طراحی سایت کرج

طراحی سایت کرج
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
3 سال پیش
زمان مطالعه: 5 دقیقه

پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده است که افراد زیادی وارد حوزه اینترنت شوند. شاید تا دو دهه گذشته کاربران نه‌چندان زیادی از اینترنت و سرچ گوگل برای رفع نیاز خود استفاده می‌کردند. مثلا دانشجویان یا دانش‌آموزان و اساتید دانشگاه برای تحقیق و این قبیل موارد از اینترنت استفاده می‌کردند. اما امروزه شرایط طوری رقم خورده است که کاربران زیادی به جمع کاربران اینترنتی اضافه شده‌اند. اکثر افراد تلفن همراه هوشمند دارند و در طی روز بخشی از زمان خود را صرف جستجو در اینترنت و سایت و شبکه‌های مجازی می‌کنند. اما این افزایش کاربران اینترنتی چه تاثیری روی کسب‌کار شما دارد؟ با کمی تامل خواهید یافت که اگر بتوانید از میان این کاربران، مشتری پیدا کنید، افزایش فروش و رونق کسب‌وکارتان را به همراه خواهید داشت. اما چگونه مشتری جذب کنیم. یکی از بهترین روش‌ها برای جذب کاربر هدف، طراحی سایت کرج است. در ادامه این موضوع را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

تاثیر طراحی سایت کرج بر روی کسب‌وکار شما

برندسازی

برندسازی اولین نتیجه‌ای است که خواهید گرفت. چنانچه سایت با رعایت اصول و استاندارهای جهانی طراحی شود و تمامی المان‌های گرافیکی و UI/UX در آن به‌درستی به‌کار برده شود، فیدبک خوبی از کاربران خود خواهید گرفت. بعد از مدت کوتاهی که شروع به دیجیتال مارکیتنگ کردید، برند شما بین کاربران ترند شده و در ذهن آن‌ها خواهد ماند. طوری‌که هر وقت قصد خرید کالایی در حوزه کاری شما داشته باشند، مراجعه به سایت شما اولین اقدام آن‌ها خواهد بود.

یکی از موارد دیجیتال مارکتینگ، سئو و بهینه سازی وب‌سایت است. با سئو شما در نتایج اول گوگل خواهید بود و به‌نوعی همیشه در دید مشتری هستید و این باعث مشهوریت برند شما خواهد شد. از دیگر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، سوشیال مارکتینگ است. باحضور موثر و فعال در شبکه‌های اجتماعی کاربران هدف خود را جذب خواهید کرد. نکته حائز اهمیت در سوشیال مارکتینگ، قابلیت اشتراک‌گذاری است. اگر تولید محتوا خوب و با کیفیتی انجام دهید، کاربر راغب به ‌اشتراک‌گذاری پست شما خواهد شد. چه کسی از بازاریابی رایگان سود نخواهد کرد؟ با انتشار پست‌های شما، پروفایل و برند شما است که به اشتراک گذاشته می‌شود و کاربر کنجکاو حتما سری به سایت شما خواهد زد. در ادامه ابتکار عمل در طراحی سایت کرج و ارائه خدمات باکیفیت است که کاربر را به مشتری تبدیل خواهد کرد.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

افزایش فروش

افزایش فروش نتیجه بعدی خواهد بود. وقتی برند شما مشهور شد و کاربران زیادی به شما اعتماد کردند، اقدام به خرید محصول یا خدمات شما خواهند کرد. بخش مهم در طراحی و تولید محتوا، ارزش است. سایت شما باید ارزش شما را به کاربر نشان دهد. اگر محصولی می‌فروشید، این محصول چه ارزشی دارد که آن‌را منحصربه‌فرد می‌کند. چرا کاربر باید از شما محصول بخرد؟ برای این‌ سوالات در سایت خود پاسخ مناسبی بگذارید.

شاید سایت شما فروشگاهی نباشد. پس افزایش فروشی نخواهید داشت؟ درست است. اما لازمه رونق هر سایت و کسب‌وکاری کاربر و مشتری است. اگر هدف شما ارائه خدمات، افزایش بازدید هم باشد. با طراحی سایت حرفه‌ای در کرج، به هدف خود خواهید رسید.

