طراحی سایت دیوار

طراحی سایت دیوار
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
4 سال پیش
زمان مطالعه: 8 دقیقه

وب‌سایت دیوار که به‌صورت اپلیکیشن موبایل نیز در دسترس است یک سایت درج آگهی و نیازمندی است که مدت‌هاست در ایران مورد استقبال کاربران قرارگرفته است و بسیاری از افراد تصمیم به طراحی سایت مشابه دیوار به‌صورت اختصاصی دارند.

دلیل موفقیت دیوار

دلیل موفقیت سایت دیوار این است که درج آگهی در آن برخلاف دیگر سایت‌ها رایگان است و کاربر می‌تواند به‌راحتی و بدون صرف هزینه به درج آگهی در آن پرداخته و به معرفی کالا و یا خدمات خود بپردازد.
سایت دیوار با داشتن انواع فیلترهای دسته‌بندی خدمات و کالا و نیز دسته‌بندی مناطق جغرافیایی مختلف، به کاربر امکان دسترسی آسان و سریع و بدون هزینه به خدمات یا کالای موردنظرش در منطقه موردنظرش را می‌دهد.

ایده طراحی سایت دیوار

طراحی سایت دیوار یک الگوبرداری از سایت‌های مشابه در کشور آمریکا می‌باشد که با الگو گیری از آنان و بومی‌سازی آن در کشور توانسته در مدت چند سال به موفقیت شایانی دست یابد.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

روش کار آسان و کاربردی

ثبت آگهی در دیوار چه به‌عنوان فروشنده و چه به‌عنوان خریدار بسیار آسان است، به این صورت که شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دیوار و یا نصب اپلیکیشن آن در تلفن همراه خود، در بخش آگهی‌ها با مشخص نمودن نوع دسته‌بندی موردنظرتان و یا نوع خدمات موردنظرتان و مراجعه به همان بخش موردنظر کالا یا خدمات موردنظرتان را به‌راحتی پیدا نموده و همین رویه برای خریدار یا خواستار خدمات موردنظر هم به همین صورت در دسترس می‌باشد.

درآمد طراحی سایت دیوار از کجا حاصل می‌گردد؟

مهم‌ترین بخش در این مورد قسمت درآمدزایی آن است؛ سایت دیوار همانند دیگر سایت‌ها، آگهی‌های ویژه، ستاره‌دار، طلایی، نقره‌ای، توان دار و ... ندارد و ترتیب نمایش آگهی‌های رایگان و غیر رایگان در آن یکسان است. این امکانات در طراحی سایت آگهی رعایت شده اند. حال سؤال این است که درآمد این سایت چگونه تأمین می‌گردد؟ برای درآمدزایی در سایت دیوار چند روش دارد که هر روش قیمت مختص به خود را دارا می‌باشد که در ادامه به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم تا با طراحی سایت دیوار به درآمدزایی برسید.
روش نردبان؛ در این روش پس از درج آگهی‌های جدید پس از شما و رفتن آگهی شما به اولویت های بعدی، شما می‌توانید با پرداخت هزینه موردنظر دوباره آگهی خود را به بالا و صدر جدول برگردانید. شاید شما با خود بگویید چرا پرداخت هزینه؟ می‌توانم با حذف آگهی و درج مجدد آن دوباره آگهی خود را به صدر جدول بازگردانم. امّا دیوار برای این مورد راهکار در نظر گرفته است، بدین ترتیب که آگهی شما پس از حذف از سوی شما از آرشیو سایت حذف نمی‌گردد و در صورت درج مجدد آگهی در کمتر از 24 ساعت از این کار شما ممانعت به عمل می‌آید. برای تشخیص آگهی حذف شده و آگهی درج‌شده جدید نیز فاکتورهای مختلفی مدنظر قرار می‌گیرد که می‌تواند شامل شماره تلفن ثبت‌شده در آگهی یا آدرس ایمیل یا موارد دیگر باشد.

روش فوری؛ در این روش آگهی شما به مدت 3 روز بر چسبی با عنوان فوری خواهد خورد که با ظاهری متفاوت در آگهی‌ها نمایش داده می‌شود که باعث جلب‌توجه بیشتری می‌گردد.

ترکیب فوری و نردبان؛ این روش ترکیب روش نردبان و فوری می‌باشد.

روش تمدید؛ این روش به مدت‌زمان نمایش آگهی اشاره دارد که همان‌طور که میدانید در سایت دیوار 1 ماه است. شما می‌توانید با پرداخت هزینهٔ تمدید، آگهی خود را 1 ماه دیگر تمدید نمایید. زماینکه شما بخواهید آگهی‌تان را حذف نموده و دوباره درج نمایید، شانس تماس از موتورهای جستجو را نیز از دست می‌دهید و باید دوباره مدت‌زمانی را صرف انتظار برای پیدا کردن مجدد موتورهای جستجو برای آگهی‌تان نمایید. درحالی‌که در صورت تمدید شانس تماس از موتورهای جستجو نیز همواره برای شما فراهم است.

