9 نمونه تولید محتوا برای سئو محلی

تولید محتوا در سئو محلی
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
4 سال پیش
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در مقاله اهمیت سئو محلی به بررسی اهمیت لوکال سئو پرداختیم، اما یکی از مهمترین بخش های سئو تولید محتوا است و تولید محتوا راهی مؤثر برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی محلی کم رقابتی است. در ادامه این نوشته به بررسی 9 نمونه از مطالبی که می‌توانید برای سئو محلی میپردازیم، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

9 نمونه از مطالب مربوط به سئو محلی

آیا تولید محتوا در تولید محتوا الزامی است؟

معمولا بسیاری از کارشناسان سئو از تولید محتوا میترسند و ان را کاری دشوار میدانند. اما باید بدانید هنوز هم محتوا پادشاه است پس سعی کنید اینکار را ادامه دهید.اما تولید محتوا معمولی مانند مقالات یا محصولات به اندازه کافی برای سئو محلی منحصر به فرد نیست، به همین دلیل سعی کنید محتوای مناسب با شهر، محله و.. ای که کسب و کارتان در آن قرار دارد تولید کنید.

1. ساخت لندینگ پیج برای شهری که کسب و کارتان در آن قرار دارد.

آیا میتوان بدون داشتن یک صفحه لندینگ خاص برای کلمه کلیدی محلی رتبه کسب کنید؟ به همین دلیل اگر میخواهید برای کلمه خاص و در شهر خاصی در نتایج جست و جو باشید حتما یک صفحه فرود ایجاد کنید. به عنوان مثال: طراحی سایت در تهران

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

2. لندینگ پیج منطقه‌ای

اگر فکر میکنید رسیدن به جایگاه مناسب در شهر خاص دشوار است، میتوانید از منطقه ای که در آن قرار دارید شروع کنید. اما حتما قبل از اینکه شروع به تولید محتوا کنید پرسونای مخاطبان را بررسی کنید.

3. صفحات سوالات متداول (FAQ)

صفحات سوالات متداول یکی از موثرترین انواع محتوا برای سئو محلی هستند. با جستجوی صوتی نحوه جستجو افراد تغییر می‌کند، تقریباً یک سوم جستجوی تلفن همراه مربوط به مکانهاست. و طبق گفته BrightLocal ، 58 درصد از کسانی که از جستجوی صوتی برای یافتن اطلاعات مربوط به مشاغل محلی در 12 ماه گذشته استفاده کرده‌اند.

4. صفحات پیشنهاد ویژه

یکی از بهترین انواع صفحات برای کسب و کارهای محلی صفحات پیشنهادات ویژه است. به عنوان مثال یک فروشگاه اینترنتی میتواند پیشنهاد تخفیف ویژه ای را برای مشتریان محلی خود ایجاد کند. مثلا میتوانید در طراحی سایت آگهی و نیازمندی یا طراحی سایت مشابه تخفیفان امکانی برای تخفیف به مشتریان در محدوده خاص ایجاد کنید.

5. میزبانی رویدادهای محلی

بسیاری از افراد در وب یا شبکه های اجتماعی به دنبال رویدادهایی که در طرافشان اتفاق می افتد میگردند. به عنوان مثال جشن ها، فستیوال ها و.. میتوانید صفحاتی برای اعلام رویدادهای محلی ایجاد کنید تا مشتریان محلی بیشتر به سایت شما سر بزنند.

6. شراکت با رویدادهای محلی

آیا ایده میزبانی یک رویداد محلی برای شما بیش از حد دشوار است؟ بنابراین مشارکت با یک رویداد محلی را در نظر بگیرید. اگر بودجه لازم برای حمایت از رویدادهای محلی را ندارید، در مورد رویدادهای محلی صحبت کنید.

7. وبلاگ

وبلاگ جایی است که جادو اتفاق می‌افتد. اگر یک کسب‌وکار محلی هستید که به دنبال رقابت در SERPهای محلی هستید، داشتن یک وبلاگ فعال به بهبود رتبه‌بندی‌ها کمک می‌کند. "نمی‌دانید چه بنویسید؟" در اینجا چند ایده وجود دارد که برای شروع میتوانید از آنها استفاده کنید.

  • اعلام محل جدید
  • قیمت‌گذاری
  • قوانین
  • آگهی‌های محصول
  • مصاحبه‌ها و اظهارات

8. بهترین راهنماهای محلی!

وقتی بحث در مورد "بهترین" لیست قرار می‌گیرد، دوست دارم از "T.I" نقل‌قول کنم، "شما می‌توانید هر چیزی که دوست دارید را داشته باشید." با یک "بهترین" فهرست، میتوانید یک فهرست راهنمای محلی ایجاد کنید و مخاطبان زیادی را جذب کنید.

9. صفحات خبری

صفحات خبری ای که در مورد اخباری که در محله، شهر یا منطقه شما صحبت میکند میتواند بسیار کمک کننده باشد، اما متاسفانه نادیده گرفته میشوند.

اکنون ایجاد محتوای محلی را شروع کنید.

درست است که تولید محتوای محلی کار دشواری است اما ترس را کنار بگذارید و با یکی از انواع محتواهایی که در بالا بررسی کردیم شروع کنید، تا متوجه تغییری که در کسب و کارتان ایجاد میکند شوید، در کنار اینکار لینک سازی در دایرکتوری های محلی را نیز فراموش نکنید.

 


موضوع: بهینه سازی سایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.