دانلود از اینستاگرام و ذخیره در گالری آیفون، اندروید و کامپیوتر

دانلود از اینستاگرام و ذخیره در گالری آیفون، اندروید و کامپیوتر
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
2 سال پیش
زمان مطالعه: 10 دقیقه

دانلود از اینستاگرام یکی از دغدغه‌های مشترک در بین کاربران این شبکه اجتماعی است. اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در جهان به شمار می‌رود که در بین ایرانیان نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. اینستاگرام مانند بسیاری از پلتفرم‌ها دارای مزایا و معایبی هستند. یکی از معایب آن عدم امکان دانلود فیلم‌ها، پست‌ها، استوری‌ها و... می‌باشد که کاربران را دچار محدودیت می‌کند. در این مطلب قصد داریم به راهکار‌هایی در جهت دانلود از اینستاگرام با استفاده از نرم‌افزار‌های جانبی اشاره کنیم.

چرا برای دانلود از اینستاگرام باید از برنامه‌های جانبی استفاده کنیم؟

چرا برای دانلود از اینستاگرام باید از برنامه‌های جانبی استفاده کنیم؟

برای دانلود از اینستاگرام باید از برنامه‌ها و نرم‌افزار‌های جانبی استفاده کنیم. چرا؟ در پاسخ باید بگوییم که اینستاگرام این امکان را در اختیار کاربران خود قرار نمی‌دهد که به طور مستقیم پست‌ها، استوری‌ها، فیلم‌ها و... را دانلود کنند و در گوشی و گالری خود ذخیره کنند. به همین دلیل در طی سال‌های اخیر شاهد طراحی و عرضه برنامه‌ها و نرم‌افزار‌های جانبی هستیم که امکان دانلود از اینستاگرام را در اختیار ما قرار می‌دهند.

اینستاگرام یکی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در جهان محسوب می‌شود که از طرفداران زیادی برخوردار است. جالب است بدانید که این رسانه در سال ۲۰۲۰ تأسیس شد و ۱۲ سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۲ توسط فیس بوک خریداری شد. شما می‌توانید به راحتی با نصب آن در تلفن همراه هوشمند که دارای سیستم عامل‌هایی از جمله اندروید، iosو.... هستند از امکانات آن استفاده کنید.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

بسیاری از افراد فقط به جنبه تفریحی آن توجه می‌کنند و اوقات فراغت خود را با آن سپری می‌کنند. در صورتی که بسیاری از مردم در سایر کشور‌ها به کسب درآمد از آن پرداخته‌اند و راز‌های کسب درآمد از اینستاگرام را می‌دانند. در ادامه به معرفی راهکار‌هایی برای رفع بزرگ‌ترین ایراد این شبکه اجتماعی یعنی عدم امکان دانلود خواهیم پرداخت.

دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری

دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری

حتماً برای شما هم پیش آمده که در حال دیدن پست‌های مختلف در اینستاگرام بوده‌اید و برخی از آن‌ها نظر شما را جلب کرده است. در این موقعیت تمایل دارید که آن‌ها را در گالری خود ذخیره کنید و در زمان دیگری نسبت به دیدن آن‌ها یا به اشتراک‌گذاری آن‌ها اقدام کنید. اما هنگامی که به دنبال گزینه‌ای به نام " دانلود " می‌گردید آن را پیدا نمی‌کنید. همان طور که اشاره کردیم اینستاگرام فاقد این گزینه است اما اگر می‌خواهید پست‌های مورد علاقه خود را در گالری داشته باشید و هر زمان که بخواهید به آن‌ها دسترسی داشته باشید فقط کافی است از آیکون سمت راست در پایین هر پست اقدام به ذخیره کردن آن‌ها در collection اینستاگرام ذخیره کنید. علاوه بر این روش می‌توانید به سراغ سایت‌ها و برنامه‌های مختلف بروید و با نصب آن‌ها پست‌های مورد نظر را دانلود کنید.