تمدید و نردبان؛ در این روش نیز شما می‌توانید از دو روش تمدید و نردبان به‌صورت همزمان استفاده نمایید.
ثبت لینک وب‌سایت؛ در این روش آگهی‌هایی که خواهان فعال کردن قسمت لینک آن هستند می‌توانند یک بار با پرداخت هزینه آن، این قسمت را فعال نمایند، در این صورت در آگهی آنان لینک مربوط به وب‌سایتشان نیز نمایش داده می‌شود.

امکانات طراحی سایت مشابه دیوار

  •  امکان نمایش جزئیات آگهی
  • رعایت استاندارهای مورد نیاز برای دریافت اینماد
  • طراحی ماژول نمایش آگهی‌های اخیر
  • قابلیت امتیاز دادن به آگهی‌ها
  • طراحی واکنش‌گرا برای دستگاه‌های مختلف
  • امکان قرار دادن واترمارک به‌صورت اتوماتیک
  • امکان درج بی‌نهایت آگهی، منو و دسته‌بندی آگهی‌ها
  • امکان مشاهده سوابق کاربر، آگهی‌های درج شده و پرداختی‌ها
  • امکان ارسال سریع آگهی
  • امکان سرچ آگهی بر اساس مکان به تفکیک شهر، استان، محله
  • امکان طراحی اپلیکیشن اندروید و آی‌او‌اس به‌همراه امکاناتی که در سایت طراحی و پیاده‌‌سازی شده است
  • امکان پیاده‌سازی نقشه سایت
  • بهینه‌سازی هوشمند تصاویر وب‌سایت
  • امکان پیاده‌سازی آمارگیر حرفه‌ای و ارائه گزارش‌های دقیق به همراه جزئیات
  • امکان نمایش آگهی‌های مرتبط در هر آگهی
  • به‌اشتراک‌گذاری آگهی و مقالات در شبکه‌های اجتماعی
  • امکان چندزبانه کردن سایت
  • امکان اتصال به درگاه‌های بانکی و یا درگاه‌های واسطه مانند زرین‌پال
  • ارسال پیام تمدید آگهی و یا پیشنهاد نردبان به‌صورت اتوماتیک
  • امکان درج بنرهای تبلیغاتی در بخش‌های مختلف وب‌سایت
  • آنتی‌اسپم در استخراج شماره موبایل و ایمیل‌های کاربران
  • تعریف پروفایل کاربری ساده و کاربرپسند برای هر مشتری
  • امکان نمایش اطلاعات آگهی‌دهنده و تماس با او از طریق ایمیل و یا شماره تماس
  • امکان درج مقاله و اخبار در بخش وبلاگ
  • امکان فوری کردن آگهی‌ها
  • امکان نردبان آگهی‌ها
  • نمایش آگهی‌های بیشتر با اسکرول صفحه
  • سئو و بهینه سازی سایت حرفه‌ای مطابق با استانداردهای گوگل
  • سفارشی‌سازی فیلدهای جستجو
  • درج برچسب آگهی ویژه، فوری و نردبان برای آگهی‌ها
  • ثبت‌نام از طریق پیامک و دریافت کد فعال‌سازی
  • امکان تفکیک قیمت آگهی به سه مدل رایگان، توافقی و یا قیمت‌گذاری

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

باتوجه به اینکه امروزه افراد زیادی از تلفن همراه استفاده می‌کنند، فرصت مناسبی برای ارائه کسب‌وکارها در این بازار گسترده است. با طراحی اپلیکیشن، وب‌سایت و بیزنس شما همیشه در دسترس کاربر است.
در کنار طراحی سایت مشابه دیوار، استفاده از اپلیکیشن هم پیشنهاد می‌شود. با این کار، مخاطب شما خیلی راحت‌تر می‌تواند از خدمات شما بهره ببرد. علاوه بر این برای مواردی مانند درج آگهی فروش کالا، کاربر با تلفن همراه خود تصویر محصول را گرفته و بلافاصله در سایت آپلود می‌کند و دیگر نیازی نیست که تصویر را از تلفن همراه خود به لپ‌تاپ انتقال بدهد. فرایند ثبت‌نام در سایت و درج آگهی و بررسی پروسه تایید آگهی، خیلی سریع انجام خواهد شد و در وقت کاربر صرفه‌جویی می‌شود.

