طراحی سایت وکلا و حقوقی

طراحی سایت وکلا
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
4 سال پیش
زمان مطالعه: 7 دقیقه

طراحی سایت وکالت چه مزیتی برای وکیل و مشتریان او دارد؟ در سال‌های نه چندان دور که دسترسی به اینترنت اینقدر راحت نبود برای پیدا کردن مواردی مانند بهترین وکیل، بهترین پزشک و... باید تحقیقات زیادی انجام می‌شد و گاهی اوقات نیز به نتیجه مناسبی نمی‌رسیدیم. اما در حال حاضر که پیشرفت تکنولوژی باعث راحت‌تر شدن زندگی بشر شده، شاهد این موضوع هستیم که دسترسی به افرادی مانند وکلای عالی رتبه بسیار سهل شده است. فقط کافیست تا یک جستجوی ساده در اینترنت کنیم و با سایت‌هایی در این خصوص آشنا شویم. طراحی سایت وکالت نه تنها کار مشتریان را برای یافتن یک وکیل زبده راحت کرده بلکه باعث رونق کسب و کار وکلاً نیز شده است. در این مطلب به بررسی جوانب مختلف این موضوع یعنی مزایا، امکانات و سایت‌های اختصاصی وکلاً صحبت خواهیم کرد.

اکنون دستاورد های فناوری و ارتباطی و اطلاعاتی همه جانبه زندگی اجتماعی و فردی همه را تحت تاثیر خود قرار داده است، و فضاهای اطلاعاتی را دگرگون ساخته است.

طراحی سایت و اینترنت از ابزار جدیدی که در اختیار ما قرار داده اند و میتواند باعث از بین رفتن دغدغه ها و مشکلات افراد و آگاهی بخشی به آنها باشد.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

طراحی وب سایت وکلا میتواند اعتبار کار و حرفه شما را افزایش دهد و با استفاده از آن به راحتی میتواند تبلیغ حرفه وپیشه خود را انجام دهید.

چرا وکلا نیاز به سایت دارند؟

چرا وکلا نیاز به سایت دارند؟

اگر وکیلی بخواهد در رسانه ها مانند مجلات یا تلوزیون یا بیلورد ها تبلیغ کند هزینه زیادی را باید بپردازد و این همیشگی نیست. ولی با طراحی سایت حقوقی و وکالتی ارزانتر و راحتر میتواند مدارک و گواهینامه ها و رزومه خود را تبلیغ کند و افراد بیشتری از خدمات او آگاه شوند.

با داشتن یک سایت میتوانند به راحتی مشخصات و آدرس و خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.

با داشتن وبسایتی با کارآیی عالی میتوانید مدیریت جامعی داشته باشید وبا قرار دادن مقالات و اخبار و مطالب مرطبت حقوقی به تمام پرسش ها و سوالات پاسخ دهید و اگر نیاز به مدرکی از سوی موکل خود باشند پنل کاربری طراحی شده است که از طریق آن موکل میتواند مدارک مورد نیاز را برای وکیل خود ارسال کند و وکیل هم با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود تصاویر و مدارک را به راحتی آپلود کنند.

با داشتن یک وب سایت به صورت غیر حضوری میتوانید به تمامی پرسش ها و سوالات موکلین پاسخ بدهید.
حتی مراجعان شما میتوانند از طریق سیستم نوبت دهی اینترنتی که در وب سایت وکلا تعبیه شده وقت ملاقات حضوری بگیرند.

تاثیر طراحی وب سایت وکلا بر کاربران و مشتریان

تاثیر طراحی وب سایت وکلا بر کاربران و مشتریان

اینکار میتواند تاثیر قوی به جلب اعتماد مشتری های شما داشته باشد، وب سایت وکلا همانند دفتر دوم شما باشد که هر لحظه وهر زمان میتواند پاسخگوی دنبال کنندگان شما باشد.

اگر طراحی وب سایت حقوقی وکلا از طراحی و ظاهری مناسب و جذاب برخوردار باشد و همچنین اصول و قواعد سئو و بهینه سازی وبسایت در آن رعایت شده باشد. میتواند در موتورهای جستجو رتبه خوبی را کسب کند مثلا هر کسی درگوگل دنبال مطلبی باشد سایت شما جزء سایت های پیشنهادی نمایش داده شود.

