طراحی سایت مشهد

طراحی سایت مشهد
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
3 سال پیش
زمان مطالعه: 5 دقیقه

امروزه روش‌های زیادی برای تبلیغات و افزایش فروش به‌وجود آمده است. روش‌های نوینی در کنار روش‌های سنتی همچون تبلیغات بنری رشد کرده‌اند که به‌کارگیری آن‌ها تاثیر به‌سزایی در فروش و سودآوری بیزنس شما دارد. یکی از این روش‌ها، طراحی سایت مشهد است. با داشتن سایت مهم نیست که محیط فیزیکی کسب‌وکار شما مشهد باشد یا شهر دیگری، مخاطبان شما کل کشور را شامل می‌شوند. اگر روش‌های مناسبی را برای ارتباط با مشتری در نظر بگیرید، با داشتن سایت به فروش فوق‌العاده‌ای خواهید رسید.

مزایایی طراحی سایت مشهد

برندسازی: در دنیای امروزی که اینترنت بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره مردم است، داشتن سایت باعث می‌شود که افراد بیشتری با شما آشنا شوند. مردم همه روزه برای یافتن پاسخ سوالات خود، خرید مایحتاج روزانه و مواردی از این قبیل به سراغ گوگل می‌روند. با حضور شما در نتایج این جستجوها کاربران زیادی را می‌توانید جذب کنید. مدیریت صحیح این کاربران و طراحی سایت حرفه ای مشهد، باعث تبدیل کاربر به مشتری می‌شود. حال اگر خدمات حرفه‌ای و قابل قبولی به مشتریان خود بدهید، مشتری شما تبدیل به مشتری ثابت و یا حتی بازاریاب می‌شود و سایت شما را به دوست و آشنایان خود معرفی می‌کند.

دسترسی 24 ساعته: وقتی سایت شما محدود به یک محیط فیزیکی و ساعت کاری محدودی باشد، امکان ارائه خدمات 24 ساعته نخواهید داشت. برای مثال مشتری شما نمی‌تواند ساعت 11 شب محصولات شما را ببیند و بخرد. با داشتن سایت کاربر شما در هر نقطه‌ای از کشور و هر ساعتی از شبانه‌روز می‌تواند اقدام به دریافت خدمات و خرید محصولات شما کند و دیگر محدود به یک منطقه خاصی نخواهید بود و بازار هدف شما کل مردم ایران خواهند بود.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

صرفه‌جویی در زمان: وقتی کاربر به سایت شما مراجعه می‌کند، در مدت زمانی کوتاهی تمام محصولات سایت شما را می‌بیند. اطلاعات و جزئیات آن را ببیند و به‌راحتی اقدام به خرید کند. فرآیند خرید هم خیلی راحت و سریع از طریق اتصال به درگاه انجام می‌شود و تمامی اطلاعات خرید در فاکتور هم برای شما و هم برای مشتری ثبت می‌شود. به همین دلیل کاربران بیشتر به سمت خرید اینترنتی سوق پیدا کرده‌اند.
فقط نکته‌ای که خیلی مهم است، راحت‌بودن مسیر خرید برای کاربر است. این کار وظیفه شرکت طراحی سایت مشهد است. اما این وظیفه شما است که مخاطب و سطح سواد مخاطب را بشناسید و اطلاعات دقیقی به طراح سایت بدهید تا بهرین روش را برای پیاده‌سازی فرایند خرید به کار ببرد.

جذب مشتری و افزایش درآمد: همانطور که اشاره کردیم در بستر اینترنت کاربران زیادی از سراسر کشور به سمت بیزنس شما هدایت می‌شوند. در ادامه ابتکار عمل و کیفیت خدمات شما است که باعث جذب مشتری و افزایش درآمد شما خواهد شد.

هزینه طراحی سایت مشهد

یکی از اولین چیزهایی که ذهن صاحبان کسب‌وکارها را به خود درگیر می‌کند، هزینه‌ها است. مسلما هر شخصی به‌دنبال راه‌اندازی سایت مقرون‌به‌صرفه است. اما باید توجه داشته باشید که هزینه سایت شما از آپشن‌های مورد نظر شما متاثر می‌شود. در واقع هزینه طراحی به عوامل زیادی بستگی دارد. در حالت کلی سایت شما از دو بخش تشکیل شده است. بخش فنی سایت و بخش ظاهری سایت

بخش فنی سایت شامل عملیاتی از جمله ثبت‌نام و خرید و بروزرسانی سایت و ... است. اینکه شما بتوانید برای سایت به صورت داینامیک محصول و مقاله درج کنید. عکس آپلود کنید. تصاویر سایت را عوض کنید. بخش‌های مختلف سایت را ویرایش کنید. دسترسی لازم برای تعریف مدیران مختلف با سطح دسترسی‌های مختلف، محاسبات صحیح فاکتورها و قیمت‌های آف‌ خورده و ... در این بخش انجام می‌شوند.

