تکنیک های طراحی صفحه نمونه کار

تکنیک های طراحی صفحه نمونه کار
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
3 سال پیش
زمان مطالعه: 5 دقیقه

قرار دادن نمونه کارهای آنلاین که در حوزه کسب و کار خود دارید، در صفحات وب سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا علاوه بر آن که جنبه تبلیغاتی دارد، می‌تواند در جلب نظر مشتریان بسیار مؤثر واقع شود. تکنیک‌های طراحی صفحه نمونه کار در هر حوزه‌ای که باشد، اصول و قواعد مشابهی دارد و این صفحه بهترین فرصت برای شما است که قابلیت‌ها، توانایی‌ها و کارهای خود را به دیگران نشان دهید.

پیش از آن که اقدام به طراحی صفحه نمونه کار برای وب سایت خود کنید، می‌بایست به موارد زیر توجه کافی داشته باشید:

چه موارد و چه ویژگی‌هایی در نمونه کارهای شما وجود دارد؟، با چه روش‌هایی می‌توان اقدام به توصیف نمونه کارها کرد؟، با چه روش‌هایی می‌توان نمونه کارهایی ارزشمندتر را در اختیار کاربران قرار داد؟، چه روش‌ها و چه تکنیک‌هایی برای ترویج کار خود دارید؟ و ... .

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

اصول انتخاب نمونه کار مناسب

به هنگام انتخاب نمونه کارهای خود، این نکته را در نظر داشته باشید که می‌بایست بهترین و با کیفیت‌ترین نمونه کار خود را در دید کاربرانتان قرار دهید تا علاوه بر نشان دادن مهارت‌های شما، بهترین و نزدیک‌ترین ارتباط را با حوزه کاری شما داشته باشد. اصول انتخاب نمونه کار مناسب جهت قرار دادن در وب سایت این است که علاوه بر آن که باید بهترین آن را قرار دهید، می‌بایست نمونه کارهای متنوع و مختلفی را نیز قرار دهید که تمامی جنبه‌های کاری شما را پوشش دهد و دیدی کلی و جامع از تمامی فعالیت‌های شما به کاربران بدهد.

به هر میزان که تنوع نمونه کارهای شما بیشتر باشد و از کیفیت زیادی نیز برخوردار باشد، استعداد و توانایی‌های شما برای انجام آن کار ثابت خواهد شد و در معرض دید بیشتر کارفرمایان و انواع رسانه‌های بازاریابی و تبلیغاتی قرار خواهید گرفت که در چنین شرایطی درآمد بیشتری را نیز کسب خواهید کرد.

ویژگی صفحه نمونه کار

بعد از آن که نمونه کارهای مناسب و با کیفیت خود را انتخاب کردید، نوبت به آن می‌رسد که به بهترین شکل ممکن خصوصیت هر یک را بیان کنید. برای انجام این کار تنها قرار دادن چند تصویر کفایت نمی‌کند و شما می‌بایست اهداف مشتریان، نحوه انجام آن، نتیجه هر پروژه و به صورت کلی توضیحی دقیق و جامع از وضعیت و روند انجام کار بدهید تا کاربر را از روند انجام کار مطلع سازید.

برای بیان ویژگی‌های نمونه کارهای خود به موارد زیر توجه داشته باشید:

نقش هر یک از اعضا: تیم شما شامل چند نفر است؟ هر یک چه وظایفی را بر عهده دارند؟ سابقه کاری هر کدام از افراد چگونه است؟ و هر شخص تا چه اندازه در انجام این کار تجربه دارد؟

عملکرد هر فرد: درمورد نحوه عملکرد هر فرد صحبت کنید و شرح وظایف هر یک را قرار دهید تا روال انجام کار مشخص شود.

مشخص کردن نتیجه کار: درمورد موفقیت و نقاط مثبت کار خود صحبت کنید و درمورد رضایت کارفرما از نتیجه کار نکاتی را بیان کنید.

