طراحی سایت فروشگاه لوازم یدکی خورو

طراحی سایت لوازم یدکی
لوگو ودیانا
تیم تحریریه ودیانا
3 سال پیش
زمان مطالعه: 15 دقیقه

طراحی سایت لوازم یدکی یکی از مدل سایت‌هایی است که افراد باتجربه در زمینه قطعات خودرو از آن استقبال می‌کنند. ورود و حضور در فضای آنلاین مزایای خوبی از جمله افزایش فروش دارد. اینترنت و خرید آنلاین انقدر گسترش پیدا کرده‌اند که افراد حتی برای خرید قطعات خودرو نیز از طریق آنلاین اقدام می‌کنند. وقتی شما سایت آنلاینی برای ارائه قطعات خودرو داشته باشید، کاربر با استفاده از سایت و بدون نیاز به صرف وقت و تحمل ترافیک و شلوغی شهر، محصول مورد نظرش را جستجو، بررسی و انتخاب و در نهایت خرید می‌کند. حتی می‌تواند در زمان کوتاهی اختلاف قیمت در سایت‌های مختلف را بررسی کند و مناسب‌ترین محصول را انتخاب کند.

اما آیا صرفا داشتن سایت کافی است؟ آیا استاندارها و اصولی برای حضور در فضای مجازی وجود دارد تا با استفاده از آن‌ها موفقیت کسب‌وکار خودمان را تضمین کنیم؟ برای شروع چه کارهایی باید انجام بدهیم؟ با ما همراه باشید تا در انتهای این مقاله به جواب سوالات خود برسید.

انواع طراحی سایت لوازم یدکی

به طور کلی دو مدل برای این منظور استفاده می‌شود. مدل اول همانند طراحی سایت شرکتی است و شما از طریق سایت فقط به معرفی بیزنس و خدمات و محصولات خود خواهید پرداخت. مشتری وارد سایت شما می‌شود و محصولات و ویژگی‌های آن‌ها را مطالعه می‌کند و اگر قصد خرید محصولی را داشت از طریق شماره تماس‌هایی که در سایت درج کرده‌اید و یا فرم ارتباط با ما و یا حتی به صورت حضوری به فروشگاه شما مراجعه می‌کند و محصول مورد نظر خود را سفارش داده و دریافت می‌کند. پس روش خرید محصول در این مدل وب‌سایت به صورت کارت‌به‌کارت و یا پرداخت در محل خواهد بود و چیزی تحت عنوان خرید آنلاین در وب‌سایت شما طراحی نمی‌شود.

دنیای بزرگ مخاطبای آنلاین رو از دست نده!

در مدل دوم یعنی طراحی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی شما دقیقا طراحی سایت فروشگاهی انجام می‌دهید که تمرکز آن روی لوازم یدکی است. کاربر وارد سایت شما می‌شود. بعد از بررسی محصولات، محصول مورد نظر را به سبد خریدش اضافه می‌کند و پس از اتصال به درگاه آنلاین، اقدام به پرداخت محصول می‌کند. شما به عنوان مدیر فروشگاه از روش‌های مختلف مانند ایمیل، دریافت پیامک و یا نوتیفیکیشن سایت از خرید مشتری مطلع می‌شوید و محصول مورد نظر مشتری را برای او ارسال می‌کنید. در این مدل وب‌سایت بحث اعتماد و اعتبار خیلی مهم است تا مشتری با خیال راحت اقدام به پرداخت آنلاین کند، به همین دلیل دریافت اینماد و همچنین درگاه آنلاین بانکی بسیار مهم است.

مزایای طراحی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی

صرفه‌جویی در وقت: این مزیت هم شامل حال مشتری و هم شامل حال شما به عنوان مدیر فروشگاه می‌شود. کاربر با استفاده از سایت در یک نگاه و با بررسی اجمالی محصولات مختلف از برندهای مختلف را مشاهده می‌کند و با بررسی و آنالیز و مقایسه آن‌ها، مناسب‌ترین محصول را باتوجه به ویژگی‌های محصول و بودجه خود تهیه می‌کند. دیگر نیازی نیست که زمانی را برای خرید محصول، خالی کند و یا مرخصی گرفته و به فروشگاه فیزیکی مراجعه کند. از طرفی همه فروشگاه‌ها همه محصولات از برندهای مختلف را پوشش نمی‌دهند، پس مشتری باید زمانی را صرف چرخیدن در فروشگاه‌ها و پیدا کردن محصول بگذراند. در زندگی پردغدغه امروز زمان عنصر مهمی برای همه ما است. به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می‌دهند چنین خریدهایی را به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه‌های معتبر انجام دهند.