تعرفه طراحی سایت وکالت

تعرفه طراحی سایت وکالت

طراحی سایت وکالت امتیاز مهمی را در اختیار وکلاً قرار می‌دهد و آن هم انتشار رزومه، نتایج پرونده‌های قبلی و... است. در حالت عادی و بدون در نظر گرفتن فضای دیجیتال، تبلیغات وکیل از طریق کارت ویزیت، تراکت و.... انجام می‌شود. این روش‌ها ماندگاری زیادی ندارند و می‌توانند به صورت کوتاه مدت جوابگو باشند. اما فضای اینترنت این قابلیت را دارد تا تبلیغ شما را به طور دائم انجام دهد. طراحی سایت وکالت به نحوی انجام می‌شود که تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان و موکلان بالقوه در معرض دید آن‌ها قرار بگیرد تا بتوانند بین صد‌ها و هزاران وکیل، با تجربه‌ترین آن‌ها را انتخاب کند.

یکی از سؤالاتی که برخی از وکلاً در هنگام طراحی سایت از ما می‌پرسند این است که هزینه و تعرفه طراحی سایت وکالت چقدر است؟ اگر سری به مطالب قبلی سایت ودیانا‌زده باشید به خوبی می‌دانید که سایت‌ها دارای قابلیت‌های مختلف با یکدیگر هستند و نمی‌توان یک تعرفه ثابت را برای تمام آن‌ها در نظر گرفت. اما اگر بخواهیم توضیحی مختصر در این باره بدهیم باید بگوییم که طراحی سایت وکلاً به طور اختصاصی نیاز به هزینه بیشتری نسبت به سایت‌های وردپرسی دارد. زیرا سایت‌های وردپرسی به عنوان کد‌های آماده می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به راه‌اندازی سایت کنند. در صورتی که برای سایت‌های اختصاصی باید تمام کد‌ها نوشته شوند و این امر نیاز به زمان بیشتری دارد.

امکانات سایت حقوقی

امکانات سایت حقوقی

در سایت وکالت امکانات و قابلیت‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند باعث بهبود تجربه کاربری شود. بسیاری از این امکانات، انتخاب را برای مشتریان راحت‌تر می‌کند. به طور مثال در بخشی از سایت که معمولاً در \" هدر \" آن قرار دارد به رزومه وکیل اختصاص می‌یابد. قطعاً آگاهی از رزومه وکیل جزء اولویت‌های مشتریان است و تمام آن‌ها در هنگام مراجعه به سایت به سراغ خواندن رزومه وکیل ‌می‌روند. پس این بخش باید به نحوی در سایت بارگذاری شود که توسط کاربر به راحتی قابل دیدن باشد.

از دیکر امکاناتی که در هنگام طراحی سایت وکالت به آن توجه می‌شود " بخش وکالت آنلاین " است. کاربر بعد از ورود به سایت و اطمینان از روزمه وکیل باید درباره پرونده خود با وکیل صحبت کند. به همین دلیل در تمام سایت‌هایی که بدین منظور طراحی و راه‌اندازی می‌شود بخشی به نام وکیل آنلاین قرار داده می‌شود. ذکر این نکته لازم است که در برخی از مواقع شما نیاز به رزرو وقت برای مشاوره حضوری دارید.

برای این موضوع نیز قابلیتی به نام "رزرو آنلاین برای مشاوره " قرار داده می‌شود تا کاربر بتواند با مراجعه حضوری به دفتر وکیل، با او صحبت کند.

برخی از وکلاً تصور می‌کنند که کار کردن با یک سایت برای آن‌ها دشوار است و نمی‌توانند به خوبی آن را مدیریت کنند. به منظور رفع ابهام و تصور غلط باید بگوییم که سایت‌های طراحی شده توسط مجموعه " ودیانا " دارای پنل مدیریت بسیار ساده است که هر وکیلی می‌تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند.