برای قرار دادن تصاویر نمونه کار، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

تصاویر را در بهینه‌ترین حالت ممکن و با کیفیتی مناسب در سایت آپلود کنید. برای این منظور پیش از آن که عکس را در سایت بارگذاری کنید در ابتدا اندازه تصویر را متناسب با سایز قالب تغییر دهید. همچنین فشرده کردن عکس‌ها از جمله اقداماتی است که می‌تواند در رضایت کاربران به هنگام لود صفحه و لود عکس‌ها نقش موثری داشته باشد.

برای تغییر اندازه عکس‌ها از برنامه paint، photoshop و برنامه‌هایی مشابه استفاده کنید و برای فشرده سازی نیز می‌توانید از فتوشاپ و یا سایت‌هایی مانند tinypng و ... استفاده کنید تا تصاویر بهینه شده و کیفیت عکس شما نیز حفظ شود.

ویژگی صفحه نمونه کار

اصول طراحی صفحه نمونه کار

نمونه کارهای با کیفیت خود را انتخاب کرده‌اید و توضیحاتی مناسب را نیز برای آن‌ها در نظر گرفته‌اید، حال نوبت به آن رسیده است که آن‌ها را در صفحه‌ای با بهترین و جذاب‌ترین طراحی در وب سایت خود قرار دهید و تمامی تکنیک‌های طراحی صفحه نمونه کار را نیز در آن رعایت کنید.

طراحی وب سایت صفحه نمونه کار از کارهای بسیار مهمی است که می‌بایست توجه ویژه‌ای به آن شود زیرا که در جلب نظر کاربران و کارفرمایان نقش بسیار زیادی دارد. انتخاب یک طرح مناسب و رابط گرافیکی زیبا برای صفحه نمونه کار بستگی به سلیقه شما و مهارت‌های فنی شما دارد زیرا در صورتی که به دانش‌های فنی مانند html، css و ... تسلط داشته باشید می‌توانید بهترین صفحه را برای وب سایت خود به صورت اختصاصی طراحی کنید. همچنین در صورتی که طراحی سایت با وردپرس انجام داده باشید می‌توانید از قالب‌های آماده آن برای صفحه نمونه کار خود استفاده کنید و برای نحوه نمایش نمونه کارهای خود تصمیم گیری کنید.

بهینه سازی صفحه نمونه کار

بهینه سازی صفحه نمونه کار در کنار انتخاب با کیفیت‌ترین نمونه کارها و طراحی مناسب صفحه از جمله اقداماتی است که می‌تواند ارزش تلاش‌های شما را به بیشترین میزان خود برساند و شما را به کسب درآمد مطلوب نزدیک‌تر کند. برای این منظور پیشنهاد می‌شود که حتماً روی سئو و بهینه سازی صفحه نمونه کار خود کار کنید تا در معرض دید تعداد زیادی از مشتریان علاقه مند به حوزه کاری خود قرار گیرید که برای این منظور باید با اصول و قوانین انجام این کار آشنا باشید.

سخن پایانی:

قرار دادن نمونه کار در وب سایت، حوزه تخصصی و اقدامات تخصصی شما را در معرض دید کاربران قرار می‌دهد و حوزه فعالیت شما را بهتر به دیگران معرفی می‌کند؛ اما انجام این کار به تنهایی نمی‌تواند باعث موفقیت شما بشود. برای قرار دادن نمونه کارهای خود می‌بایست بهترین و با کیفیت‌ترین آن را قرار دهید، بهترین و جامع‌ترین توضیحات را برای آن بیان کنید، بهترین طراحی را برای صفحه آن در نظر بگیرید و ... تا بتوانید به موفقیت مد نظر خود برسید.

نکته مهم دیگر این است که تنها رعایت تکنیک‌های طراحی صفحه نمونه کار نیز کافی نیست و شما می‌بایست به موارد بهینه سازی صفحه نمونه کار نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید و با بهینه سازی صفحه برای موتورهای جستجو نیز خود را در معرض دید تعداد وسیعی از کاربران خود قرار دهید تا به موفقیت و درآمدهای زیادی دست یابید.


موضوع: طراحی وبسایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.