برای شما به عنوان مدیر فروشگاه هم صرفه‌جویی در زمان اتفاق می‌افتد. دیگر نیازی نیست که برای توضیح ویژگی‌های محصول و مقایسه و پاسخ به سوالات مشتری زمان و انرژی صرف کنید چون تمام این توضیحات را یک بار در سایت درج کرده‌اید.

تبلیغات هدفمند و پربازده: شما در فضای مجازی بسترهای زیادی برای تبلیغات هدفمند دارید. تبلیغ هدفمند، تبلیغی است که دقیقا به مخاطب هدف شما نشان داده شود و نرخ بازگشت سرمایه آن بالا باشد. در تبلیغ به روش‌های سنتی مانند پخش تراکت، کاتالوگ، تبلیغات در سطح شهر و ... تضمین نمایش تبلیغ به مخاطب هدف بیزنس شما کم است. اما تبلیغ در اینترنت به این صورت نیست. مثلا اگر قرار بر تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دارید، تبلیغ شما در پیج‌های مربوط به خودرو و لوازم یدکی منتشر خواهد شد. یا موضوع مهم‌تر، سئو سایت فروشگاهی است که سایت خود را با کلماتی که کاربر در گوگل سرچ می‌کند، مثلا خرید آینه بغل لیفان، سئو می‌کنید و دقیقا کاربری که به دنبال این محصول است وارد سایت شما می‌شود.

مقرون‌به‌صرفه: برای مدیریت وب‌سایت به اینترنت و لپ‌تاپ نیاز دارید. شما از نظر فیزیکی به هیچ جایی محدود نیستید و حتی از داخل خانه هم می‌توانید بیزنس خود را مدیریت کنید. دیگر نیازی به داشتن فروشگاه فیزیکی و پرداخت هزینه‌هایی مانند اجاره‌بها، قبص آب و برق و ... نیستید. یک بار برای طراحی سایت لوازم یدکی هزینه پرداخت می‌کنید و مابقی هزینه‌ها را پس‌انداز و یا صرف تبلیغات و برندسازی خواهید کرد. تبلیغات در اینترنت هم نسبت به تبلیغات سنتی بیشتر است. طبیعی است برای مثلا چاپ کاتالوگ هزینه‌هایی مانند طراحی، هزینه کاغذ، چاپ کاتالوگ و ... را متحمل می‌شوید ولی برای تبلیغ رپورتاژ در یک سایت، فقط هزینه انتشار آن را به سایت مرجع خواهید داد. متن رپوتاژ را خودتان به عنوان کسی که اطلاعات جامعی در زمینه لوازم یدکی دارد و یا یک نویسنده تهیه می‌کند. در صورتی که نیاز به نویسنده داشتید هم هزینه زیادی متحمل نخواهید شد.

دسترسی بالا: داشتن سایت به این معناست که بیزنس شما طی 7 روز هفته به‌صورت 24 ساعته در اختیار کاربر است. مشتری هر زمان و از هر مکانی اقدام به خرید محصول می‌کند و با توجه به استراتژی ارسال محصول شما، طی 3-7 روز به دست مشتری خواهد رسید. این دسترسی را با فروشگاه فیزیکی مقایسه کنیم. وقتی شما فروشگاه فیزیکی دارید، ساعت آغاز و پایان کار مشخصی در طول روز خواهید داشت. آخر هفته و تعطیلات رسمی فروشگاه شما تعطیل خواهد بود و مشتری امکان خرید در تعطیلات و یا بعد از ساعت 10 شب نخواهد داشت.

افزایش درآمد: با طراحی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی، وب‌سایت شما در کل کشور برای همه افراد نمایش داده می‌شود و بازار مشتریان شما از محله و شهر و استان به کل کشور گسترش می‌یابد. مسملا مشتریانی که از یک شهر با 5 میلیون جمعیت جذب می‌کنید، نسبت به مشتریان یک جمعیت 85 میلیون نفری قابل قیاس نیست.
با روش‌های متنوعی که در دیجیتال مارکتینگ و وب‌سایت فروشگاهی شما وجود دارد، مشتریان زیادی را جذب خواهید کرد که نتیجه افزایش فروش خواهد بود.