  • قرار دادن بخش پرداخت آنلاین که کاربران به راحتی میتوانند عملیات خود را انجام دهند
  • سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده ها
  • صرفه جویی در وقت و هزینه ها و کاهش مراحل کار
  • با طراحی سایت حقوقی کارآموزان و دانشجویان رشته حقوق میتوانند فرم مخصوص راپر کرده و وکلا با مطالعه آن میتوانند فرد مورد نیاز خود را خیلی راحت تر از گذشته جذب کنند.
  • در صورت نیاز میتوانید، در وبسایت حقوقی خود ،آزمونهای حقوقی قرار را قرار دهید.
  • اگر سایت شما در موتورهای جست وجو در جایگاه مناسبی قرارداشته باشد شما میتوانید با آن کسب در آمد کنید و با قرار دادن تبلیغات دیگر وکلا و غیره درآمد مضاعف کسب کنید.
  • در این سایت ها، سیستم ارائه گزارش از طریق پیام کوتاه به موکلین طراحی شده است.

مزایای طراحی سایت وکلا

مزایای طراحی سایت وکلا

جالب است بدانید که برخی از افراد تصور می‌کنند که فقط شرکت‌ها نیاز به سایت دارند و افرادی مانند وکلاً، پزشکان، موسیقی دان‌ها و... هیچ نیازی به داشتن این ابزار ندارند. در صورتی که داشتن سایت به عنوان یک امر ضروری محسوب می‌شود. زیرا به وسیله آن می‌توانید برندسازی کنید. به جرات می‌توان گفت وکلایی که دارای وب سایت هستند از اعتبار بیشتری نزد مشتریان برخوردار می‌باشند. وکلایی که دارای سایت هستند نسبت به سایر وکلاً دارای مشتریان بیشتر و در نتیجه درآمد بالاتر می‌باشند.

شما به عنوان یک وکیل با طراحی سایت وکالت امکان دسترسی ۲۴ ساعته افراد را فراهم می‌کنید و علاوه بر آن می‌توانید برای افزایش آگاهی کاربران درباره مسائل حقوقی، اقدام به انتشار مطالبی در این خصوص کنید.
برخی از وکلاً به عنوان استاد دانشگاه نیز در حال تدریس هستند. این دسته از وکلاً می‌توانند بخشی از سایت را برای قرار دادن جزوه‌های حقوقی، برگزاری آزمون‌های دانشگاه و... نیز در نظر داشته باشند و از این طریق به دانشجویان خود کمک کنند تا دسترسی بهتر به مطالب و منابع درسی داشته باشند.

طراحی سایت اختصاصی وکیل

طراحی سایت اختصاصی وکیل

همان طور که می‌دانید وب سایت‌ها به دو طریق طراحی می‌شوند که می‌توان به کد‌نویسی اختصاصی و استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس اشاره کرد. برای کد‌نویسی اختصاصی زبان‌های مختلفی وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل پایتون، جاوا اسکریپت و... می‌باشد. اگر بخواهید طراحی سایت وکالت را به طور اختصاصی انجام دهید باید هزینه‌ای بیشتر از طراحی سایت وردپرسی پرداخت کنید. زیرا کدنویسی نیاز به صرف زمان و انرژی بیشتر دارد. امنیت و سئوی مناسب و استاندارد از مهم‌ترین ویژگی‌های سایت‌های اختصاصی و وردپرسی محسوب می‌شود.

طراحی سایت وکیل وردپرس

طراحی سایت وکیل وردپرس

اگر شما به عنوان یک وکیل قصد دارید هزینه کمتری بابت طراحی سایت پرداخت کنید توصیه می‌کنیم که سایت وردپرسی را انتخاب کنید. وردپرس نوعی سیستم مدیریت محتوا محسوب می‌شود که مجموعه‌ای از کد‌های آماده است و نیازی نیست برای اجرای هر قابلیتی در سایت، اقدام به کدنویسی کنیم. سایت‌های وردپرسی از نظر سئو، امنیت، سرعت و تجربه کاربری هیچ تفاوتی با سایت‌های اختصاصی ندارد. در حال حاضر بسیاری از وب سایت‌های بزرگ در ایران و جهان مانند دیجی کالا، علی بابا و.... در حال استفاده از سیستم وردپرس برای مدیریت محتوای خود هستند. این موضوع نشان می‌دهد که وردپرس توانسته نیاز کاربران را تأمین کند و به جایگاه عالی در فضای وب برسد.

برای دریافت مشاوره و سفارش سایت از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.


موضوع: طراحی وبسایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

021-28429275 sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.