دانلود ویدئو از اینستاگرام در گوشی اندروید

دانلود ویدئو از اینستاگرام در گوشی اندروید

برای دانلود از اینستاگرام توسط گوشی‌های اندروید یک نکته جالب وجود دارد. اما قبل از آن باید توجه داشته باشید که برای استفاده از این روش باید فیلم و پست مورد نظر در اینستاگرام را به طور کامل مشاهده کنید و سپس این روش را اجرا کنید. هنگامی که شما فیلم مورد نظر را مشاهده می‌کنید در حافظه مرورگر شما ثبت می‌شود که اصطلاحاً \" کش cache \" نام دارد. شما می‌توانید با بازیابی کش به ویدئوی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. بدین منظور باید به سراغ بخش مدیریت فایل در تلفن همراه اندروید بروید و سپس گزینه Andriod و بعد از آن گزینه Data را انتخاب کنید. در نوار جستجویی که بالای صفحه نشان داده می‌شود عبارت زیر را سرچ کنید.

com. instagram. android

سپس به سراغ Cache و بعد از آن گزینه Video را انتخاب کنید. در این قسمت می‌توانید تمام ویدئو‌هایی را که به طور کامل در اینستاگرام مشاهده کرده‌اید را ببینید و آن‌ها را بازیابی کنید.

روشی که در بالا به آن اشاره کردیم تا اندروید ۱۰ قابل استفاده است. افرادی که دارای تلفن همراه اندروید ۱۱ هستند بدانند که دسترسی به این بخش با محدودیت مواجه شده است. اگر شما جزء این افراد هستید باید از نرم‌افزار‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم به منظور دانلود از اینستاگرام استفاده کنید.

استفاده از برنامه fastsave

یکی از برنامه‌های جانبی که می‌تواند به شما در دانلود کردن ویدئو و سایر پست‌ها از اینستاگرام کمک کند برنامه fastsave است. این برنامه به طور خودکار عمل می‌کند و می‌تواند علاوه بر ویدئو اقدام به دانلود عکس نیز بکند. برای دانلود آن باید به سراغ گوگل پلی بروید و نام برنامه را در آن جستجو کنید. بعد از اینکه برنامه را نصب و اجرا کردید باید گزینه open Instagram را انتخاب کنید.

برای دانلود پست‌ها، تصاویر و ویدئو‌های دلخواه فقط کافیست تا بر روی نماد بالای پست گزینه copy link را بزنید. پست مورد نظر به طور خودکار در گالری شما ذخیره و قابل مشاهده خواهد بود. سرعت این نرم‌افزار زیاد است و می‌تواند به در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعداد زیادی از پست‌ها را در گالری شما ثبت کند.

برنامه Instasave برای اندروید

برنامه Instasave یکی دیگر از نرم‌افزار‌های خودکار در زمینه دانلود از اینستاگرام محسوب می‌شود. هنگامی که با محدودیت خدمات شبکه‌های اجتماعی از جمله عدم امکان دانلود از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام روبرو هستید می‌توانید از نرم‌افزار‌هایی مانند Instasave استفاده کنید. برای دانلود آن به سراغ گوگل پلی بروید و بعد از نصب و اجرای آن گزینه Auto download را در آن فعال کنید. سپس اینستاگرام را باز کنید و به منظور دانلود هر کدام از پست‌ها بر روی copy link کلیک کنید و دکمه بارگیری را انتخاب کنید. پست مورد نظر در گالری شما ذخیره خواهد شد. اغلب نرم‌افزار‌های مخصوص دانلود به طور خودکار و اتوماتیک عمل می‌کنند.

استفاده از برنامه Insta Downloader

استفاده از برنامه Insta Downloader نیز مانند سایر برنامه‌ها بسیار آسان و ساده می‌باشد. این نرم‌افزار بسیار کاربردی است و به منظور ذخیره فیلم‌ها و پست‌ها باید بعد از دانلود و نصب این برنامه از گوگل پلی، اینستاگرام را باز کنید. پست مورد نظر را انتخاب کنید و بر روی سه نقطه در بالای صفحه بزنید و گزینه Copy link را انتخاب کنید. معمولاً آیکن نرم‌افزار در پایین صفحه نمایش داده خواهد شد. با انتخاب آن و ورود به کادر خالی باید paste را بزنید تا ویدئو، پست، استوری و... دانلود شود. اگر می‌خواهید موارد دانلود شده وارد گالری تلفن همراه شما شوند باید گزینه image و یا save video را انتخاب کنید.

برنامه دانلود از اینستاگرام برای ایفون

برنامه دانلود از اینستاگرام برای ایفون

سیستم عامل‌هایی مانند ایفون و ios مراحل سخت‌تری را برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام دارند. در این بخش به برنامه‌هایی تحت عنوان Regrammer اشاره می‌کنیم. این برنامه برای افرادی مناسب است که دارای سیستم عامل‌های آیفون هستند. اغلب برنامه‌هایی که برای دانلود وجود دارند رایگان هستند اما مهم‌ترین نقطه ضعف آن‌ها وجود تبلیغات زیاد در آن هاست. به نحوی که کاربر دچار آشفتگی می‌شود. برنامه Regrammer از بهترین برنامه‌ها در این حوزه است که می‌تواند به شما امکان دانلود فیلم از اینستاگرام را بدهد.

