سئو محلی چیست و چرا جستجوی محلی مهم است؟

سئو محلی چیست
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
4 سال پیش
زمان مطالعه: 6 دقیقه

آیا می‌خواهید یک مخاطب محلی کسب‌وکار شما را به صورت آنلاین پیدا کند؟ پس باید سئو محلی را درک کنید. در اینجا نحوه انجام جستجوی محلی برای شما وجود دارد.

بهینه‌سازی موتور جستجوی محلی شاخه‌ای از سئو است که بر بهینه‌سازی یک وب سایت در نتایج جستجوی محلی تمرکز دارد. جستجوی محلی شامل تمام موارد جستجوی زیرکانه است، مانند:

  • وکلای نزدیک من،
  • پزشکان در نزدیکی من،
  • وکلا در [نام شهر]،
  • پزشکان در [نام شهر]

به طور کلی، سئو محلی یک پردازش استراتژیک است که تمرکز بر اهمیت تاثیرات بهینه سازی تجارت محلی  دارد.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

محتوا، بهینه سازی‌های صفحه و ایجاد لینک ها، همه با یک هدف متمرکز و محلی، بخشی از این تلاش‌ها هستند. با این حال، تمرکز، زمانی تغییر می‌کند که محلی سازی خرید پیوند را تغییر می‌دهد. تمرکز برای اطمینان از اینکه همه سیگنال‌های محلی بالقوه در سراسر جستجوی محلی گوگل ثابت و صحیح هستند تغییر می‌کند.

اگر اینطور نباشند، یا شما به طور اتفاقی اطلاعات متفاوتی را برای یک تجارت ارائه دهید، می‌توانید موقعیت‌هایی را تجربه کنید که نتایج محلی شما چیزی متفاوت از آنچه در نظر گرفته شده است نمایش دهند.

چرا جستجوی محلی مهم است؟

در اینجا چند آمار وجود دارد که نشان می دهد چقدر اهمیت جستجوی محلی همچنان برای کسب‌وکارها مهم است:

  • 50 درصد افرادی که از طریق تلفن خود یک جستجوی محلی انجام داده بودند، طی یک روز به یک فروشگاه فیزیکی مراجعه کردند.
  • 34 درصد که جستجوی خود را در رایانه یا تبلت انجام داده‌اند، همین کار را انجام داده‌اند.
  • 18 درصد از جستجوهای موبایل محلی منجر به فروش در طی یک روز می‌شوند.
  • 60 درصد از بزرگسالان آمریکایی در جستجوی خدمات محلی یا اطلاعات مربوط به محصول در تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند هستند.
  • 50 درصد جستجوگرها در تلفن‌های همراه خود که جستجوهای محلی را انجام می‌دهند، به دنبال چیزهایی مانند آدرس محل یک کسب و کار محلی هستند.
  • 78 درصد از جستجوهای محلی در دستگاه تلفن همراه به خریدهای آفلاین انجام می‌شود.
  • ۷۱ درصد از افرادی که مورد نظرسنجی قرار گرفته‌اند، گفته‌اند که به دنبال محل یک کسب‌وکار هستند و تا قبل از رفتن به آنجا برای اولین بار، وجود آن را تأیید کنند.
  • 1 جستجو از هر 3 جستجو در تلفن هوشمند درست قبل از رسیدن به یک فروشگاه انجام شد.
  • 97 درصد از مصرف‌کنندگان در سال 2017 به دنبال تجارت آنلاین بودند و 12 درصد آنها هر روز به دنبال تجارت محلی می‌باشند.

چه کسی از سئو محلی بهره می برد و چرا؟

وکلا و مؤسسات حقوقی

اگر هرگز سئو و بهینه سازی سایت را برای وکلا انجام نداده‌اید، در اینجا کمی راز وجود دارد: یکی از بزرگترین مزایای سئو محلی برای این مشتریان این است که گوگل دکمه تماس را مستقیماً در نتایج جستجوی محلی در تلفن‌های همراه نشان می‌دهد. بنابراین وقتی مشتری بالقوه تلفن خود را بیرون می‌کشد و به جستجوی "[نوع] وکیل" می‌پردازد، برای موقعیت خاص خود نتایج هدفمندی می‌بیند.

هنگامی که به درستی انجام شود، سئو محلی سایت وکیل را به بالای نتایج جستجو برای آن مکان سوق می دهد، و درخواست غالب اقدام دکمه "تماس با ما" خواهد بود. دلیل این که چرا این یک مزیت بزرگ است این است که هرکسی که در تصادف بوده یا مسئله دیگری داشته باشد، از طریق تلفن سعی در یافتن وکلائی دارد که مشاوره رایگان ارائه می‌دهند. این یک راه برای رسیدن مصرف‌کنندگان به وکلا است دقیقا ً زمانی که آن‌ها به یک وکیل نیاز دارند. به همین دلیل طراحی سایت وکیل و بهینه سازی آن میتواند کمک زیادی بر گسترش کسب و کارهایشان داشته باشد.

