سئو سایت گردشگری

سئو سایت گردشگری
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
4 سال پیش
زمان مطالعه: 6 دقیقه

جدیدترین و بهترین روش در دنیای مجازی امروزی برای بازاریابی اینترنتی و جذب مشتری سئو و بهینه سازی سایت است که یکی از این موارد، سئو سایت گردشگری است. با بهینه سازی سایت گردشگری میتوان رتبه بالایی در موتورهای جست و جو مانند گوگل کسب کرد و در نتیجه جذب مشتریان داشت. به این شکل سئو سایت گردشگری سهم بالایی در درآمد زایی و رونق بخشی به کسب و کار گردشگری دارد.
حتماً به این نکته توجه داشت که برای عملکرد بهتر سایت باید بیشترین توجه و تمرکزمان را بروی تولید محتوا با بهترین کیفیت بگذاریم، با این حساب میتوان به موفقیت زیادی در این زمینه دست پیدا کرد.
برای اینکار باید به مواردی مانند انتخاب کلمات کلیدی، عبارت های مرتبط و دیگر قوانین سئو توجه ویژه ای داشته باشیم.

مزایای استفاده از سئو سایت گردشگری چیست؟

امروزه بهترین روش بازاریابی، بازاریابیِ اینترنتی است که سئو سایت گردشگری یکی از مهمترین شیوه های بازاریابی در صنعت گردشگری است. همچنین تمامی شبکه های اینترنتی و اجتماعی میتواند در هر زمینه ای برای بازاریابی و تبلیغات به ما کمک کند.
امروزه اگر تصمیم به سفر داشته باشید دیگر مانند گذشته برای کسب اطلاعات و تهیه بلیط و رزرو آن و محل اسکان، احتیاج نیست که به جاهای بخصوصی مراجعه کنید.
بلکه در خانه و با کمترین زمان ممکن میتوان بلیط تهیه کرد و به راحتی تورهای مورد نظر خود را پیدا کرده و رزرو نمود. هر چقدر سئو سایت شما بهتر باشد رتبه سایت در موتورهای جستجوگر بالاتر باشد بازدید به وبسایت بیشتر میشود و در نتیجه مشتریان بیشتر و درآمد بالاتری به همراه خواهد داشت.
امروزه قرار گرفتن در صفحه اوّل گوگل از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای دست یابی به این هدف باید کاربران و تمامی موتورها را قانع کرد که وبسایتی ایده آل دارید، با تمرکز و دقت بر روی سئو سایت و سپردن سایت به افراد متخصص میتوانید این کار را به انجام برسانید.
با قرار گرفتن در صفحه نخست گوگل میتوان توریست های فراوانی که در هر کجای جهان و یا ایران هستند را جذب کرد، توریست هایی که با استفاده از سرچ در گوگل دنبال یافتن بهترین سایت گردشگری هستند تا به بهترین تور یا آژانس مسافرتی یا محل های اقامتی دسترسی داشته باشند. شما با تقویت سایت گردشگری، میتوانید درصد بیشتری توریست و گردشگر جذب کنید و به آنها اطمینان خاطر بدهید که جای درستی را انتخاب کرده اند وسایت شما با داشتن علم، دانش و تجربه می تواند در تمامی موارد مربوط به گردشگری آنها را یاری دهد.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

مزایای سئو سایت گردشگری

اهمیت سئو سایت گردشگری

یکی از سوالات مهمی که شاید زمانی ذهن شما را درگیر کند این است که اهمیت بهینه سازی سایت گردشگری چیست؟ و اینکه پس از طراحی سایت گردشگری چه اقداماتی را برای بهبود سایتمان انجام دهیم.

چرا باید سایتی در زمینه گردشگری فعال باشد؟

در جواب باید بگوییم که سئو سایت گردشگری و کسب رتبه در موتورهای جستجو، مانند سایت های دیگر از اهمیت بسیاری برخوردار است.
اکثر کاربرانی که بدنبال سایت های گردشگری هستند از کلمات کلیدی استفاده میکنند و اگر در سایت شما، این مورد رعایت نشود بدون تردید سایت در نتایج SERP دیده نمیشود.
اگر سایت، به طور مناسبی بهینه سازی شده باشد، میتواند مشتریان بیشتری را به سوی شما روانه کند و در فصل های گردشگری که مسافرت زیاد است، شما میتوانید با سئو سایت گردشگری کسب کار خود را رونق ببخشید و در آمد بیشتری از طریق رزرو تورهای داخلی و خارجی و آژانس های مسافرتی یا رستوران ها و اقامت گاه ها و حمل و نقل کسب کنید.

