طراحی سایت قزوین

طراحی سایت قزوین
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
3 سال پیش
زمان مطالعه: 6 دقیقه

قزوین یکی از قطب‌‌های صنعتی کشور است که از نظر صنعت و محصولاتی که در آن تولید می‌شود، بسیار غنی است. بدون شک صاحبان کسب‌وکارهایی که در این شهر مشغول به کار هستند، با هدف افزایش فروش و سوداوری اقدام به بازاریابی می‌کنند. روش‌هایی همچون بازاریابی حضوری، تلفنی، بنرهای در سطح شهر از جمله روش‌های متداول برای این افراد است. اما آیا روش‌های بهتر و جدیدتری برای بازاریابی وجود ندارد؟
حضور بی‌نظیر کاربران در سطح اینترنت که امروزه شاهد آن هستیم راه را برای فروش بیشتر باز کرده است. اما قبل از ورود به حوزه بازاریابی از طریق اینترنت، باید طراحی سایت قزوین را انجام داده باشیم و طبق اصول و استاندارها پیش برویم. شاید به عنوان یک تازه‌کار در حوزه سایت، نیاز به اطلاعاتی همچون مراحل طراحی سایت و یا بهترین شرکت طراحی سایت داشته باشید. با ما همراه باشید تا این موارد را به طور کامل و دقیق توضیح داده و بررسی کنیم.

بهترین شرکت طراحی سایت قزوین چه ویژگی‌های دارد؟

تعهد و مسئولیت‌پذیری

همانطور که می‌دانید، نه تنها در حوزه سایت بلکه در هرحوزه‌ای، تعهد حرف اول را می‌زند. شما باید با شرکتی وارد همکاری شوید که نسبت به تمام کارهایی که انجام می‌دهد و در قرارداد ذکر می‌شود، مسئولیت‌پذیر باشد. برای اطمینان حاصل کردن از این مورد، تماس با مشتریان شرکت شیوه خوبی است. نمونه‌کارهای شرکت را بررسی کنید و با شماره تماس‌های درج شده در سایت، تماس بگیرید و با صاحبان کسب‌وکارها صحبت کنید و از میزان رضایت آن‌ها از شرکت و پایبندی شرکت به تعهدات و قول و قرارهای قید شده در قرارداد پرس‌وجو کنید. همچنین از نحوه همکاری شرکت درباره مواردی که در قرارداد ذکر نشده هم جویا باشید. شما در آینده نیاز به ارتقا سایت خواهید داشت، پس همکاری شرکت در این حوزه خیلی مهم است.

نمونه‌کار قوی

داشتن نمونه‌کار قوی در حوزه کسب‌وکار شما، خیلی مهم است چون باعث می‌شود شرکت طراحی سایت قزوین، خیلی سریع‌تر و راحت‌تر مدل و پلن تجاری شما را درک و پیاده‌سازی کند. از شرکت بخواهید تا چند نمونه‌کار برای شما ارسال کند و مواردی همچون ظاهر گرافیکی ساده و در عین حال جذاب، رابط گرافیکی راحت، دسترسی آسان به بخش‌های مختلف وب‌سایت و ریسپانسو بودن سایت در موبایل و تبلت و ... را بررسی کنید. اگر شرکت نمونه‌کاری در حوزه کاری شما نداشت هم چندان مهم نیست. چون اگر تجربه طراحی سایت حرفه ای هم داشته باشد کافی است. پروژه شما برای شرکت یک چالش جدید خواهد بود.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

پشتیبانی خوب

شما سالیان سال تا وقتی که از سایت خود استفاده می‌کنید، با شرکت مجری طرح در ارتباط خواهید بود. پس پشتیبانی امر خیلی مهمی است. باید مطمئن باشید که اگر بخشی از سایت به هر دلیلی دچار مشکل شد، شرکت در فاز پشتیبانی در اولین فرصت مشکل شما را حل خواهد کرد. نحوه پشتیبانی و زمان پاسخگویی به سوالات خود را حتما از شرکت طراحی سایت قزوین جویا شوید.

مراحل طراحی سایت قزوین

مراحل طراحی سایت قزوین

ثبت دامنه: دامنه در واقع نام کسب‌وکار شما است. یک اسم مرتبط با توجه به کسب‌وکار خود باید خریداری کنید. این نام باید کوتاه، خوانا بوده و به راحتی در ذهن کاربر بماند. اکثر شرکت‌های طراحی سایت، کار ثبت دامنه را انجام می‌دهند. اگر فرایند ثبت‌نام و خرید دامنه برای شما مشکل بود، می‌توانید این کار را به بهترین شرکت طراحی سایت قزوین بسپارید.