طراحی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی

ویژگی‌های طراحی سایت لوازم یدکی خوب

مانند یک پیراهن خوب که ویژگی‌های خاصی دارد، طراحی سایت خوب هم ویژگی‌های مختص به خودش را دارد که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

ریسپانسیو بودن: این مورد جزو مهم‌ترین ویژگی‌ها محسوب می‌شوند. خیلی از کاربران شما از طریق تلفن همراه سایت شما را بررسی می‌کند. حتی بعضی از افراد برای بررسی محصولات از تلفن همراه استفاده می‌کنند و بعد برای خرید از نسخه دسک‌تاپ استفاده می‌کنند. پس نمایش صحیح تمامی المان‌ها در تلفن همراه و تبلت مهم است. علاوه بر نمایش، تمامی بخش‌ها باید به درستی عمل کنند. مثلا وقتی کاربر روی دکمه اعمال فیلتر برندها کلیک کرد، تمامی محصولات مرتبط به فیلتر نمایش داده شوند. نسخه موبایل، تبلت و لپ‌تاپ سایت خود را در بررسی کنید و از عملکرد صحیح تمام المان‌ها اطمینان حاصل کنید. ممکن است چشم‌پوشی از یک موضوع کوچک مثل درست کار نکردن فراموشی رمز عبور، منجر به از دست دادن مشتری با خرید چند میلیونی شود.

امنیت سایت: در سایت‌های فروشگاهی امنیت نقش مهمی دارد. اطلاعات مهمی از جمله شماره تماس و ایمیل افراد، سفارش‌ها و پرداختی‌ها کاربران و ... در سایت شما ثبت می‌شود. پس حفظ و نگهداری این اطلاعات خیلی مهم است. فراموش نکنید که جلب اعتماد کاربری که یک‌بار اطلاعات او فاش شده است، کار سخت و دشواری است.
از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که هک شدن سایت همیشه به منزله نفوذ به سایت شما و سرقت اطلاعات شما و کاربران نیست. گاه هکر از منابع وب‌سایت شما استفاده می‌کند تا محتوا و دیتای غیرقانونی خودش را منتشر کند.
وقتی از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده می‌شود، رعایت نکات امنیتی خیلی اهمیت پیدا می‌کند. چون این CMS اپن‌سورس است و دسترسی و آشنایی با کدهای آن برای هکرها راحت است. کافی ست که یک افزونه دارای باگ و یا حفره در سایت شما نصب شود تا به راحتی مورد حمله هکرها قرار بگیرید.
ما در ودیانا برای حفظ و افزایش امنیت وب‌سایت‌ها از طراحی سایت اختصاصی برای شما استفاده می‌کنیم. در طراحی اختصاصی تمامی بخش‌های سایت خط به خط کدنویسی می‌شود و نفوذ به این مدل وب‌سایت‌ها برای هکر دشوار است. علاوه بر این از الگوریتم‌های امنیتی نیز در طراحی سایت استفاده می‌شود.

سرعت سایت: سرعت سایت بیشتر برای رتبه‌بندی سایت شما در نظر گرفته می‌شود. یکی از فاکتورهای بهینه سازی سایت که گوگل توجه ویژه‌ای به آن کرده است، سرعت سایت خصوصا در نسخه موبایل است. وقتی کاربر کم‌حوصله وارد سایت شما می‌شود، زمان کوتاهی دارید تا تمامی بخش‌های سایت شما برای او بارگذاری شود. استفاده از قالب بهینه و تمیز به سرعت سایت شما کمک می‌کند. اگر از وردپرس برای سایت خود استفاده کرده‌اید، پلاگین راکت برای افزایش سرعت پیشنهاد می‌شود.
ما اما مانند اکثر شرکت‌هایی که به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت فعالیت می‌کنند، برای افزایش سرعت علاوه بر کدنویسی بهینه و سئوبیس از الگوریتم‌های کش تصاویر و فایل‌ها استفاده می‌کنیم.
یکی از سایت‌هایی که سرعت سایت را می‌توان بااستفاده از آن آنالیز کرده، سایت gtmetrix.com است که در ادامه مقاله‌ای را برای معرفی و توضیح عملکرد این وب‌سایت معرفی کرده‌ایم.

