کسب درآمد با گوشی موبایل

کسب درآمد با گوشی موبایل
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
3 سال پیش
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر شما هم مثل من فکر می‌کنید روزانه ساعت‌های زیادی را در فضای مجازی می‌گذرانید، می‌توانید با من همراه باشید. این روزها بیشتر از هرچیزی به این فکر می‌کنم که آیا می‌توانم از زمانی که در فضای مجازی می‌گذرانم استفاده بهتری داشته باشم؟ آیا به کسب درآمد با گوشی فکر کرده‌اید؟ راستش را بخواهید فضای مجازی و گذراندن وقت علاوه بر عادت به یک الزام تبدیل شده است. شاید ترک این عادت برای افراد زیادی مشکل باشد، اما با توجه به تغییر روش های درآمدزایی در سال‌های اخیر، بدنیست ما هم روش‌های کسب درآمد مختلف را بدانیم، در سال‌های اخیر که گوشی تلفن به بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده است و همه ما از آن استفاده میکنیم، چرا به فکر کسب درآمد با گوشی نباشیم؟

آیا پول درآوردن از اینترنت با گوشی امکان‌پذیر است؟

پول درآوردن از اینترنت با گوشی

حتما به این فکر می‌کنید آیا کسب درآمد آنلاین امکان‌پذیر است؟ پاسخ این سوال یک بله قطعی و صد درصد است. شاید 10 سال گذشته برخی از افراد در این رابطه تردید داشتند اما امروزه بسیاری از افراد با کسب درآمد موبایل، همین گوشی‌های هوشمند که در دستمان است زندگی خود را می‌گذرانند. صبر کنید! شاید تصور کنید یک کار ساده است بله این کار ساده اما در عین حال پیچیدگی خود را دارد ولی اگر بتوانید در این کار موفق شوید درآمد بسیار خوبی خواهید داشت.

کسب درآمد دلاری با گوشی

کسب درآمد دلاری با گوشی

تعجب نکنید شما به سادگی می‌توانید درآمد دلاری با گوشی تلفن همراه خود داشته باشید. مخاطبان زیادی در اینستاگرام، تلگرام، شبکه‌های اجتماعی و ... هستند که شما از پتانسیل حضور آنها در فضای مجازی استفاده می‌کنید. به هنگام راه اندازی هر کاری سرمایه لازم ذهن شما را درگیر می‌کند اما کار با گوشی نیاز به سرمایه اولیه ندارد و بدون هیچ سرمایه‌ای می‌توانید کارتان را شروع کنید.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

آموزش کسب درآمد با گوشی

برای شروع کسب درآمد با گوشی موبایل نیاز به کمی مهارت در کار با گوشی و نرم افزارها دارید. برای شروع به هیچ ابزار خاصی نیاز ندارید، گوشی تلفن همراه و اینترنت پرسرعت کفایت می‌کند. اگر نیاز به تهیه عکس داشته باشید که قطعا دارید؛ گوشی همراه شما برای فیلم و عکس مناسب است. در اینجا قصد داریم چند روش کسب درآمد کسب درآمد با گوشی را براتان شرح دهم:

مدیر شدن در اینستاگرام و یا تلگرام

مدیر شدن در اینستاگرام و یا تلگرام

یکی از روش‌های کسب درآمد با موبایل مدیر شدن در اینستاگرام یا تلگرام است. قطعا با نرم افزارهای اینستاگرام و تلگرام آشنایی دارید و با کمی مطالعه مهارت شما در این زمینه نیز بیشتر می‌شود. کسب وکارهای زیادی در فضای مجازی دارای پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام هستند که خودشان فرصت مدیریت آن را ندارند و به افرادی نیاز دارند که در پیج یا کانال آنها پست قرار داده، عکس‌ آپلود کند و به سوالات در دایرکت پاسخ دهد، که شما به عنوان ادمین به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

راه اندازی پیج اختصاصی

شما با راه‌اندازی یک پیج اختصاصی برای خود می‌توانید محتوای مورد علاقه خود را تولید کنید و با جذب کاربران و افزایش تعداد آنها کسب درآمد کنید. تولید محتوا امروز یک نیاز ضروری است حتی می‌توانید برای دیگر پیج‌ها و کانال‌ها نیز محتوای مورد نیاز آنها را تهیه کنید.

کسب درآمد با گوشی از طریق تبلیغات

کسب درآمد با تبلیغات

تبلیغات یکی از راه‌های بسیار عالی برای کسب درآمد با گوشی است. شما با تبلیغ صفحات دیگر می‌توانید درآمد بسیار زیادی داشته باشید زیرا آنچه که در فضای مجازی مهم است دیده شدن و جذب مشتری است که یکی از موثرترین راه‌های تبلیغات توسط پیج‌هایی است که مردم به آنها اعتماد دارند. پس اگر بتوانید اعتماد کاربران را جلب کنید موفق خواهید شد.

فروش آنلاین

یکی از راه‌های بسیار رایج راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام یا کانال تلگرامی  فروش آنلاین است. با ایجاد یک پیج فروش آنلاین می‌توانید محصول موردنظر خود یا حتی محصولات یک فروشگاه را به صورت آنلاین بفروشید. اگر محصولات متعلق به یک فروشگاه باشد می‌توانید به ازای فروش هر محصول درصدی را دریافت کنید.

همکاری در فروش آنلاین

همکاری در فروش آنلاین

برخی از فروشگاه‌های اینترنتی مانند دیجی کالا برای هر محصول بازاریاب جذب می‌کنند اما فرآیند همکاری در سیستم فروش به چه صورت است؟ برای هر محصول پیوند اختصاصی (لینک اختصاصی) برای هر کاربر وجود دارد که می‌تواند با استفاده از این پیوند، برای محصولات بازاریابی کند. هر کاربر، یک پیوند منحصر بفرد دارد که می‌تواند از آن، در هر جایی که فکر می‌کند بازدهی خوبی دارد، استفاده کند. هر زمان که شخصی از طریق کلیک روی لینک اختصاصی شما خرید محصول را انجام دهد درصدی از فروش به عنوان کارمزد برای شما واریز خواهد شد.

تولید و فروش صفحات اینستاگرامی

جذب کاربران و اعتماد آنها در فضای مجازی کار سختی است. و یکی از روشهای بازاریابی شبکه های اجتماعی است برخی افراد و حتی شرکت‌ها وجود دارند که صفحاتی را در فضای مجازی ساخته و با فعالیت در آنها تعداد دنبال کنندگان را افزایش می‌دهند. پس از مدتی با فروش این صفحه می‌توانند درآمد داشته باشند.

ساخت محتوا برای پیج‌های اینستاگرامی

تولید محتوا برای صفحات اینستاگرام یک کار زمان‌بر است و بسیاری از صاحبان مشاغل زمان تولید این محتوا را ندارند.از طرفی تولید محتوا یک کار تخصصی است. شما می‌توانید با تولید محتوای مناسب و به روز برای صفحات اینستاگرامی درآمد خوبی کسب کنید.

سخن پایانی

سخن آخر این است که فضای مجازی یک پتانسیل بالا برای کسب درآمد دارد. اگر تاکنون بیهوده و بی‌هدف در فضای مجازی وقت گذرانده‌اید امروز دیگر زمان شروع است. با آموزش راه‌های کسب درآمد با گوشی و آنلاین به راحتی در منزل درآمد میلیونی داشته باشید.


موضوع: دیجیتال مارکتینگ

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

021-28429275 sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.