنامه کاری، جذب بیماران بیشتر و... را محقق کند. به طور کلی بخش‌های پیشنهادی تیم طراحی سایت ودیانا برای یک سایت دندانپزشکی به شرح زیر است:

معرفی پزشک

یکی از مهم‌ترین بخش‌های وب سایت معرفی پزشک، سوابق کاری و سوابق تحصیلی است که سبب ایجاد حس اعتماد در بیماران و بازدیدکنندگان سایت می‌شود. طراحی سایت در تهران دیگر یک فوریت است زیرا تمامی پزشکان سایت مربوط به حوزه فعالیت خود را دارند.

خدمات دندانپزشکی

در این بخش خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی که به بیماران ارائه می‌شود را معرفی می‌نماییم. می‌توانیم توضیحات کاملی از هر درمان دندانپزشکی را در این بخش قرار دهیم تا بیماری که قصد مراجعه به مطب یا کلینیک را دارد با روند درمان آشنا شود. قرار دادن توضیحات علمی و کامل در این بخش جزئی از خدمات سئو است که توسط تیم ودیانا ارائه می‌شود زیرا در تعداد افزایش بازدیدکنندگان سایت تاثیر دارد.

نوبت دهی

این روزها مردم بیشتر طرفدار انجام کارها به صورت اینترنتی هستند. توصیه می‌کنیم در کنار نوبت دهی تلفنی و حضوری نوبت دهی اینترنتی نیز داشته باشید. منشی مطب یا پذیرش کلینیک با گزارش گیری از نوبت‌های آنلاین می‌تواند با تماس تلفنی وقت ویزیت بیماران را قطعی کند.

گالری

گالری یکی از قسمت‌های مهم سایت دندانپزشکی است که اکثر بازدیدکنندگان حتما از این صفحه بازدید می‌کنند. با قرار دادن عکس‌های قبل و بعد بیماران در این بخش می‌توانید کارهای انجام شده در مرکز دندانپزشکی را تصویری به نمایش بگذارید.

سوالات متداول

سوالات متداول از بخش‌های بسیار کاربردی سایت برای بیماران است. در این قسمت سوالاتی که احتمالا برای بیماران پیش می‌آید را با جواب مطرح می‌کنیم.

تماس با ما

اطلاعات مطب یا کلینیک دندانپزشکی، روزهای کاری، آدرس، تلفن و... در این قسمت قرار داده می‌شود.

در انتخاب تیم طراحی سایت دندانپزشکی چه معیارهایی را در نظر بگیریم؟

تیم طراح سایت دندانپزشکی

به لطف وجود اینترنت و نرم افزارهای مختلف دیگر برای انتخاب طراح سایت محدودیت جغرافیایی نداریم. شما می‌توانید در جنوب ایران باشید اما طراحی سایت در تهران را انتخاب کنید. در هنگام سفارش ساخت سایت دندانپزشکی موارد زیر را در نظر بگیرید و از تیم طراح سایت تقاضای این موارد را داشته باشید:

سرعت سایت

سرعت بارگذاری سایت یکی از موارد بسیار مهم است قطعا هیچ کاربری انتظار طولانی برای باز شدن سایت را نمی‌پذیرد. این مورد در صورت کدنویسی حرفه‌ای و رعایت سئو به خوبی محقق می‌شود. هزینه سئو در مرحله طراحی توسط تیم ودیانا دریافت نمی‌شود. با توجه به اینکه عکس‌های زیادی قرار است در گالری سایت بارگذاری شود به این مورد باید توجه ویژه داشت. پس از دندانپزشکی، طراحی سایت تجهیزات پزشکی نیز یکی از سایت‌هایی است که سرعت بارگذاری در آن به دلیل حجم زیاد عکس محصولات اهمیت دارد.

تم سایت

رنگ بندی سایت و انتخاب یک قالب مناسب برای سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. آنچه که در نگاه اول سبب جذب مخاطب می‌شود یک قالب کاربرپسند است. کاربران معمولا دوست ندارند در صفحات با لینک‌های مختلف وارد شوند و به اصطلاح دوست دارند همه چیز حاضر و در دسترس باشد. تیم ودیانا از قالب‌های آماده استفاده نمی‌کند و قالب اختصاصی مناسب را برای شما طراحی و کدنویسی می‌کند.

تبلیغ کلینیک یا مطب دندانپزشکی در سایت

در قدم اول بهتر است شما برای کلینیک خود یک نام تجاری انتخاب کنید که قطعا این نام را دارید اگر تمایل داشته باشید می‌توانید یک لوگو منحصر به فرد نیز طراحی کنید. استفاده از لوگو در عکس‌های گالری و سایت یک تبلیغ برای شماست. طراحان سایت ودیانا با قراردادن اسلایدر در صفحه اول سایت این امکان را به شما می‌دهند که خدمات جدید، اطلاعیه‌‌های مهم، تبلیغات و... خود را به صورت عکس در صفحه اول قرار دهید.

سئو سایت

اما مهمترین قسمت یک سایت سئو سایت است. مراقب باشید گرفتار سایت‌هایی با سئو پایین نشوید زیرا هیچ مزیتی برای شما نخواهند داشت. سئو مجموعه‌ای از نکات در طراحی سایت و بعدها در نگهداشت سایت است که سبب می‌شود آمار بازدیدکنندگان سایت بالا رفته و در نتیجه تعداد بیماران مراجعه کننده نیز افزایش می‌یابد.

سئو سایت دندانپزشکی سبب می‌شود زمانی که کاربر کلماتی مانند مطب دندانپزشکی، کلینیک دندانپزشکی و... را در گوگل جستجو می‌کند سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شود. هرچقدر سئو سایت بهتر کار شده باشد سایت شما در نتایج جستجو ردیف بالاتری را به خود اختصاص می‌دهد که این یک تبلیغ ویژه برای شماست. تیم ودیانا در طراحی سایت دندانپزشکی تمام نکات سئو را رعایت می‌کند.

پشتیبانی

پشتیبانی سایت یکی از موارد مهم است که ودیانا آن را برای خود یک تعهد می‌داند. پس از تحویل سایت یک حلقه فشرده حاوی فیلم آموزش کار با سایت به شما تحویل داده می‌شود. به مدت یک سال پس از تحویل سایت پشتیبانی سایت به صورت رایگان است و ودیانا تمام سوالات احتمالی شما را پاسخگو است، هرچند که تمام موارد در سی دی آموزشی گنجانده شده است.

سخن آخر این است که امروزه معرفی تمامی مشاغل از طریق سایت یک امر ضروری است. باطراحی سایت دندانپزشکی خودتان را حرفه‌ای معرفی کنید و بیماران بیشتری را جذب کنید. سئو سایت از موارد مهم در طراحی سایت است که در مرحله راه اندازی سایت توسط ودیانا نیازی به پرداخت هزینه سئو نیست اما در مرحله نگهداشت سایت و افزایش میزان بازدیدکنندگان می‌توانید با پرداخت هزینه روی سئو سایت بیشتر کار کنید.


موضوع: طراحی وبسایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.