کاربری ساده و آسان: کابری آسان باید در سه بخش یعنی پروفایل کاربری، پنل مدیریت و استفاده از سایت شامل پیدا کردن محصولات، ثبت‌نام و فرایند ثبت سفارش است. شما به عنوان مدیر وب‌سایت باید بتوانید به‌راحتی با پنل مدیریت ارتباط برقرار کرده و مواردی مانند پیگری سفارش‌ها، مدیریت کاربران، تعریف محصولات و موجودی‌ها و ... را انجام دهید.
کاربران نقش مهمی در رونق بیزنس و افزایش درآمد شما دارند. پس کاربر باید به راحتی وارد سایت شما شده و تمامی بخش‌های مهم مانند فیلترها، ثبت‌نام، دسته‌بندی محصولات در دسترس او باشد. نحوه ثبت‌نام را باتوجه به دانش فنی کاربران خود پیاده‌سازی کنید. آیا همه کاربران شما ایمیل دارند و ثبت‌نام با ایمیل و تایید ایمیل فعال‌سازی برای آن‌ها راحت است یا اینکه باید ثبت‌نام از طریق شماره تلفن همراه را پیاده‌سازی کنید؟

نحوه چنیش منوها و زیرمنو باید واضح باشد و هر چیزی که باعث گمراهی و سردرگمی کاربر می‌شود، حذف شود. هر چه کاربر هنگام استفاده از سایت راحت‌تر باشد، تجربه کاربری بهتری خواهد داشت و تعامل و خرید محصول راحت‌تر اتفاق می‌افتد.

جستجوی پیشرفته و فیلترها: در طراحی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی، استفاده از فیلترها و جستجوی پیشرفته به ایجاد تجربه کاربری خوب کمک می‌کند. باتوجه به اینکه تنوع لوازم یدکی بسیار زیاد است، کاربر حوصله و زمان گشتن تمامی منوها و دسته‌بندی‌ها را ندارد. به همین منظور مانند طراحی سایت ابزارآلات، استفاده از دو عامل جستجوی پیشرفته و فیلترها در سایت لوازم یدکی هم پیشنهاد می‌شوند. مثلا مشتری به دنبال خرید سیلندر آزرا است. در بخش جستجو کلمه" سیلندر" یا "سیلندر آزرا" را سرچ می‌کند و تمامی محصولاتی که شامل این کلمات هستند برای او نمایش داده می‌شود.

در رابطه با کاربر فیلترها هم کاربر بعد از اینکه به دسته‌بندی مورد نظرش رفت، فیلترهایی مانند برند، رنگ، شرکت سازنده و ... را اعمال می‌کند و نتایجی باتوجه به این فاکتورها برای او نمایش داده می‌شود.

گرافیک جذاب: ظاهر سایت شما اولین چیزی است که کاربر مشاهده می‌کند. در واقع صفحه اول وب‌سایت شما، ویترین بیزنس شما است. هرچه گرافیک سایت شما جذاب‌تر باشد، تعامل و جذب کاربر بهتر اتفاق می‌افتد. استفاده از هارمونی رنگ مناسب با خرید لوازم یدکی خودرو، المان‌های مرتبط با خودرو و لوازم یدکی، تصاویر جذاب و باکیفیت نقش خوبی برای جذابیت گرافیک سایت شما دارد. کمک گرفتن از یک گرافیست برای طراحی گرافیک وب‌سایت پیشنهاد خوبی است. گرافیست ما در ودیانا با توجه به رنگ برند شما و با استفاده از استاندارهای روز طراحی گرافیک برای سایت‌ و البته در نظر گرفتن سلیقه شما، طرح گرافیکی اولیه وب‌سایت را اتود می‌زند. این طرح و المان‌های به کار رفته شده در طرح قابل اصلاح و ویرایش هستند و بعد از تایید شما به مرحله اجرا و پیاده‌سازی در سایت خواهد رفت.

