طراحی سایت در اهواز

طراحی سایت اهواز
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
3 سال پیش
زمان مطالعه: 7 دقیقه

امروزه اکثر کسب‌وکارها سایت دارند و با فعالیت مستمر و مفید در اینترنت، باعث افزایش درامد خود شده‌اند. برای داشتن سایت نیازی نیست که حتما یک کسب‌وکار فیزیکی داشته باشید. بسیاری از افراد هستند که بدون داشتن کسب‌وکار فیزیکی و صرفا در فضای مجازی شروع به کار کرده‌اند و و موفق هم بوده‌اند. شما می‌توانید هر طرح و ایده‌ای که در ذهنتان دارید ر در بستر وب و با طراحی سایت اهواز پیاده‌سازی کنید.

ایده‌های شما خیلی اهمیت دارند و با شاخ و برگ دادن به آن‌ها نتایج خوبی پیدا خواهید کرد. ایده‌پردازی کنید و تمام ایده‌های خود را روی کاغذ بیاورید. بعد از این کار نیاز به شخصی دارید تا ایده شما را پیاده‌سازی و به واقعیت تبدیل کند. ما در ودیانا در کنار شما هستیم تا هر آنچه که در ذهن شما می‌گذرد را طراحی و اجرا کنیم.

سوالات کاربران در زمینه طراحی سایت اهواز

تاثیر طراحی سایت در بیزنس من چقدر است؟

خب این سوال خیلی از کاربران است و در این قسمت به طور مفصل به مزایای طراحی سایت اهواز خواهیم پرداخت.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

افزایش درآمد: استفاده از اینترنت بسیار فراگیر شده است. بیشتر مردم به جای صرف زمان در ترافیک برای رفتن به فروشگاه‌ها و اتلاف زمان، ترجیح می‌دهند خریدهای خود را از طریق اینترنت و در منزل انجام بدهند. با داشتن سایت امکان ارائه خدمات به افراد زیادی خواهید داشت که در سراسر کشور هستند. در صورتی که تا قبل از این فروش محصول و خدمات محدود به یک محله، شهر و استان بود.

مقرون‌به‌صرفه بودن: یکی از مزایای خوب سایت، صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. یک بیزنس فروش محصول را با هم بررسی کنیم. اگر به صورت فیزیکی فعالیت داشته باشید، هزینه‌هایی همچون اجاره فروشگاه، قبض آب و برق، حقوق فروشنده را باید هر ماه پرداخت کنید. هزینه‌هایی مانند تغییر دکور، تعمیرات و ... هم به صورت دوره‌ای باید لحاظ کنید. اما با داشتن سایت خبری از این هزینه‌ها نیست. حتی می‌توانید این مبالغ را برای بازاریابی سایت صرف کنید و فروش خود را بیشتر کنید.

در دسترس بودن: سایت 7 روز هفته و به‌صورت 24 ساعته در دسترس مشتریان شما است و هر وقت که دلشان بخواهد، می‌توانند محصول مورد نظرشان را بخرند. در صورتی که فروشگاه فیزیکی محدود به زمان است و در یک ساعت کاری خاصی به مشتری خدمات می‌دهید و بسته به نوع فروشگاه، طی مناسبت‌های خاصی که تعطیل رسمی است، فروشگاه باید بسته باشد.

تبلیغات هدفمند: وقتی شما سایت داشته باشید، روش‌های مختلفی مانند درج آگهی در سایت‌های نیازمندی، رپوتاژ در سایت‌های مرتبط، تبلیغات در سوشال مدیا و ... وجود دارد که بیزنس شما را به کاربر هدف شما معرفی کند. در این تبلیغات معمولا نرخ بازگشت سرمایه هم بالا است. با فرض اینکه سایت شما فروشگاه اینترنتی کفش مردانه است، تبلیغ برای پیج‌ها و وب‌سایت‌هایی ارسال می‌شود که بیشتر مخاطب آن‌ها آقایان هستند. با این اوصاف سایت به آقایان یعنی دقیقا مخاطب هدف شما معرفی می‌شود.
از طرفی هزینه تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی مانند چاپ و پخش تراکت، آگهی تلویزیونی، بنر تبلیغاتی در سطح شهر و .... کمتر است.