برای موفقیت در طراحی سایت مشابه دیوار چه کارهایی باید انجام بدهیم؟

مسیر موفقیت شما فقط با طراحی سایت حرفه‌ای گره نخورده است. طراحی سایت شروع کار است. برای اینکه به نتیجه برسید باید نکاتی را قبل و بعد از شروع کار رعایت کنید که با هم بررسی می‌کنیم. اکثر مواقع بدون برنامه و هدف پیش رفتن منجر به شکست و دلزدگی خواهد شد. پس برای اینکه به نتیجه مطلوب برسید و سایت شما روز به روز پیشرفت کند و بیزنس پررونقی داشته باشید، با برنامه و اصول پیش بروید.

طراحی سایت مشابه دیوار

تعیین استراتژی سایت

 وب‌سایت‌های درج آگهی به دو صورت پیاده‌سازی می‌شوند. بعضی سایت‌ها مانند سایت دیوار به طور جامع تمامی فیلدهای آگهی مانند پوشاک، استخدام و کاریابی، املاک، کسب‌وکار و ... را در تمامی شهرها و استان‌های کشور پوشش می‌دهند. بعضی از وب‌سایت‌ها در یک حوزه خاص مثلا خرید و فروش تجهیزات کامپیوتر در سراسر کشور و یا در یک استان خاص فعالیت می‌کنند. قبل از اقدام به طراحی باید برنامه دقیقی راجع به نوع فعالیت خود داشته باشید. حتی اگر شاید برای شروع یک استان و یک فیلد را پوشش دهید ولی در آینده به مرور استان‌ها و فیلدهای دیگر را نیز به وب‌سایت خود اضافه کنید. برای این موارد برنامه‌ریزی داشته باشید و در طراحی سایت خود لحاظ کنید. سایتی که امکان ارتقا و اضافه‌کردن شهر و فیلدهای جدید نداشته باشید، در آینده از نظر هزینه و زمان برای شما مشکل‌ساز خواهد بود.

انتخاب تیم اجرای طراحی سایت مشابه دیوار

این بخش یکی از تصمی‌های مهم و تاثیرگذار در موفقیت وب‌سایت شما است. شما باید برای سایت خود نام مناسبی انتخاب کنید. هاستی متناسب با میزان بزرگی سایت و تعداد بازدید و مخاطبان خود تهیه کنید. طراحی سایت باید کاملا بهینه، ریسپانسیو، با رعایت نکات امنیتی و سرعت سایت پیاده‌سازی شود. برای پیاده‌سازی این موارد شرکت طراحی سایت است باید عملکرد خوبی داشته باشد. فراموش نکنید شما مدت طولانی با این شرکت در ارتباط خواهید بود و نحوه ارتباط با مشتری، راه‌های ارتباط با مشتری، نحوه پشتیبانی، میزان تخصص در اجرای پروژه از عوامل مهمی هستند که باید در انتخاب شرکت خوب به آن‌ها توجه کنید.

بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ

اولین نکته‌ای که در بحث دیجیتال مارکتینگ باید آن را لحاظ کرد، سئو و بهینه سازی سایت است. سایت خود را با کلماتی مانند "درج آگهی رایگان" برای موتورهای جستجوی گوگل بهینه کنید. بهتر است از یک کارشناس سئو و یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ برای سایت خود مشاوره بگیرید. با استفاده از روش‌هایی مانند ایمیل مارکتینگ، ارسال پیامک به مشتری، رپورتاژ، در نظر گرفتن تخفیف‌های دوره‌ای و ... بیزنس خود را به کاربر معرفی کنید، او را ترغیب به درج آگهی در سایت و در ادامه ارتقا آگهی رایگان کنید.

هزینه طراحی سایت مشابه دیوار به همراه اپلیکیشن

هر سایتی بنا به مدل خود که طراحی سایت آگهی باید یا طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، پرتال و ... فیچرهای منحصربه‌فردی دارد. کم و زیاد کردن هر فیچری بر هزینه‌های طراحی تاثیر می‌گذارد. علاوه براین در نظر داشته باشید که سایت‌ها شامل دو بخش ظاهری و گرافیک و فنی می‌شوند. این دو عامل هم در هزنیه‌ها تاثیر می‌گذارند. مسلما طراحی گرافیکی سایتی که جزئیات بیشتری دارد و یا بخش‌های فنی که دارای عملکردهای بیشتری هستند، زمان بیشتری نیاز دارد و این زمان بیشتر مستلزم هزینه بیشتر خواهد بود. پس بهتر است تمام جزئیات طرح مورد نظر را در نظر داشته باشید و باتوجه به آن‌ها استعلام قیمت کنید.

حال با تمام این توضیحات در مورد دیوار، دوستانی که علاقه‌مند به راه‌اندازی و طراحی سایت مشابه دیوار یا اپلیکیشن همانند دیوار و همراه با مزایای بهتر و جدیدتر و به‌روز هستند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ودیانا و یا تماس با مشاورین متخصص گروه ودیانا در این مورد اقدام نمایند.


موضوع: طراحی وبسایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.