تعبیه راه‌های مختلف ارتباط با مشتری: ارتباط با مشتری از مواردی است که به طور مستمر باید به آن توجه داشت. وقتی تعامل خود را با مشتری ایجاد و حفظ کنید، در واقع برای برند تجاری خود اعتمادسازی کرده‌اید. اعتماد یکی از سه فاکتور اصلی گوگل در E-A-T گوگل است که نقش مهمی در گرفتن امتیاز از این الگوریتم دارد.
برای ارتباط با مشتری راه‌های مختلفی وجود دارد. مثلا شخصی که طراحی سایت خودرو انجام داده است، تمایل دارد از طریق سوشیال میدیا مانند اینستاگرام با کاربران خود تعامل داشته باشد و ویدئوهای معرفی آپشن‌های مختلف خودروها را به اشتراک بگذارد. اما در طراحی سایت لوازم خودرو، می‌توان از بسترهایی که در سایت قابل پیاده‌سازی است مانند چت آنلاین، فرم تماس با ما، خبرنامه، طراحی سیستم تیکت در پنل کاربری استفاده کرد.
برای مثال آپشن خبرنامه را توضیح می‌دهیم. در سایت باکسی تحت عنوان "عضویت در خبرنامه" طراحی می‌شود. حال این خبرنامه در انتهای صفحه اول و یا در بخش مقالات در دسترس کاربر است. کاربر با میل و رضایت ایمیلش را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس احتمال خوانده شدن ایمیل‌های ارسالی بالا است. بعد از اینکه ایمیل‌های کاربران را جمع‌آوری کردید، بااستفاده از تکنیک‌های ایمیل‌ مارکتینگ پیام‌هایی حاوی معرفی محصولات جدید، تخفیف‌های ویژه، مقالات و آموزش‌های جدید و .... برای کاربران خود ارسال می‌کنید.

امکان اتصال به درگاه: هدف شما از طراحی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی، فروش محصولات به صورت آنلاین است. پس سایت باید قابلیت اتصال به درگاه را داشته باشد. اینکه برای پرداخت آنلاین از یک یا چند درگاه بانکی استفاده کنید، کاملا سلیقه‌ای است و تصمیم آن با خودتان است. اما قبل از اقدام به دریافت چند درگاه، حتما با طراح سایت خود مشورت لازم را داشته باشید.
توجه داشته باشید برای پرداخت مبلغ فاکتور، تا حد امکان انعطاف‌پذیر باشید و در صورت امکان روش‌های دیگری مانند پرداخت درب منزل، کارت‌به‌کارت را هم در روش‌های پرداخت خود اضافه کنید.

بخش اخبار و مقالات: همانطور که می‌دانید سئو و بهینه سازی وب‌سایت برای افزایش درآمد بسیار مهم است. وبلاگ یکی از بخش‌های سایت است که به پروسه سئو سایت شما کمک می‌کند. با تولید محتوا در زمینه لوازم یدکی و انتشار آن‌ها در بخش وبلاگ، کاربران از طریق سرچ گوگل سایت شما را پیدا می‌کنند. بدیهی است بعد از مطالعه مقاله، محصولات سایت را هم بررسی می‌کنند و در صورت نیاز اقدام به خرید می‌کنند.
نکته مهم در بخش وبلاگ، پیاده‌سازی فیلدهای مخصوص سئو مانند متا دسکریپشن و فیلد درج کلمات کلیدی است. علاوه بر این برای نمایش و اعمال تغییرات در ظاهر متن‌ها مانند بولد کردن، لینک‌کردن، تغییر رنگ بعضی از کلمات و ... نیاز به ادیتور پیشرفته در بخش وبلاگ خواهید داشت. پس بعد از تحویل سایت حتما بخش وبلاگ سایت را بررسی کنید و امکاناتی نظر آپلود تصویر، در صورت نیاز آپلود فیلم، فیلدهای سئو، ادیتور پیشرفته را چک کنید.

در بخش اخبار هم، خبرهای روز در زمینه کسب‌وکار خود، تولیدات جدید، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها و از این قبیل موارد را در سایت خود بارگذاری کنید. دانستن این اطلاعات برای کاربر جالب است و حس زنده‌ و در تکاپو بودن کسب‌وکارتان را به او منتقل می‌کند.

امکان تعریف روش‌های مختلف ارسال کالا: اینکه امکان تعریف روش‌های مختلف ارسال را داشته باشید، باعث ایجاد حس خوب برای کاربر می‌شود. مشتری باتوجه به شرایط خود یک روش را انتخاب می‌کند و این روش انتخاب برای شما در پنل مدیریت در فاکتور مشتری نمایش داده می‌شود. 

طراحی سایت لوازم یدکی

امکانات طراحی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی

امکانات متنوعی برای یک سایت قابل پیاده‌سازی است. اینکه بیزنس شما چه امکاناتی نیاز دارد و یا در آینده چه فیچرهایی باید به آن اضافه شود، باتوجه به نیاز شما طراحی می‌شوند. برای مثال ممکن است چینش محصولات شما طوری باشد که نیازی به طراحی فیچر مقایسه محصول نباشد. در ادامه تعدادی از امکانات کلی یک فروشگاه لوازم یدکی را مشاهده می‌کنید.