بخش ظاهری سایت، گرافیک سایت، المان‌های متحرک و ترکیب‌ رنگ‌های روانشناسی شده و این قبیل موارد را شامل می‌شود. در حالت کلی می‌توان گفت در ظاهر سایت المان‌های تجربه کاربری در نظر گرفته می‌شود تا کاربر شما هنگام کار با سایت، راحت بوده و تجربه کاربری خوبی به‌دست بیاورد.

یک مورد دیگر که روی قیمت طراحی سایت مشهد، تاثیر می‌گذارد، بازار هدف و تعداد کاربران شما است. اگر تعداد کاربران زیادی داشته باشید و در ابتدای کار بازدید روزانه بالایی را داشته باشید یا تراکنش‌های زیادی در سایت انجام شود، نیاز به تهیه سرور خواهید داشت. سرور محلی است که تمام اطلاعات سایت شما در آن قرار می‌گیرد. اگر سایت شما کند باشد، کاربران اذیت می‌شوند. در بیشتر مواقع کاربر در مواجه با سایت کند، آن را ترک کرده و به سراغ سایت رقیب با سرعت خوب خواهد رفت. پس جلوگیری از چنین مواردی باید هاست یا سرور متناسب با کسب‌وکارتان را تهیه کنید.

هر کدام از این بخش‌ها روی هزینه سایت شما تاثیرگذار هستند. مسلما هر چقدر پروژه شما سفارشی‌سازی و اختصاصی شود، هزینه بیشتری را متحمل خواهید شد.

طراحی سایت اختصاصی مشهد

با پیشرفت تکنولوژی و افزیش سطح دانش شرکت‌های طراحی سایت، سایت‌های بسیار حرفه‌ای در سطح اینترنت مشغول به کار هستند. از همین رو شما نیز برای سایت خود باید با یک شرکت حرفه‌ای وارد مذاکره شوید. نمونه‌کارهای شرکت‌های مختلف را دیده و بررسی کنید و از لحاظ ظاهر و گرافیک و بخش فنی، آن‌ها را آنالیز کنید. همچنین ب مشتریان شرکت تماس گرفته و از میزان رضایت آن‌ها از شرکت آگاهی پیدا کنید. در نهایت شرکتی که پشتیبانی خوبی به شما ارائه بدهد، دانش فنی لازم برای پیاده‌سازی سایت شما را داشته باشند و متعد باشد را انتخاب کنید.

اصول مهم در طراحی سایت مشهد

طراحی سایت هم مانند هر حرفه دیگری نیاز به رعایت اصول و استاندارهای خودش را دارد. بعد از اینکه شرکت مناسبی را برای طراحی انتخاب کردید، بعد از تحویل کار و بالا آمدن سایت در اینترنت، حتما موارد زیر را در سایت خود بررسی کنید.

ظاهر جذاب: در فضای مجازی اولین چیزی که مشتری از بیزنس شما می‌بیند، ظاهر سایت شما است. ظاهر سایت در عین زیبایی و جذابیت باید ساده و کاربرپسند باشد. مشتری شما باید به راحتی به تمام بخش‌های سایت دسترسی داشته باشد. صفحات مهمی مانند درباره ما، تماس با ما، ثبت‌نام در دیدرس مشتری باشد و بدون سردرگمی و گیج‌شدن به محصول یا خدمات مورد نظر خودش برسد.

ریسپانسیو: تعداد زیادی از مشتریان شما از طریق تلفن همراه وارد سایت شما خواهند شد. پس نمایش درست تمام بخش‌ها و تصاویر در نسخه موبایل بسیار مهم است. هم در سیستم عامل اندروید و هم در سیستم عامل ios سایت خود را بررسی کنید. علاوه بر این سایت باید در مرورگرهای مختلف و استانداری مانند فایرفاکس و کروم نمایش مناسبی داشته باشند.

کدهای بهینه: یکی از روش‌های بازاریابی سایت، سئو سایت است. برای اینکه پروسه سئو سایت شما به خوبی پیش برود، باید کدهای بهینه‌ای در قالب سایت شما نوشته شود. شرکت طراحی سایت مشهد باید انقدر در زمینه برنامه نویسی و نوشتن کدهای بهینه و سئو بیس مهارت داشته باشد تا سایت شما بهینه باشد.


موضوع: طراحی وبسایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.