چند راه کار کاربردی که سئو سایت را متحول میکند

اگر سایت گردشگری در صفحه نخست گوگل نباشد، احتمالا بازدید کمتری خواهد داشت چون اکثر کاربران فقط از صفحه نخست گوگل استفاده میکند و صفحه بعدی را باز نمیکنند. قرار گرفتن در صفحه اول با استفاده از یک کلمه کلیدی، بهتر از هر گونه تبلیغات چاپی یا رسانه ای تصویری و صوتی یا تبلیغات در رسانه های اجتماعی است، زیرا مردم از این رسانه ها برای تفریح استفاده میکنند نه برای خرید.
یک توریست که قصد رزرو و یا خرید از تور را راشته باشد حتماً در گوگل جستجو میکند و چنانچه پیشنهاد سایت گردشگری شما در صفحه نخست باشد علاقه مندان بیشتری را برای رزرو به سایت شما هدایت میکند.
یکی از بزرگترین مزایای قرار گرفتن در لینک اوّل نتایج موتورهای جستجو، هزینه بسیار کمتر آن نسبت به تبلیغات در رسانه های تصویری و یا نوشتاری است. شما با کمترین هزینه با استفاده از سئو سایت گردشگری درآمد بیشتری را کسب میکنید. با داشتن کلمات کلیدی رقابتی و نگهداری از آن و بهینه سازی وبسایت گردشگری تعداد بازدیدکنندگان بیشتری میتوانید داشته باشید.

موفقیت در سایت گردشگری با سئو

  1. بیشترین سرچ درموتورهای جستجو به وسیله موبایل انجام میشود، پس اگر وبسایت خود را به گونه ای طراحی کنید که موبایل فرندلی باشند، توسط کسانی که با موبایل در حال تحقیق و رزرو و برنامه ریزی برای سفر خود هستند بازدید بیشتری را خواهید داشت.
  2. استفاده از لینک های معتبر برای وبسایت گردشگری؛ از موارد خیلی مهم در سئو سایت لینک های ورودی معتبر است، این لینک ها به بهبود رتبه سایت در گوگل کمک میکند.
  3. از کلمات کلیدی استراتژیک بجای کلمات کلیدی معمولی و عمومی استفاده کنید، چونکه کلمات کلیدی پر رقابت هستند. مثلاً شما اسم یک تور را سرچ میکنید و نتایج بیشماری در صفحه گوگل روبرو خواهید شد و اگر شما خلاقیت در به کاربردن این کلمات داشته باشید موفقیت زیادی در قرار گرفتن در رتبه اول گوگل دارید.
  4. اگر شما در وبسایت خود چندین مقصد و تور را ارائه میدهید، میتوانید برای مقاصد مختلف، لندینگ پیج ایجاد کنید. با داشتن لندینگ پیج (صفحه فرود) به بهبود نتایج سئو سایت گردشگری کمک میکنید.
  5. از تصاویر و چهره های مناسب برای وبسایت خود استفاده کنید وبا استفاده از تصاویر چشمگیر و خیره کننده و مناسب برای بهینه سازی و سئو ترافیک بهتری کسب نمایید. با این کار به گوگل می فهمانید که در مورد چه چیزی صحبت میکنید. اندازه تصاویر نیز تاثیر زیادی بر سرعت سایت میگذارد و با تصاویر کم حجم تر به بهبود رتبه سایت خود کمک کنید، هر چقدر سرعت بارگذاری تصاویر کمتر باشد سرعت لود صفحه بالاتر خواهد بود و مخاطبین بیشتری به آنها دسترسی پیدا میکند. طبق آخرین تحقیقات مشخص شده که کاربران اگر بارگذاری صفحات بیشتر از 3 ثانیه طول بکشد آن را رها میکنند و به سراغ سایت دیگری میروند.
  6. از عناوین کوتاه و واضح استفاده کنید، مهمترین مفاهیم خود را به صورت پیشرو در ابتدای مقاله بنویسید.
  7. کیفیت صفحات وبسایت خود را ملاک قرار دهید نه کمیت آن را، در بهینه سازی سایت برای بهبود سایتتان بر روی کیفیت صفحات بیشتر از تعداد آن تمرکز داشته باشید.

نقش دو زبانه یا چند زبانه بودن سایت گردشگری

اگر سایت گردشگری خود را از ابتدا به صورت دو یا چند زبانه طراحی کنید به وسیله آن می توانید با دنیای دیجیتال بین المللی هم مراوده داشته باشید و می توانید توریست ها وگردشگران خارجی را نیز جذب کرده، بهتر است از همان ابتدای طراحی سایت گردشگری این موضوع را در نظر بگیرید و به آن توجه داشته باشید که حداقل یک زبان مانند انگلیسی که زبان اول بین الملل است درآن بگنجانید، تا درجستجوی موتورهای جستجو مانند گوگل تاثیر بسزایی بگذارد ودر رتبه بندی وامتیاز سایت شما اثر زیادی داشته باشد.
اینگونه حتی میتوانید با رقبای خارجی نیزبه رقابت بپردازید، و به نکات ضعف و قوت خودتان پی ببرید و با تحلیل بهتر رقبا رکورد دار شوید.

ویژگی های خدمات سئو سایت گردشگری ودیانا

  • سئو صفحات آرشیوی برای حفظ محتوا
  • بک لینک های سالم از سایت
  • دارای تیم با تجربه و متخصصانی در زمینه سئو
  • ارتباط اجرایی و پیگیری
  • صرفه جویی درزمان وهزینه ها
  • تولید محتوای تخصصی
  • پشتیبانی فنی وتخصصی
  • افزایش سرعت بارگزاری
  • کاهش حجم صفحات
  • تامین محتوای تولیدی
  • بهینه سازی تصاویر
  • بهینه سازی تمامی دسته بندی ها
  • تحلیل رفتار کاربران

موضوع: بهینه سازی سایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.