خرید هاست: هاست فضایی است که تمام اطلاعات سایت شما در آن قرار می‌گیرد. پلن‌های متفاوتی برای خرید هاست از هاست اشتراکی گرفته تا VPS  و سرور مجازی وجود دارد. اینکه چه نوع هاستی بخرید و اصلا کدام پلن برای شما مناسب است، کاملا به کسب‌وکار شما مربوط است. اگر ابتدای کار هستید و سایت شما خیلی پیچیده نیست و فعال قرار نیست بازدیدکنندگان زیادی وارد سایت شما شوند، خرید هاست اشتراکی گزینه مناسبی است. ولی اگر بیزنس شما خیلی بزرگ است و مثلا یک سایت فروشگاهی بزرگ خواهید داشت، تهیه سرور برای داشتن سرعت مطلوب در پردازش‌های بالا، گزینه بهتری است. در هر صورت باز بهتر است که از شرکت مجری طرح مشاوره لازم را بگیرید تا باتوجه به بیزنس شما، طرح پیشنهادی مناسبی را به شما بدهند.

طرح گرافیکی سایت: گرافیست شرکت صفحات وب‌سایت شما را باتوجه به المان‌های روز طراحی، رنگ‌های متناسب با برند و سازمان شما طراحی می‌کند. ما در ودیانا تمام بخش‌های صفحه اصلی و صفحات داخلی سایت شما را با توجه به سلیقه شما و طبق اصول و استانداردهای طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی، پیش خواهیم برد. هدف ما کسب رضایت شما است و تا زمانی که طرح مورد تایید شما واقع نشود، اصلاحات مورد نیاز انجام خواهد شد.

کدنویسی HTMl، CSS براساس طرح گرافیکی: قالب گرافیکی مورد تایید شما وارد مرحله طراحی قالب سایت می‌شود. تمام بخش‌ها از هدر و سربرگ سایت گرفته تا فوتر، طبق طرح گرافیکی کدنویسی می‌شوند. این کدها برای نسخه موبایل و تبلت نیز بهینه می‌شوند و در تمامی دستگاه‌ها نمایش مناسبی خواهد داشت.

برنامه‌نویسی سایت: این مرحله بخش منطقی سایت است. تمام بخش‌های سایت از ثبت‌نام و فراموشی رمز عبور گرفته تا فرمول‌های محاسبه قیمت و تخفیف‌ها و این قبیل موارد برنامه‌نویسی می‌شوند. این بخش از طراحی سایت قزوین خیلی برای شما و بیزنس شما مهم است. چون در آینده قصد بازاریابی سایت خود را خواهید داشت. بخشی از این بازاریابی سئو و بهینه سازی سایت است. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو، کدهای بهینه قالب سایت هستند. طوری که عدم رعایت آن، باعث ایجاد مشکل اساسی در روند بهینه سازی خواهد شد.

تست و باگ‌گیری: بعد از اتمام طراحی و برنامه نویسی سایت، وارد فاز تست می‌شویم. تمام بخش‌های سایت را به عنوان یک کاربر تست کرده و از عملکرد صحیح سایت مطمئن می‌شویم. در این حین موارد تجربه کاربری و رابط کاربری هم بررسی می‌شوند. همانطور که بالاتر اشاره کردیم، کاربر باید به راحتی با تمام بخش‌های سایت ارتباط برقرار کرده و همه‌چیز به‌راحتی در دسترس او باشد. مثلا اگر رمز عبور خود را فراموش کرد، نباید به دنبال دکمه فراموشی رمز عبور باشد. این دکمه باید در دیدرس او باشد و به‌راحتی روی آن کلیک کرده و اقدام به بازیابی رمز عبور کند.

تحویل پروژه و پشتیبانی: بعد از اتمام پروژه، کار با پنل وب‌سایت آموزش داده می‌شود و سایت تمام و کمال به شما تحویل داده می‌شود. بعد از ورود اطلاعات و راه‌اندازی سایت، وارد فاز پشتیبانی خواهید شد. که در این فاز مواردی که دچار مشکل می‌شوند یا مواردی که نیاز به بروزرسانی و یا حتی آموزش دارند، پشتیبانی می‌شوند.

قیمت طراحی سایت قزوین

طراحی سایت شامل دو بخش می‌شود. طراحی ظاهری و بخش برنامه‌نویسی که هر دو مورد روی هزینه تاثیر می‌گذارند. طراحی ظاهری مربوط به تمام بخش‌ها و المان‌های ظاهری است. در بحث طراحی برای هر پروژه‌ای یک‌سری موارد در نظر گرفته شده است، اگر طرح مورد نظر شما نیاز به سفارشی‌سازی بیشتری داشته‌باشد، مسلما زمان بیشتری خواهد برد که مستلزم هزینه بیشتر خواهد بود و طراحی سایت ارزان قیمت در قزوین چیزی نیست که شما به دنبال آن باشید. برای برنامه‌نویسی هم روال به همین صورت است. شاید طرح پیشنهادی شما خیلی پیشرفته باشد و نیاز به کدنویسی‌های زیادی داشته باشد. 

به منظور ورود به دنیا اینترنت و حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی، بهترین روش طراحی سایت قزوین است. برای طراحی باید در ابتدا با یک شرکت خوب و متعهد وارد عقد قرارداد شوید. مواردی که باید برای انتخاب مجری طرح خوب، انتخاب کنید را با هم بررسی کردیم و روال کار از خرید دامنه تا مواردی که باید در فاز پشتیبانی ارائه می‌شود را توضیح دادیم.


موضوع: طراحی وبسایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.