چرا باید وب‌سایت داشته باشیم؟

چند سالی است که استفاده از اینترنت و فضای مجازی در بین مردم بسیار مرسوم شده است. طوری که افراد برای خرید محصول و یا خدمات از خرید کفش گرفته تا تعمیر ماشین لباس‌شویی، ابتدا به سراغ سرچ گوگل می‌روند. حتی روش‌های تبلیغات سنتی مانند پخش تراکت و آگهی تلویزیونی جای خود را به تبلیغات در اینترنت داده است. باتوجه به بالا بودن تعداد کاربران اینترنتی و بالابودن بازدهی آن، طراحی سایت اختصاصی باعث می‌شود بیزنس خود را به افراد زیادی معرفی کنید. هرچه افراد بیشتری با شما آشنا شوند، فروش بیشتری خواهید داشت و بیزنس شما رشد دوچندانی خواهد داشت.

برای داشتن یک سایت عالی باید چه کار کرد؟

اولین کاری که باید انجام دهید، مشخص کردن هدف است. هدف شما از داشتن سایت چیست و برای چه کسانی، چه خدماتی ارائه می‌کنید. قدم بعدی کمک گرفتن از یک شرکت طراحی سایت است که قدم‌به‌قدم با شما همراه باشد و راهنمایی‌های لازم برای سایت را به شما ارائه بدهد. شما باید نکات مختلفی را حین مدیریت وب‌سایت خود رعایت کنید. مثلا هنگام تولید محتوا باید حجم و سایز تصاویر خود را بهینه کنید. محتوایی که تولید می‌کنید باید منحصربه‌فرد، جذاب و مرتبط با بیزنس شما باشد. برای به‌روزرسانی تقویم زمانی مناسبی داشته باشید. راه‌های ارتباط با مشتری متنوعی از جمله چت آنلاین، فرم تماس با ما و ... داشته باشید. این کارها تنها بخشی از مواردی است که باید در بحث مدیریت سایت به آن‌ها پایبند باشید.
ما در ودیانا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را از سایت خود بگیرید به همین منظور یک سال پشتیبانی رایگان برای شما در نظر گرفته‌ایم.

چه فاکتورهایی در تعیین قیمت طراحی سایت اهواز دخیل هستند؟

همانطور که عوامل مختلفی در قیمت یک کالا مثل کیف و کفش دخیل هستند، برای برآورد هزینه طراحی سایت هم باید فاکتورهای متعددی را بررسی کرد. در ادامه تعدادی از این فاکتورها را برای شما لیست کرده‌ایم.

امکانات مدنظر: امکاناتی که برای سایت خود نیاز دارید از جمله سیستم تیکت روی قیمت تاثیرگذار هستند. این امکانات باتوجه به نوع وب‌سایت متفاوت هستند. کاملا مشخص است امکانات طراحی سایت پزشکی با امکانات طراحی سایت گردشگری متفاوت بوده و هر کدام باید مجزا برآورد زمان و هزینه شوند.

ساختار و گرافیک سایت: وقتی گرافیک یک سایت خیلی پیچیده باشد و بخش‌های مختلفی در سایت در نظر گرفته شود، زمان بیشتری نیاز است و طبیعتا هزینه طراحی نیز افزایش خواهد یافت.

نقشه سایت: نقشه سایت، تعیین‌کننده میزان گستردگی سایت شما است. هر چه تعداد منوها و صفحات سایت شما بیشتر باشد، گستردگی آن بیشتر شده و طراحی و پیاده‌سازی آن نیاز به زمان و هزینه بیشتری دارد.

نوع وب‌سایت و پلتفرم آن: بدیهی است طراحی سایت وردپرس و یا طراحی سایت لاراول هزینه‌های متفاوتی خواهند داشت. چرا که در لاراول بخش اعظمی از سایت کدنویسی می‌شود حال آن‌که در وردپرس افزونه‌های طراحی شده، کار را کمی راحت‌تر کرده است و سرعت طراحی سایت را افزایش داده است.