کاهش هزینه‌ها

طراحی سایت کاهش هزینه‌ها را با خود به همراه خواهد داشت. اما چطور؟ فرض کنید شما یک محصولی می‌فروشید و در چند استان باید نمایندگی داشته باشید. برای تمام نمایندگی‌های خود نیاز به دفتر، نیروی کاری از منشی گرفته تا مدیر داخلی، لوازم دفتر و ... خواهید داشت. تمام این موارد برای شما هزینه‌های نهان و آشکار خواهند داشت. اما وقتی سایتی طراحی می‌کنید، خبری از اجاره دفتر و استخدام نیروی مجزا برای هر شعبه نیست. تمام مشتریان در همه استان‌ها از دفتر مرکزی کنترل خواهند شد.

در دسترس بودن

با طراحی سایت کرج شما همیشه و هرلحظه در دسترس مشتری خواهید بود. در ادامه مثال بالا فرض کنید مشتری ساعت 12 شب امکان ثبت سفارش داشته باشد. چه اتفاقی می‌افتد اگر فقط محدود به دفتر فیزیکی باشید؟ درست است به احتمال زیاد مشتری را از دست خواهید داد. اما با داشتن سایت، دیگر حضور فیزیکی شما مهم نیست. مشتری از هر شهر و استانی که به اینترنت دسترسی داشته باشد، می‌تواند سفارش خودش را ثبت کند.

طراحی سایت حرفه ای در کرج

باتوجه به فضای سنگین رقابتی که امروزه بین کسب‌وکارها وجود دارد، سایت نیز از این فضا متاثر شده است. وقتی از طراحی صحبت می‌کنیم، منظور ما طراحی سایت حرفه ای است. اما سوال اینجاست که چه المان‌های یک سایت را حرفه‌ای می‌کند؟
به ساده‌ترین حالت ممکن در جواب این سوال باید گفت، سایتی که ساده، زیبا، چشم‌نواز بوده و کاربر به راحتی به بخش‌های مختلف دسترسی داشته و ارتباط برقرار کند را طراحی حرفه‌ای می‌نامیم. کمی به جزئیات بپردازیم.
ریسپانسیو: بیشتر مخاطبان شما کاربران گوشی موبایل هستد. یعنی از طریق موبایل وارد سایت شما می‌شوند. پس سایت شما باید برای تمام تلفن‌های همراه و مرورگرها بهینه شده و ریسپانسیو باشد.


کاربری آسان: مشتری قرار است در سایت شما ثبت نام کند. ممکن است رمزش را فراموش کند و اقدام به بازیابی رمز عبور کند. شاید بخواهد سفارش‌های خود را پیگیری کند. تمام این پروسه‌ها باید کاملا در دسترس کاربر باشد. موقع ثبت نام باتوجه به سطح دانش مشتری از تایید دومرحله‌ای، تایید با پیامک و یا تایید با ایمیل می‌توان استفاده کرد.

ظاهر جذاب: سایت باید در عین زیبایی و گرافیک جذاب، ساده و کاربر پسند باشد. رنگ سایت باید با رنگ سازمانی و برند شما همخوانی داشته باشد. المان‌های روانشناسی برای به کار بردن رنگ‌ها در بخش‌های مختلف از قیمت محصولات گرفته تا قیمت محصولات شگفت‌انگیز و آف‌خورده باید به درستی و در مسیر جذب کاربر استفاده شوند.

امنیت: و اما امنیت سایت که چشم‌پوشی از اهمیت آن، خسارات جبران‌ناپذیری به بیزنس شما خواهد زد. هکرها همیشه در کمین وب‌سایت شما هستند تا به اطلاعات شما دستبرد بزنند. سایت شما از نظر قالب و کد و هاست باید انقد قوی باشد که امکان نفوذ هیچ هکری به آن وجود نداشته باشد.

کدنویسی بهینه: در ادامه برای پیشرفت بیشتر بیزنس خود، مطئمنا اقدام به سئو و بهینه سازی سایت خواهید کرد. یکی از فاکتورهای مهم سئو، قالب سبک و بهینه است. کدهای وب‌سایت شما باید کاملا بهینه برنامه‌نویسی شوند. از همین رو شرکت طراحی سایت کرج باید تخصص کافی در کدنویسی داشته باشد تا قالب تمیزی را برای شما طراحی کند.


موضوع: طراحی وبسایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

021-28429275 sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.