در گام اول باید برنامه Regrammer را دانلود کنید. بعد از نصب و راه‌اندازی این برنامه بر روی تلفن همراه خود باید وارد شبکه اجتماعی اینستاگرام شوید. ویدئو یا عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید و سه نقطه را بزنید. با انتخاب گزینه copy link وارد نرم‌افزار Regrammer شوید و در کادری که به شما نشان داده می‌شود paste کنید. دکمه preview را بزنید و سپس دکمه Repost را انتخاب کنید. اکنون باید گزینه more را انتخاب کنید تا قابلیت اشتراک‌گذاری به وجود آید.

Video Downloader بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام در آیفون

همان طور که اشاره کردیم دانلود ویدئو و عکس از اینستاگرام برای سیستم عامل‌های آیفون دشوارتر از اندروید است. یکی از بهترین برنامه‌هایی که به این منظور طراحی و عرضه شده است Video Downloader می‌باشد. این برنامه نیز مانند سایر نرم‌افزار‌های جانبی از گوگل پلی قابل دانلود و نصب است. جالب است بدانید که Video Downloader دارای دانلود منیجر است. اغلب ما دانلود منیجر را در محیط ویندوز مشاهده کرده‌ایم و این تصور برای ما وجود نداشت که می‌توان آن را در اپلیکیشن‌های موبایلی هم تجربه کرد.

می‌توان گفت که نحوه دانلود، نصب، راه‌اندازی و استفاده از تمام نرم‌افزار‌های دانلود خودکار، با یکدیگر مشابه است و به راحتی می‌توانید پست‌های مورد نظر خود را نه تنها از برنامه Video Downloader بلکه از سایر برنامه‌های مخصوص به این کار دانلود کنید.

برنامه Fast save for insta برای دانلود از اینستاگرام در آیفون

برنامه Fast save for insta از دیگر برنامه‌های کاربردی به منظور دانلود از اینستاگرام محسوب می‌شود. این نرم‌افزار نیز کاربرد زیادی دارد و اغلب کاربران از آن رضایت داشته‌اند. عملکرد عالی آن سبب شده که بسیاری از افراد برای دانلود از شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به نصب و راه‌اندازی آن بر روی تلفن همراه هوشمند خود شوند. جالب است بدانید که این برنامه فقط مختص به دانلود ویدئو و عکس از اینستاگرام نیست بلکه شما می‌توانید محتوای مورد نظر خود را از هر سایتی که بخواهید توسط این نرم‌افزار دانلود و ذخیره کنید.

برنامه fast save for insta رایگان است و هیچ محدودیتی در زمینه دانلود برای شما قائل نمی‌باشد. روش استفاده از این برنامه بسیار آسان است. فقط کافیست تا لینک مورد نظر را از پست برداشته و در برنامه paste کنید. بعد از انجام این کار می‌توانید محتوای مورد نظر خود را در گالری مشاهده کنید.

برنامه Insaver for Instagram برای ایفون

برنامه Insaver for Instagram مانند سایر برنامه‌های کاربردی دارای مراحل آسان در نصب و راه‌اندازی می‌باشد. فقط کافیست تا در گوگل پلی نام نرم‌افزار Insaver for Instagram را سرچ کنید و بعد از پیدا کردن آن را نصب و راه‌اندازی کنید. سپس با انتخاب نوع محتوا از جمله ویدئو، عکس، استوری و... لینک آن را در برنامه کپی کنید. با این کار محتوای مورد نظر در گالری شما قابل مشاهده خواهد بود و می‌توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر

برخی از افراد در هنگام استفاده از اینستاگرام از تلفن همراه هوشمند استفاده نمی‌کنند و برای اینکار به سراغ کامپیوتر‌های شخصی یا لپ تاپ ‌می‌روند. برای دانلود ویدئو و عکس توسط کامپیوتر نیز راهکار‌هایی وجود دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

افزونه Image Downloader گوگل کروم

افزونه Image Downloader برای افرادی مناسب است که برای دانلود محتوای مورد نظر از اینستاگرام از ویندوز و کامپیوتر استفاده می‌کنند. این افزونه قابل نصب بر روی مرورگر گوگل کروم است. نحوه استفاده از آن بسیار ساده است. فقط کافیست بعد از نصب آن در مرورگر به سراغ اینستاگرام بروید و به منظور دانلود هر کدام از ویدئو یا عکس‌ها بر روی گزینه image downloader کلیک کنید.