خدمات ودیانا در طراحی سایت اهواز

1. طراحی سایت

1. آنالیز اولیه: کارشناسان ما طرح و ایده اولیه شما را بررسی و آنالیز می‌کنند و راهکار و مشاوره‌های لازم پلن تجاری شما را ارائه می‌کنند.
2. نیازسنجی: قبل از شروع طراحی سایت حرفه ای، نیازسنجی اولیه پروژه شما انجام خواهد شد و براساس آن شروع به طراحی سایت خواهیم کرد. مسلما در حین کار نیز مواردی به سایت شما اضافه خواهد شد. طراح سایت حرفه ‌ای این نیازها را باتوجه به ایده اصلی سایت شما شناسایی کرده و درراستای بازدهی بیشتر سایت، از آن‌ها استفاده خواهد کرد.
3. شروع پروسه طراحی: قبل از هر چیزی طرح گرافیکی وب‌سایت شما اتود زده می‌شود. این طرح گرافیکی با توجه به المان‌های روانشانسی رنگ، برند تجاری شما، هدف سایت، سلیقه و نظر شما طراحی می‌شود و استانداردهای روز در زمینه طراحی تجربه کاربری به کاربر برده می‌شود.
بعد از اینکه طرح گرافیکی مورد تایید شما واقع شد، وارد بخش اجرایی خواهیم شد. ابتدا صفحه اول وب‌سایت شما طبق طرح گرافیکی طراحی می‌شود و سپس صفحات داخلی سایت مانند درباره ما، تماس با ما، فروشگاه، نمونه‌کارها و ... طراحی می‌شود.
بعد از اینکه بخش ظاهری سایت طراحی شد، نوبت به پیاده‌سازی بخش لاجیک یا منطقی سایت است. در این بخش است که سایت شما داینامیک می‌شود و بخش‌هایی مانند ثبت‌نام، منوها، خرید محصول، پروفایل کاربری و مدیریت برنامه‌نویسی می‌شوند.
در نهایت سایت تکمیل شده و قبل از تحویل تمام بخش‌ها تست گرفته می‌شود. همه آیتم‌ها در تمامی مرورگرها و دستگاه‌ها اعم از تلفن همراه، تبلت و ... باید نمایش متناسبی داشته باشند و همچنین درست عمل کنند.
بعد از اینکه سایت تحویل داده شد، آموزش کار با پنل مدیریت به شما داده می‌شود تا شروع به ورود اطلاعات و مدیریت سایت کرده و بهترین نتیجه را از سایت خود بگیرید.

در آخر به این نکته توجه داشته باشید که خدمات طراحی سایت و طراحی پورتال ودیانا کاملا باتوجه به نیاز کاربر سفارشی‌سازی می‌شود و متناسب با بودجه شما طراحی انجام می‌شود.

2. سئو و بهینه سازی سایت

کار شما فقط با طراحی سایت اهواز تمام نمی‌شود. بعد از اینکه سایت شما در بستر اینترنت در دسترس کاربران قرار گرفت باید آن را برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه کنید. هدف گوگل نمایش بهترین نتیجه به کاربر است و برای این کار از الگوریتم‌های متعددی استفاده می‌کند. اگر فعالیت خود روی وب‌سایت را مطابق با این الگوریتم‌ها پیش ببرید امتیاز خوبی از آن‌ها خواهید گرفت و بالطبع در رتبه‌بندی گوگل هم نتیجه خوبی کسب خواهید کرد. سئو سایت یک مهارت است که نیاز به تخصص و البته تجربه دارد.
ما در ودیانا خدمات متعددی در زمینه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در نظر گرفته‌ایم و با آنالیز وب‌سایت، رقبا، کلمات کلیدی و ..... کارهای مورد نیاز سایت را انجام خواهیم داد.

سخن آخر

شهر اهواز یکی از شهرهای بزرگ ایران است که کسب‌وکارهای زیادی در آن شکل گرفته‌اند. این کسب‌وکارها نیاز به دیده شدن و جذب مشتری دارند. باتوجه به استقبال خوب مردم اهواز از کسب‌وکارهای اینترنتی، یکی از راه‌های خوب برای رسیدن به این هدف، طراحی سایت اهواز است. با داشتن سایت نه تنها در اهواز بلکه مشتریانی از کل کشور خواهید داشت و خدمات و محصولات خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید. 


موضوع: طراحی وبسایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.