پزشکان و اقدامات پزشکی

وقتی شخصی در جستجوی پزشک است، در تجربه من این بوده است که همیشه در جستجوی پزشک در نزدیکی یا پزشک "در نزدیکی من" است. اکثر مردم نمی‌خواهند از مسیر خود خارج شوند یا چند ساعت برای مراجعه به پزشک سفر کنند. آنها یک پزشک در این نزدیکی می‌خواهند که بطور منظم می‌تواند آنها را ببیند. با استفاده از جستجوی "پزشکان نزدیک من"، مزایای مختلفی از این نتیجه بزرگ بسته محلی وجود دارد. این نتیجه محلی نام دکتر را به همراه یک " لینک دستورالعمل" که بصورت یک اپلیکیشن بر روی گوشی کاربران می‌باشد را ارائه می‌دهد. وقتی نوبت به پزشک می‌رسد، مردم راحت‌تر خواستار تعیین قرار ملاقات هستند، و به احتمال زیاد به دنبال راهی ساده برای پیدا کردن مسیرها به دفاتر پزشک هستند. که این کار با سئو سایت پزشکی امکان پذیر است.

سئو محلی سایت پزشکی

لوله‌کش‌ها

یکی از مشاغل بعدی که از سئو محلی بهره مند می‌شود ، لوله‌کش‌ها هستند. در مورد آن فکر کنید: وقتی کسی یک وضعیت اضطراری شامل لوله‌کشی دارد، آیا آن‌ها مستقیماً به فروشگاه می‌روند؟ نه، آن‌ها معمولاً به گوگل می‌روند تا برای [لوله‌کشی نزدیک من] جستجو کنند. نتایج جستجوی گوگل راهی آسان برای شخص فراهم می‌کند که بتواند مستقیماً با یک لوله‌کش تماس بگیرد، نظرات را بخواند و در صورت بروز چنین شرایط اضطراری فوراً به لوله‌کش‌های محلی دسترسی پیدا کند.

رستوران‌ها

این کسب‌وکارها به دلیل اهمیت نظرات مشتریان و اطلاعات آدرس  بسیار سرچ میشوند و بیش‌ترین سود را از سئو محلی کسب می‌کنند (SERPها). این اهمیت اطلاعات، مشتریان بالقوه را با حداقل زمان به رستوران هدایت می‌کند. علاوه بر این، یک طراحی سایت رستوران خوب به مردم اجازه می‌دهد تا به طور کامل ببینند که رستوران‌ها بهترین غذاها و خدمات با کیفیت را در این محله فراهم می‌کنند. 

بخش‌های مهم سئو محلی چیست؟

وقتی صحبت از سئو محلی است، تفاوت آن با سئو طبیعی نیست -تحقیق در مورد کلمات کلیدی، محتوا، پیوندها و سئو فنی داخلی. فقط تمرکز محلی دارد. این عناصر برای به دست آوردن حق برای وبسایت و صنعت آن به طور کلی مهم هستند تا از رقابت در SERPها بهتر عمل کنند. با این حال، هنگامی که برای جستجوی محلی بهینه‌سازی می‌شود، این بخش‌ها بیشتر از یک تمرکز محلی هستند که بر جستجوی افراد در محیط اطراف کسب‌وکار عمل می‌کنند (به عنوان مثال، نام شهر محلی).

اهمیت محتوا در تلاشهای سئو محلی شما

محتوا با تمرکز محلی از اهمیت چشمگیری در تلاش‌های شما در بهینه سازی محلی برخوردار است. بسته به صنعت شما، محتوا با تمرکز محلی، عمق، وسعت و دانش تمایل به خوبی دارد. با این وجود، نوشتن مطالب با فرم طولانی لزوماً همیشه بهترین نتیجه را نخواهد داشت. همه اینها به ماهیت نتایج جست‌وجوی شما بستگی دارد، و اینکه آیا این محتوا متناسب با قصد کاربر برای جست و جو است یا خیر. در مورد این که آیا این بیش‌ترین تعداد کلمه برای جستجو را دارد یا خیر، مهم نیست. نوشتن محتوای محلی سفارشی با همه این عوامل به شما در دستیابی به کیفیت کیفی‌ای که گوگل می‌خواهد به دنبال نتایج موضعی خاص باشد، کمک می‌کند.

چه محتوایی را نباید تولید کنید؟

محتوای ویکیپدیا بدترین نوع محتوایی است که می توانید بنویسید. نوعی که مدیریت ایمنی ترافیک بزرگراه ملی (NHTSA) و یا راهنمای شهر را نقل می‌کند که در همه جا در ویکیپدیا وجود دارد. دلیل این موضوع این است که محتوای این صفحات بسیار کم هستند و محتوای کم ارزش بسیار کمی از نظر بهینه سازی دارد.

لینک‌های محلی سئو

برای سئو محلی، لینک کمی متفاوت از سئو ارگانیک هستند. اول اینکه، شما باید دستورالعمل‌های گوگل وبمستر را هنگام کسب همه لینکها مورد توجه قرار دهید. شما نمی‌خواهید که تلاش‌های شما برای دستیابی به بک لینک ها منجر به پنالتی گوگل شود. اگر پیوندهایی ایجاد کنید که هر یک از دستورالعمل‌های مربوط به گوگل وبمستر را نقض کند، گوگل در نهایت آنها را تشخیص می‌دهد. مورد بعدی که می‌دانید، کل وبسایت شما می‌تواند از نتایج جستجوی طبیعی ناپدید شود.

بهترین سایت ها برای لینک سازی محلی

در سئوی محلی، دسته لینک‌های مختلفی وجود دارند که مشخصات لینک محلی سئو با کیفیت را تشکیل می‌دهند. شامل:

  • سایت‌های استنادی / NAP
  • سایت‌های دایرکتوری محلی
  • سایت‌های محلی مربوط به صنعت
  • سایت‌های مشارکت محلی
  • سایت‌های اتاق بازرگانی محلی
  • سایت‌های روزنامه محلی

موضوع: بهینه سازی سایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.