افزونه Regrammer

در ابتدای مطلب به نرم‌افزار Regrammer پرداختیم. جالب است بدانید که این نرم‌افزار دارای افزونه نیز می‌باشد که قابلیت نصب بر روی کامپیوتر را نیز دارد. این افزونه خدمات زیادی به کاربران ارائه می‌دهد و برای دانلود ویدئو‌های محبوب خود کافیست تا لینک آن را وارد افزونه کنید. دانلود به طور خودکار انجام خواهد شد.

دانلود فیلم از اینستاگرام با سایت DownloadGram

افرادی که با کامپیوتر کار می‌کنند به خوبی با سایت‌های کاربردی آشنا هستند. یکی از این سایت‌ها به نام DownloadGram است که استفاده از آن مانند سایر سایت‌های دانلود خودکار، بسیار سهل و آسان می‌باشد. فقط کافی است تا لینک مورد نظر را وارد آن کنید. علاوه بر این سایت، سایت‌های دیگر نظیر AloInstagram و instaoffline نیز وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

استفاده از افزونه Image Downloader for Iw گوگل کروم

Image Downloader for Iw یک افزونه محسوب می‌شود که می‌توانید آن را بر روی گوگل کروم نصب کنید. هنگامی که این افزونه را از اپ استور تهیه و نصب می‌کنید به محض ورود به شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌توانید آیکن مربوط به این افزونه را مشاهده کنید. با کلیک بر روی آن هر نوع محتوایی که مد نظرتان باشد دانلود خواهد شد.

برای مرورگر گوگل کروم که یکی از محبوب‌ترین مرورگر‌ها در ایران و جهان است افزونه‌های زیادی طراحی و عرضه شده است. کماکان نیز توسعه دهنده‌هایی در سراسر جهان در حال طراحی افزونه‌های متعدد به منظور بهبود تجربه کاربری هستند.

دانلود ویدئو از اینستاگرام با IDM

IDM یا دانلود منیجر معمولاً بر روی کامپیوتر و ویندوز نصب می‌شود. اما بعد از نصب آن می‌توانید محتوای مورد نظر را نیز از طریق آن دانلود کنید. بعد از اینکه IDM را نصب کردید و وارد شبکه اجتماعی اینستاگرام شدید بعد از کلیک بر روی هر کدام از ویدئو‌ها، آیکن مربوط به IDM را مشاهده خواهید کرد. بر روی شروع دانلود کلیک کنید تا ویدئو دانلود شود.

ربات تلگرامی برای دانلود از اینستاگرام

ربات تلگرامی برای دانلود از اینستاگرام

ربات‌های مختلفی در شبکه اجتماعی تلگرام وجود دارند که با فعال کردن هر کدام از آن‌ها، قابلیت‌های جدیدی را دریافت خواهید کرد. یکی از ربات‌هایی که امکان دانلود ویدئو، پست، استوری، پروفایل، بیوگرافی و... را در اختیار شما قرار می‌دهد @wefollowbot نام دارد. برای استفاده از خدمات این ربات باید ID پیج مورد نظر و یا آدرس پست را در آن وارد کنید و محتوا را در تلگرام دانلود کنید.

ربات @wefollowbot قابلیت‌هایی از جمله امکان مشاهده پروفایل با بالاترین کیفیت، دانلود تصاویر هر پست، دانلود فرمت IGTV، دانلود تمام داستان‌ها و استوری‌ها، دانلود هایلایت‌ها و... را دارد. جالب است که بدانید هیچکس متوجه نخواهد شد که شما استوری، پست و... را مشاهده و دانلود کرده‌اید.

اگر شما دارای پیج و صفحه‌ای در این شبکه اجتماعی هستید باید به خوبی با سئو اینستاگرام آشنا باشید. یکی از بهترین راهکار‌ها برای افزایش بازدید‌های شما، استفاده از محتوای جدید و بروز است. زیرا کاربران هیچ گاه به دنبال پست‌های تکراری نخواهند رفت.


موضوع: دیجیتال مارکتینگ

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.