  • امکان تعریف بی‌نهایت محصول و دسته‌بندی
  • امکان تعریف دسته‌بندی اصلی و زیردسته
  • امکان بارگذاری چند تصویر و ایجاد گالری محصول
  • امکان نمایش محصولات پرفروش و ویژه
  • امکان تعریف خصوصیات هر محصول
  • امکان تعریف فیلترهای مختلف برای محصولات مانند فیلتر رنگ، تولید کننده، سایز و ...
  • امکان نوشتن مقالات و اخبار در بخش وبلاگ
  • امکان تعریف صفحات مختلف مانند درباره ما، تماس با ما، قوانین و مقررات و ...
  • جستجوی سریع محصولات در سایت و پنل مدیریت
  • امکان تعریف سوالات متداول برای پاسخگویی بهتر به مشتریان
  • امکان فیلتر نتایج براساس فاکتورهای مختلف رنگ، قیمت و ....
  • امکان تعریف محصولات جانبی به صورت اتوماتیک و یا دستی
  • امکان تعریف محصولات متنوع (محصولاتی که هم‌نوع هستند و فقط در یک فاکتور مثلا رنگ، قیمت و .. اختلاف دارند)
  • امکان مقایسه محصولات
  • امکان پیاده‌سازی چت آنلاین برای برقراری ارتباط با کاربران
  • امکان پیاده‌سازی سیستم اطلاع‌رسانی به کاربر که بعد از خرید برای او پیامک و یا ایمیل تایید سفارش ارسال شود
  • انتخاب روش‌های گوناگون ارسال کالا مانند پست، تحویل در محل
  • امکان لایک و ذخیره کردن محصولات
  • امکان تعریف کد تحفیف برای مشتریان خاص، برای محصولات خاص، برای دسته‌بندی‌های خاص
  • امکان ارسال نظر برای محصولات و نمایش نظر بعد از تایید مدیر سایت
  • امکان ثبت‌نام و عضویت کاربران و ثبت و نمایش سابق سفارش‌ها
  • امکان ثبت یادداشت برای مشتری
  • امکان گزارش‌گیری براساس روش‌های مختلف مثل گزارش‌گیری از نوع محصول، بازه زمانی، میزان فروش و ....
  • نمایش آمار بازدید سایت
  • سیستم مدیریت درگاه‌ بانکی
  • مشاهده سفارش‌های ثبت شده در سایت
  • مدیریت موجودی کالاها و غیرفعال کردن خرید برای کالاهای تمام شده

سخن آخر

طراحی سایت لوازم یدکی یکی از کارهایی است که با کمک آن می‌توان فروش و درآمد خود را افزایش داد. مزایایی همچون دسترسی 7/24 به بیزنس شما، کاهش هزینه‌ها، گسترش بازار و فروش در سراسر کشور با طراحی سایت شامل حال شما می‌شود. 
اما فقط داشتن سایت کافی نیست، سایت حرفه‌ای که استاندارهای طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری و گرافیک در آن لحاظ شده است و به طور مستمر برای تولید محتوا، سئو و بهینه سازی، جلب رضایت کاربران و افزایش کیفیت ارائه خدمات تلاش می‌شود، به موفقیت خواهد رسید.

با استفاده از روش‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا و استفاده کارآمد از ابزارهایی مانند شبکه‌های اجتماعی هم به برندسازی و هم به افزایش فروش خود کمک خواهید کرد و دیگر نیازی نیست هزینه‌های زیاد تبلیغات سنتی مانند چاپ کاتالوگ را متحمل شوید.


موضوع: طراحی وبسایت

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید

ارسال دیدگاه

لوگو ودیانا

تیم تحریریه ودیانا

تیم تحریریه ودیانا، متشکل از جمعی از محتوا نویسان وب است، ما تلاش خود را میکنیم تا مقالاتی برای افزایش دانش شما درباره وب تولید کنیم.


شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید


بدون دیدگاه

آیا هنوز سوالی دارید؟

تماس با ما
لوگوی ودیانا

طراحی، توسعه و رشد کسب‌وکار

ارتباط با ما

ایمیل و تلفن تماس واحد فروش:

021-28429275 sale[at]vediana[dot]com

خیابان ستارخان، جنب پارک جوانه، ساختمان جوانه، طبقه 5

تمامی حقوق برای ودیانا محفوظ است.